Connect with us

ACTUALITATE

100 de ani de la înființarea Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România

Publicat

pe

Ziua Naţională a Contabilului Român a fost sărbătorită astăzi, 13 iulie 2021, la Târgovişte, printr-un eveniment special organizat de Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România (CECCAR), filiala Dâmboviţa.

Anul acesta sărbătoarea s-a derulat sub sloganul „Tradiție pentru viitor. Evoluăm împreună!” și a marcat împlinirea unui secol de la momentul reglementării profesiei contabile în România. Astăzi se împlinesc 100 de ani de la momentul la care a fost înființat, prin Decret Regal, semnat de Regele Ferdinand I, Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

Președintele Filialei Dâmbovița CECCAR, Gabriela Anghel, a deschis manifestările celei de-a XVII-a ediții a Zilei Naționale a Contabilului Român, aducând în atenție rolul esențial al profesiei de contabil și al profesioniștilor din domeniu pentru economia națională.

Alături de reprezentanții CECCAR, printre invitați s-au aflat: președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan, subprefectul județului, Marinela Daniela Manea, președintele Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură, Valentin Calcan, directorul Administrației Județene a Finanțelor Publice Dâmbovița, Dragoș Emilian Rusu, alți reprezentanți ai instituțiilor publice din județ.

În contextul acestei manifestări, președintele Corneliu Ștefan, a subliniat, în mesajul său, importanța pe care o au profesioniștii din domeniul contabil:

„Vă mulțumesc pentru invitație! Este un moment special pentru noi. Îmi face o deosebită plăcere să particip astăzi la acest moment festiv – la împlinirea celor 100 de ani de activitate. Dumneavoastră sunteți profesioniștii care gestionați afacerile mari și mici din economia românească și interacționați foarte bine și cu instituțiile publice. În numele meu și al instituției pe care o conduc, Consiliul Județean Dâmbovița, vom fi întotdeauna alături de dumneavoastră, un partener serios și, împreună, vreau să ne aliem la tot ceea ce înseamnă digitalizare, tehnologie. Aș vrea să avem din rândul dumneavoastră și al nostru, al tuturor, oameni profesioniști pentru a gestiona aceste activități. Mult succes în continuare! La mulți ani tuturor! Să ne vedem și când vom sărbători 200 de ani! Doamne ajută!”

În cadrul evenimentului a avut loc și o festivitate de premiere a experților contabili și contabililor autorizați care au obținut cele mai bune rezultate la nivel local în activitatea pe care au desfășurat-o în anul 2020.

Compartimentul Imagine, Relații Externe – Consiliul Județean Dâmbovița

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Au fost desemnați câștigătorii Bienalei Naționale de Artă „Gheorghe Petrașcu”, ediția 2024

Publicat

pe

Juriul ediției 2024 a Bienalei Naționale de Artă „Gheorghe Petrașcu” a hotărât să premieze 6 lucrări, după cum urmează:

Secțiunea GRAFICĂ:

  • Georgiana STĂNESCU-AFEMEI, Pulsul din adâncuri, acuarelă și pastel pe carton, 2023
  • Ana OPRIȘOREANU, Oracol, acuarelă și tuș pe hârtie, 2024
  • Ioanna DIMOSTHENOUS, Dor, cărbune, creion, acrilic, guașă și tuș pe hârtie, 2024

Secțiunea PICTURĂ

  • Oana-Miriam OLTEANU, Putere, impasto acrilic pe pânză, 2022
  • Mihaela CIUȘTEA, Reconstruction of a memory – Silence, tehnică mixtă pe pânză, 2023
  • Diana Loredana PANTEA, Selene, ulei pe pânză, 2022

Conform regulamentului de participare, premiile se constituie în preț de achiziție. În concurs au fost înscrise anul acesta 162 de lucrări: 136 la secțiunea Pictură și 26 la secțiunea Grafică.

Festivitatea de premiere va avea loc, marți – 10 decembrie 2024, de la ora 13:00, la Muzeul de Istorie din Târgoviște.

Concursul a fost deschis membrilor Uniunii Artiştilor Plastici din România şi Republica Moldova, studenţilor (din ultimul an și masteranzilor) şi absolvenţilor Academiilor de Artă din România și Republica Moldova, care au putut participa cu cel mult două lucrări per persoană.

„Pictorul Gheorghe Petrașcu a ales să își stabilească atelierul la Târgoviște o perioadă considerabilă din viață (din anul 1923 până în 1943, când s-a îmbolnăvit și nu a mai putut lucra), atras de pitorescul și atmosfera patriarhală a orașului. Importanța și renumele de mare colorist al lui Gheorghe Petrașcu s-au conturat încă din timpul vieții, fapt care i-a permis să se dedice în special artei sale (pictura și gravura) și care, în perioada petrecută la Târgoviște – de altfel cea mai fertilă perioadă din punct de vedere al creației sale – a atins cel mai înalt grad de execuție, plasticitate și expresie, reprezentând maturitatea artistică a pictorului. Toți acești factori au făcut ca meritele artistice să-i fie recunoscute de către Academia Română care, pe 1 iunie 1936, îl alege membru, Gheorghe Petrașcu fiind primul pictor român academician. Astfel, prin numele pe care îl poartă, Bienala Națională de Artă „Gheorghe Petrașcu” încearcă să reînvie ambianța și fervoarea artistică pe care a avut-o Târgoviștea în perioada interbelică și în anii de după cel de-al Doilea Război Mondial”, se precizează în comunicatul de presă transmis de Consiliul Județean Dâmboviţa.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Titu: Antreprenorii își pot rezerva standuri la evenimentul „Magia Crăciunului”. Detalii aici!

Publicat

pe

Primăria Titu organizează, în perioada 19-21 decembrie, evenimentul „Magia Crăciunului”. În acest sens, antreprenorii din domeniul alimentar și non-alimentar (persoane fizice sau juridice) care doresc să participe cu standuri de produse trebuie să depună cerere de înscriere până în data de 6 decembrie 2024, inclusiv. Comercianții selectați vor fi anunțați în data de 9 decembrie, aceștia urmând să achite taxa de rezervare în zilele de 10 și 11 decembrie.

🔷 Formularul de înscriere poate fi completat la Primăria Orașului Titu sau poate fi descărcat accesând următorul link: https://storage.asista.ro/anunturi/operator/DB1037366733/Formular_inscriere_eveniment-4-1732634354.pdf

🔷 Documentele se pot depune la Prim ăria Orașului Titu sau online pe adresa de mail primariatitu@yahoo.com

🔷 Documente necesare:
– Certificat de înregistrare fiscală
– Copie CI
– Certificat constatator (ONRC, din care să rezulte obiectul de activitate autorizat)
– 5 fotografii reprezentative cu produsele pe care doresc să le comercializeze
– Avize: Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (produse alimentare)
– Certificat de conformitate, de garanție și / sau calitate ale produselor expuse și comercializate.

🔷 Activități acceptate
Produse nealimentare:
– obiecte decorative
– articole de vestimentație ( handmade / croșetate)
– bijuterii
– produse naturiste sau de îngrijire
– papetărie
– lumânări handmade

Produse alimentare:
– fast food, dulciuri
– mezeluri tradiționale ( cârnați, brânză, șuncă)
– siropuri, ceaiuri, miere
– băuturi calde ( ceai, vin fiert, ciocolată caldă)
– gogoși, clătite, popcorn, kürtos, hoț dog, turtă dulce

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite