Connect with us

ADMINISTRAŢIE

Târgovişte: Pasarela de acces spre drumul paralel cu râul Ialomița este aproape gata

Publicat

pe

Vremea bună permite continuarea, într-un ritm susținut, a lucrărilor de modernizare a centurii municipiului Târgoviște. Astăzi, primarul Daniel Cristian Stan a efectuat, împreună cu ceilalți membri ai Executivului, o vizită de lucru în zona podului Mihai Bravu, acolo unde s-a construit de la zero o pasarelă de acces dinspre strada Cornel Popa (nota redacției: drum care pornește din apropierea podului de la Valea Voievozilor și continuă paralel cu râul Ialomița) către strada Mihai Bravu (nota redacției: ieșirea din Târgoviște spre Pucioasa). Edilul l-a avut alături și pe președintele Consiliului Județean Dâmboviţa, instituție care contribuie financiar pentru finalizarea șoselei de centură a municipiului Târgoviște.

Sper ca, în luna mai, să fie finalizate integral lucrările la centura municipiului Târgoviște și, dintr-un proiect care, la un moment dat, părea compromis, să avem o investiție foarte utilă. Ieri, s-a asfaltat sensul al doilea de circulație la pasajul Petru Cercel. Mai avem puțin de lucru acolo, intrăm la rosturi, finalizăm sensul pe care lucrăm acum, dăm drumul la circulație, după aceea mergem pe celălalt sens (nota redacției: sensul pe care se circulă în prezent) și facem rosturilor”, a punctat primarul Daniel Cristian Stan.

Președintele CJ Dâmbovița, Corneliu Ștefan, a felicitat administraţia municipiului Târgoviște pentru că reușește să implementeze cu succes numeroase proiecte de dezvoltare care au că finalitate îmbunătățirea vieții locuitorilor orașului și nu numai.

„Consiliul Județean Dâmboviţa sprijină financiar finalizarea lucrărilor de modernizare a centurii municipiului Târgoviște cu cea mai mare sumă pe care a alocat-o vreodată administraţia județeană către Primăria Târgoviște pentru proiecte de infrastructură rutieră.

În al doilea rând, vin cu o veste bună. Se lucrează la studiul de prefezabilitate pentru inelul doi de centură a municipiului Târgoviște. În luna mai, vom avea gata această documentație și va urma studiul de fezabilitate și sper ca, anul viitor, să prindem această investiție în Programul Operațional privind Infrastructura de Transport”, a declarat președintele CJ Dâmbovița – Corneliu Ștefan.

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADMINISTRAŢIE

Primar Mihai Polițeanu: Ploiești a devenit o republică independentă de feuda gunoaielor din Prahova

Publicat

pe

Primarul municipiului Ploiești, Mihai Polițeanu, a anunțat că, de astăzi – 7 februarie 2025, a eliberat orașul de „mafia gunoaielor” și că „nu mai există drum înapoi”, oricâte amenințări se fac în stânga și în dreapta, oricâte minciuni și dezinformări se lansează.


Situația la zi, așa cum a fost prezentată de primarul Mihai Polițeanu: 


● Ploieștiul a părăsit ADI Deșeuri pe 12 decembrie 2024 printr-un act unilateral de voință, exprimat prin votul reprezentanților ploieștenilor din Consiliul Local, care este singurul ce poate decide dacă, când și cum intrăm sau ieșim, ca oraș, dintr-o structură asociativă privind gestionarea deșeurilor. Nicio firmă de salubritate, nicio groapă de gunoi, nici ADI Deșeuri, nici măcar servitorii mafiei gunoaielor de la ADI Deșeuri nu pot decide destinul Ploieștiului.
● Astăzi, avem în Ploiești o nouă firmă de salubritate, printr-o procedură de achiziție legal îndeplinită și printr-un contract semnat direct – nu prin samsarii de la ADI Deșeuri – între orașul nostru și compania Brantner. Contractul a fost încheiat pentru o perioadă de doi ani, cu posibilitate de întrerupere la momentul finalizării unei proceduri de achiziție publică pe termen lung, care va fi demarată în cursul lunii martie. De regulă, aceste proceduri durează cel puțin un an pentru finalizare.

Firma Brantner vine în Ploiești pentru a oferi servicii de colectare și transport a deșeurilor menajere cu un număr de 28 de utilaje, dintre care 19 sunt noi-nouțe. Toate cele 28 de utilaje îndeplinesc norma de poluare Euro 6, adică sunt cele mai puțin poluante posibil și reprezintă mai mult decât dublul numărului de utilaje pe care le-a avut fostul operator.


Din punct de vedere contractual:


● Urmează 10 zile de mobilizare, adică de pregătire pentru începerea efectivă a furnizării serviciilor de colectare și transport. Asta se va întâmpla până pe 17 februarie.
● Pe 17 februarie, compania Brantner va prelua colectarea și transportul deșeurilor în municipiul Ploiești.
● Începând cu aceeași dată, vor fi ridicate autorizațiile de acces în municipiul Ploiești pentru autospecialele Rosal. I-am informat deja despre acest lucru.


Ce probleme pot apărea în aceste zile:


● Compania Bin Go Solutions (fostă UWS/Rosal) și ADI Deșeuri au început o campanie agresivă, publică și subterană, de amenințări, dezinformări și minciuni grosolane – declarații și telefoane cu iz de șantaj, specifice mafiei deșeurilor care a dominat Ploieștiul și Prahova timp de un deceniu.
● Având în vedere disperarea lor, există posibilitatea ca Rosal să saboteze serviciul de salubritate în următoarele zile. Suntem pregătiți, dar e evident că vom avea nevoie de sprijinul și înțelegerea ploieștenilor pentru a câștiga această bătălie dură cu o mafie înțepenită în Ploiești de peste 10 ani.
● Având în vedere că acțiunile primăriei înseamnă, de facto, destructurarea mafiei deșeurilor în Ploiești, există inclusiv posibilitatea ca Bin Go Solutions (fostă UWS/Rosal) să refuze să părăsească Ploieștiul după data de 17 februarie. De la acea dată, nu vor mai avea autorizații de acces pentru utilaje, iar Poliția Locală își va face datoria.

În oricare dintre cazurile de mai sus, conducerea Rosal și conducerea ADI Deșeuri se vor îndrepta cu viteză spre o zonă penală – a declarat primarul Mihai Polițeanu. (Video aici)

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ADMINISTRAŢIE

Ritm bun de lucru pe șantierul pentru șoseaua de centură a orașului Găești

Publicat

pe

Șoseaua de centură a orașului Găești, una dintre cele mai importante investiții de infrastructură rutieră din județ, a prins deja contur. Un obiectiv pentru care președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan, s-a zbătut pentru a fi edificat. Lucrările au debutat în data de 20 ianuarie 2025.


Centura orașului Găești – un drum complet nou, care va măsura 4,5 kilometri


Astăzi – 7 februarie 2025, șeful administrației județene, s-a aflat pe șantierul de la marginea orașului Găești, pentru a urmări modul de implementare a proiectului. Valoarea acestui obiectiv necesar pentru decongestionarea traficului în orașul Găești, pentru a reduce timpul de deplasare și pentru a elimina poluarea din mediul citadin, este de 89 milioane de lei. Finanțarea a fost asigurată în mare parte prin Programul Național „Anghel Saligny” – 80 milioane de lei, diferența reprezentând contribuția Consiliului Județean Dâmbovița.

„Impactul pozitiv al acestui proiect asupra întregii zone va fi imediat vizibil. Practic, autocamioanele de mare tonaj nu vor mai traversa orașul, iar timpul petrecut în trafic se va reduce considerabil”, a precizat Corneliu Ștefan – președintele Consiliului Județean Dâmbovița.

Șoseaua de centură a orașului Găești, cu o bandă pe fiecare sens, va avea o lungime de 4,5 kilometri. Pe acest traseu va fi realizat un pasaj modern, care va traversa firul de cale ferată București – Pitești – Craiova și drumul județean DJ 401A. Vor mai fi amenajate trei intersecții cheie, cu sensuri giratorii și noduri rutiere. Conectarea la DN7, București – Pitești, se va face prin construcția unui sens giratoriu, iar legătura cu DN61 se va realiza printr-o intersecție rotativă.


Urmează să înceapă lucrările la centura ocolitoare Pucioasa și Fieni


„Și mai avem și alte vești bune! În perioada următoare, vor demara lucrările la centura orașelor Pucioasa și Fieni, un drum care va avea o lungime de 12,6 km și o valoare a investiției de aproximativ 687.000.000 lei”, ne-a informat președintele Consiliului Județean Dâmbovița.

Tot la capitolul infrastructură rutieră, înaintează cu pași repezi și proiectul pentru Inelul 2 de centură al municipiului Târgoviște. Traseul va avea o lungime de 16,3 km. Valoarea investiției depășește 980.000.000 lei.

„Consider că este vremea acțiunii cu simț de răspundere, vremea dezvoltării și a promisiunilor îndeplinite!”, a adăugat Corneliu Ștefan.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite