Connect with us

ADMINISTRAŢIE

Se redeschide Creșa Nr. 13 Târgovişte. Cum arată după modernizare. FOTO

Publicat

pe

Creșa Nr. 13 Târgovişte își va deschide porțile, de luni – 26 aprilie 2021, în noua locație, complet reabilitată, modernizată, extinsă și dotată după cele mai noi standarde în domeniu. Lucrările incluse în proiectul implementat de administrația publică locală, cu fonduri obținute prin PNDL, au fost finalizate și recepționate. În următoarele zile se face curățenie și dezinfecție, iar de luni vor fi primiți copiii. Valoarea investiției: aproximativ 6 milioane de lei.

„Proiectul a presupus câteva intervenții importante. În afara reabilitării imobilului existent, a fost construit un corp nou de clădire, cu o suprafață desfășurată de aproximativ 1.200 mp, un corp nou care este de natură să răspundă tuturor exigențelor.

Proiectul a vizat nu numai reabilitări și extinderi, ci și dotări. Sunt dotări deosebite, sunt dotări așa cum trebuie să fie la o unitate de învățământ antepreșcolar și cum avem la foarte multe dintre creșele din municipiul Târgoviște.

Mai avem de lucru pe PNDL la Creșa Nr. 16, care este aproape de finalizare, și, de asemenea, la Creșa Nr. 2. De luni, copiii se întorc la această creșă care, după cum observați, arată foarte bine”, a precizat primarul Daniel Cristian Stan.

Odată cu implementarea proiectului de reabilitare, modernizare, extindere și dotare, capacitatea Creșei Nr. 13 Târgovişte a fost extinsă la 110 locuri, față de 40 câte avea înainte.

„Ne bucurăm să dăm drumul unei noi creșe care corespunde standardelor europene. De luni, copiii vor fi primiți aici. La nivel de creșe, suntem un pic strâmtorați în ceea ce privește capacitatea, dar vom regla situația odată cu aceste extinderi”, a declarat Marcela Iordache – director al Direcției de Asistență Socială din cadrul Primăriei Târgovişte.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADMINISTRAŢIE

Primăria Voinești, exemplu de urmat în privința administrării cimitirelor

Publicat

pe

Primarul comunei Voinești, Gabriel Dănuț Sandu, este unul dintre puținii edili din județ, și credeți-mă, am cunoscut destui, care nu se preocupă de problemele concetățenilor săi mașinal, ca o corvoadă administrativă, fiindcă e ceva scris acolo, în fișa postului, o simplă profesiune. Nu! Gabriel Dănuț Sandu se implică cu sufletul, simte pulsul comunității, știe când oamenii au nevoie de ceva și intervine. Arată că Primăria este într-adevăr locul de unde trebuie să pornească binele pentru comunitate.

La Voinești, nimic nu este făcut la voia întâmplării, din inerție sau în defavoarea oamenilor. Primarul Gabriel Dănuț Sandu trece peste pânza tradiționalismului, a unor norme moștenite, invocând doar binele oamenilor.

Mă opresc astăzi la cimitirele din Voinești. În restul județului, locurile de veci sunt administrate de biserică, de parohiile din localitățile respective. La Voinești, este altfel. Aceste spații, unde, până la urmă, ne retragem toți pentru odihna veșnică, sunt administrate de Primărie. Există și un regulament în acest sens. Și când spunem administrare nu ne gândim la ceva, așa, doar cu vorba, cu teroria. Administrația publică locală chiar se ocupă de aceste perimetre ale liniștii absolute. Toate cele șase cimitire din comună au fost împrejmuite cu garduri, parcelate, sunt supravegheate și îngrijite periodic. De asemenea, s-au realizat sisteme de iluminat public și alimentare cu apă.

Zilele trecute, l-am găsit pe Gabriel Dănuț Sandu în cimitirul din satul Suduleni. Supraveghea lucrările de parcelare și amenajare a aleilor betonate. Totul se execută ca la carte. După ce se vor încheia aceste activități, locurile de veci, 180 la număr, vor fi concesionate către locuitorii satelor Suduleni și Izvoarele. Potrivit regulamentului aprobat de Consiliul Local Voinești în decembrie 2019, se plătesc 600 de lei pentru 15 ani / loc de veci – taxă de concesiune și câte 10 lei / an – pentru lucrările de întreținere. De menționat că locurile de veci sunt trecute în rolul fiscal al concesionarului.

Primăria Voinești are contracte încheiate cu trei îngrijitori persoane fizice autorizate, care se ocupă de cele trei cimitire – cosit iarbă, ierbicidat – dacă este cazul, ridicat gunoi, deszăpezire pe timp de iarnă etc.

La Suduleni, există și un cimitir pentru credincioșii care nu sunt creștin-ortodocși. Primăria Voinești a executat lucrări de sistematizare și amenajare și aici.

Citește în continuare

ADMINISTRAŢIE

Primăria Dragomirești continuă asfaltarea drumurilor locale

Publicat

pe

Primăria Dragomirești va asfalta, cu sprijinul Consiliului Județean Dâmbovița, două tronsoane aferente străzii Bisericii din satul de centru, respectiv porțiunile Ulița Vacilor – spre stația de apă nord și Eternității.

„Vom îndeplini, astfel, încă o promisiune pe care am făcut-o cetățenilor comunei Dragomirești”, spune primarul Dragoș Vlădulescu.

Contractul de finanțare prin Programul Județean de Dezvoltare Locală a fost semnat la finalul lunii iunie. Proiectul Primăriei Dragomirești face parte din primul lot de investiții aprobate de Consiliul Județean Dâmbovița.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT