Conectați-vă cu noi

ACTUALITATE

Primăria Titu organizează licitație pentru închiriere teren și spații comerciale în piața orașului

Publicat

pe

1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Primăria Oraşului Titu, Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, judeţul Dambovita, telefon 0245651095, fax 0245651097, email primariatitu@yahoo.com

2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: teren în suprafață de 10 mp, situat în Piața Agroalimentară Complex Modern Titu, str. I.C. Visarion, orașul Titu, jud. Dâmbovița, teren ce aparține domeniului public al oraşului, pentru amplasarea de construcții ușor demontabile în vederea desfăşurării de activităţi de comerț și/sau prestări servicii, conform OUG 57/2019 și HCL 178/24.11.2020.

3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: cerere scrisă sau direct de la sediul Primăriei Orașului Titu.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Biroul Programe Achiziții Publice Administrarea Domeniului Public și Privat, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, judeţul Dâmboviţa.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: costul caietului de sarcini este de 50 lei, achitat la Casieria Primăriei Oraşului Titu.
3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 04/01/2021, ora 14,00.

4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 12/01/2021, ora 12,00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Orașului Titu, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, județul Dâmbovița.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.

5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 13/01/2021, Sala de Consiliu a Primăriei Orașului Titu, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, judeţul Dâmboviţa, ora 9,30.

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Dâmboviţa – Calea Bucureşti nr. 3, judeţul Dâmboviţa, telefon 0245/ 612.344, 0245/ 613.144; fax 0245/ 611.893; E-mail: tr-dambovita-arh@just.ro, tr-dambovita-brp@just.ro.

 


 

1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Primăria Oraşului Titu, Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, judeţul Dambovita, telefon 0245651095, fax 0245651097, email primariatitu@yahoo.com

2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: spaţiul comercial nr. 9, în suprafață de 17,65 mp, situat în Piaţa Agroalimentară Complex Modern Titu, bun ce aparține domeniului public al oraşului, pentru desfăşurarea de activităţi de comerţ şi/sau prestări servicii, conform OUG 57/2019 și HCL 175/24.11.2020.

3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: cerere scrisă sau direct de la sediul Primăriei Orașului Titu.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Biroul Programe Achiziții Publice Administrarea Domeniului Public și Privat, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, judeţul Dâmboviţa.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: costul caietului de sarcini este de 50 lei, achitat la Casieria Primăriei Oraşului Titu.
3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 04/01/2021, ora 14,00.

4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 12/01/2021, ora 12,00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Orașului Titu, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, județul Dâmbovița.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.

5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 13/01/2021, Sala de Consiliu a Primăriei Orașului Titu, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, judeţul Dâmboviţa, ora 10,30.

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Dâmboviţa – Calea Bucureşti nr. 3, judeţul Dâmboviţa, telefon 0245/ 612.344, 0245/ 613.144; fax 0245/ 611.893; E-mail: tr-dambovita-arh@just.ro, tr-dambovita-brp@just.ro.

 


 

1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Primăria Oraşului Titu, Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, judeţul Dambovita, telefon 0245651095, fax 0245651097, email primariatitu@yahoo.com

2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: spaţiul comercial nr. 15, în suprafață de 17,85 mp, situat în Piaţa Agroalimentară Complex Modern Titu, bun ce aparține domeniului public al oraşului, pentru desfăşurarea de activităţi de comerţ şi/sau prestări servicii, conform OUG 57/2019 și HCL 174/24.11.2020.

3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: cerere scrisă sau direct de la sediul Primăriei Orașului Titu.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Biroul Programe Achiziții Publice Administrarea Domeniului Public și Privat, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, judeţul Dâmboviţa.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: costul caietului de sarcini este de 50 lei, achitat la Casieria Primăriei Oraşului Titu.
3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 04/01/2021, ora 14,00.

4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 12/01/2021, ora 12,00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Orașului Titu, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, județul Dâmbovița.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.

5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 13/01/2021, Sala de Consiliu a Primăriei Orașului Titu, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, judeţul Dâmboviţa, ora 11,00.

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Dâmboviţa – Calea Bucureşti nr. 3, judeţul Dâmboviţa, telefon 0245/ 612.344, 0245/ 613.144; fax 0245/ 611.893; E-mail: tr-dambovita-arh@just.ro, tr-dambovita-brp@just.ro.

 


 

1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Primăria Oraşului Titu, Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, judeţul Dambovita, telefon 0245651095, fax 0245651097, email primariatitu@yahoo.com

2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: spaţiul comercial nr. 26, în suprafață de 36,62 mp, situat în Piaţa Agroalimentară Complex Modern Titu, bun ce aparține domeniului public al oraşului, pentru desfăşurarea de activităţi de comerţ şi/sau prestări servicii, conform OUG 57/2019 și HCL 173/24.11.2020.

3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: cerere scrisă sau direct de la sediul Primăriei Orașului Titu.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Biroul Programe Achiziții Publice Administrarea Domeniului Public și Privat, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, judeţul Dâmboviţa.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: costul caietului de sarcini este de 50 lei, achitat la Casieria Primăriei Oraşului Titu.
3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 04/01/2021, ora 14,00.

4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 12/01/2021, ora 12,00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Orașului Titu, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, județul Dâmbovița.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.

5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 13/01/2021, Sala de Consiliu a Primăriei Orașului Titu, str. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 1, oraș Titu, judeţul Dâmboviţa, ora 11,30.

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Dâmboviţa – Calea Bucureşti nr. 3, judeţul Dâmboviţa, telefon 0245/ 612.344, 0245/ 613.144; fax 0245/ 611.893; E-mail: tr-dambovita-arh@just.ro, tr-dambovita-brp@just.ro.

ACTUALITATE

Senatorul Titus Corlățean, solicitare la Guvern pentru reabilitarea blocului din Găești afectat de explozie

Publicat

pe

Titus Corlățean, senator PSD de Dâmbovița, a aflat cu stupoare că găeștenii din blocul care a fost afectat grav de o deflagrație cu mai multe luni în urmă sunt și acum pe drumuri, autoritățile statului neimplicându-se în rezolvarea acestei probleme deosebite.

Disperați, oamenii l-au căutat pe demnitarul social-democrat pentru a-i expune problema cu care se confruntă și a-i solicita sprijin. Ieri, senatorul Titus Corlățean a adresat o interpelare pe această temă premierului Florin Cîțu. Titus Corlățean i-a adus la cunoștință primului ministru și faptul că reprezentantul Guvernului în teritoriu nu s-a implicat deloc pentru rezolvarea acestei probleme. Prefectul Aurelian Popa, ca președinte al Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, ar fi putut interveni pentru a găsi soluții de reconsolidare a imobilului afectat de explozie.

„Am fost contactat recent în calitatea mea de senator care reprezintă circumscripția Dâmbovița în Senatul României, de locuitori ai blocului menționat. Oameni disperați care m-au informat că, la trei luni de la producerea deflagrației, nu au primit niciun fel de ajutor și nici măcar o undă de speranță din partea autorităților statului român.

Există o expertiză care a fost deja realizată pro bono de către un constructor din localitate dornic să ajute, iar această expertiză confirmă faptul că blocul poate fi refăcut, că locuitorii se pot întoarce în acest bloc, dar este nevoie de acțiune instituțională din partea Guvernului României.

Nu există informații, până la această oră, legate de faptul că prefectul ar fi acționat, că acest Comitet Județean pentru Situații de Urgență care are competențe în materie ar fi acționat în vreun fel și nu există vreo informație legată de vreun demers de la nivelul factorilor de decizie județeni către Guvernul României pentru a îndeplini procedura standard, legală care există în astfel de situații în caz de catastrofe pentru ca guvernul să realizeze ce are de realizat pentru a veni rapid în sprijinul cetățenilor afectați.

Sursa foto: ISU Dâmboviţa

Pe cale de consecință, domnule prim-ministru, doresc să vă adresez următoarea interpelare: Ce intenționați să faceți în perioada următoare, ce măsuri intenționează guvernul să adopte, eventual o hotărâre de guvern care să acorde sprijinul bugetar, financiar și alte modalități logistice necesare pentru a interveni pentru refacerea blocului afectat de această explozie groaznică și care a produs și victime”, a spus senatorul Titus Corlățean.

Citește în continuare

ACTUALITATE

Carantină Tătărani: Primăria distribuie formulare-tip declarație pe propria răspundere

Publicat

pe

Trei din cele patru sate componente ale comunei Tătărani, din județul Dâmbovița – Căprioru, Gheboieni și Tătărani, vor intra de mâine, 15 aprilie 2021, ora 12:00, în carantină timp de 14 zile.

În acest context, Primăria pune la dispoziția cetățenilor, gratuit, formulare-tip declarație pe propria răspundere în baza cărora vor putea părăsi locuința pentru anumite situații punctuale, expres prevăzute în Hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Dâmboviţa.

De asemenea, edilul Constantin Pătru a lansat un apel la calm, responsabilitate și solidaritate.

„Stimați concetățeni,

Comuna noastră intră în carantină zonală, începând de mâine, 15 aprilie 2021, ora 12:00, mai puțin satul Priboiu. Decizia a fost luată de Comitetul Județean pentru Situații de Urgență din cauza creșterii alarmante a numărului de persoane infectate cu coronavirus în satele Tătărani, Căprioru și Gheboieni. Pentru a depăși acest episod nefast pentru localitatea noastră, trebuie să respectăm întocmai măsurile de igienă și comportament social, să ne pliem cu toții pe normele impuse de carantină.

Atenție!

În următoarele 14 zile, veți putea părăsi locuințele, pentru a merge la serviciu, pentru a vă cumpăra alimente și cele de trebuință în gospodărie sau pentru a ajunge la medic ori pentru rezolvarea altor probleme urgente, doar în baza unei declarații pe propria răspundere.

Pentru a veni în sprijinul tuturor cetățenilor care nu au posibilitatea să printeze aceste formulare, am luat hotărârea de a vă pune la dispoziție gratuit aceste documente. Le veți găsi la magazinele din comună, la primărie și la biserici. De asemenea, îi puteți apela telefonic pe reprezentanții Primăriei Tătărani.

Traversăm o perioadă critică. Pandemia de coronavirus ne-a răvășit viețile, ne-a dat peste cap existența de zi cu zi, ne-a sufocat obiceiurile firești. Unii dintre noi i-au pierdut pe cei dragi, fiind răpuși de temutul COVID-19.

Vă îndemn pe toți la calm, responsabilitate și solidaritate. Cu acest coronavirus nu este de glumit! Cu cât suntem mai conștienți și respectăm normele impuse de autoritățile medicale, cu atât mai repede putem depăși cu bine acest obstacol.

Primarul comunei Tătărani, viceprimarul și ceilalți reprezentanți ai administrației publice locale suntem la datorie, pregătiți să intervenim la orice oră din zi și din noapte pentru binele dumneavoastră. Doamne ajută!”, a scris edilul Constantin Pătru pe pagina sa de Facebook.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT