Connect with us

ACTUALITATE

Compania de Apă Târgoviște-Dâmbovița angajează șef sector în cadrul Secției Titu

Publicat

pe

Compania de Apă Târgoviște – Dâmbovița S.A. organizează, în data de 03.06.2022, ora 09:30, la sediul său din Targoviste, Bld. I.C. Brătianu, nr. 50, concurs pentru ocuparea postului vacant de ȘEF SECTOR în cadrul SECTOR STAȚII APĂ – SECȚIE TITU – 1 post

1. Criterii generale:
– cetatenie romana sau cetatenia altor state membre UE si domiciliul in Romania
– cunoaste limba romana, scris si vorbit
– are varsta minima reglementata de prevederile legale, Codul Muncii

2. Criterii specifice:
– Studii superioare tehnice absolvite cu diploma de licenta sau echivalent cu examen de diploma in domeniile instalatii / mecanic / constructii civile / industrial si agricole/constructii hidrotehnice
– Sa faca dovada vechimii in munca: minim 3 ani
– Sa fie apt/a din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei (aceasta conditie se dovedeste cu certificat medical eliberat in conditiile legii

3. Descrierea postului:
– Conduce, coordoneaza si raspunde de monitorizarea permanenta a Statiilor de Apa din cadrul Sectiei Titu in vederea functionarii la capacitate cantitativ si calitativ corespunzator.
– Programeaza si executa revizii de reparatii generale si partiale in cadrul Statiilor de Apa.

În vederea inscrierii la concurs, candidatii vor depune la Biroul Resurse Umane al Companiei de Apa Targoviste-Dambovita S.A., Bld. I.C. Bratianu nr.50, telefon 0245614403, in perioada 25.05.2022-31.05.2022, interval orar 08.00-16.00, un dosar de inscriere cuprinzand urmatoarele documente:
– Dosar cu sina;
– Cerere de inscriere la concurs – se completeaza la depunerea dosarului;
– Declaratie privind acceptul protectiei datelor cu caracter personal-se completeaza la depunerea dosarului;
– Curriculum vitae;
Copia actului de identitate;
Copii diplome de studii superioare absolvite cu diploma de licenta si supliment descriptiv, copii certificate calificare/competente profesionale
Copia carnetului de munca, sau dupa caz, adeverinta care sa ateste experienta in munca solicitata sau extras REVISAL
Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de medicul de familie al candidatului cu cel mult 6 luni anterior datei desfasurarii concursului.

Copiile de pe actele prevazute se prezinta insotite de documentele originale, pentru a se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs din cadrul Biroului Resurse Umane sau in copii legalizate.

Vor fi declarati admisi si vor participa la concurs numai candidatii ale caror dosare indeplinesc conditiile de mai sus si depun un dosar de inscriere care sa cuprinda documentele solicitate.

Proba scrisă – test grila – 03.06.2022, ora 09:30.
– Pentru promovarea probei scrise, candidatul trebuie sa intruneasca minim 50 puncte, maxim 100 puncte
– Bibliografia pentru concurs este cea prezentata anexat.

6. Proba practică – 03.06.2022, începând cu ora 11:00.
Vor fi selectati pentru a participa la proba practica numai candidatii care vor obtine minim 50 de puncte la testul grila.Pentru promovarea probei practice, candidatul trebuie sa intruneasca minim 50 puncte, maxim 100 puncte pentru a fi declarat admis,

Relații suplimentare pot fi obtinute luni-vineri intre orele 800 1600 la Biroul Resurse Umane al Companiei de Apa Targoviste Dambovita SA.

B I B L I O G R A F I E
concurs ocuparea postului vacant de SEF SECTOR in cadrul SECTOR STATII APA – SECTIE TITU- 1 post

1.Legea nr.241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Ordinul 88/2007 pentru aprobarea Regulamentului cadru al serviciului de alimentare cu apa si de canalizare
3. Ordinul nr. 891 din 23 iulie 2019 privind aprobarea Procedurii şi competenţelor de emitere, modificare, retragere şi suspendare temporară a autorizaţiilor de gospodărire a apelor, precum şi a Normativului de conţinut al documentaţiei tehnice supuse autorizării
4. Ordinul nr.1030/20.08.2009 privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire si pentru functionarea obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei
5. HG nr. 930/11.08.2005  pentru aprobarea Normelor speciale privind caracterul si marimea zonelor de protectie sanitara si hidrogeologica
6. Ord 1278/20.04.2011 pentru aprobarea Instructiunilor privind   delimitarea zonelor de protectie sanitara si a perimetrului de protectie hidrogeologica
7. Ordinul 9/2006 Metodologiei privind elaborarea planurilor de restricţii şi folosire a apei în perioadele deficitare
8. Legea nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
– Capitolul II – Domeniu de aplicare
– Capitolul IV – Obligatiile lucratorilor
9.Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor
– Cap. II: Obligatii privind apararea impotriva incendiilor
– SECTIUNEA 6: Obligatiile administratorului, conducatorului institutiei, utilizatorului si salariatului;

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Atenție! A fost suspendată circulația pe TransBucegi, din cauza viscolului

Publicat

pe

Consiliul Județean Dâmbovița a luat decizia închiderii circulației rutiere pe DJ 713, sectorul Cabana Dichiu – intersecție drum de acces Cabana Piatra Arsă, ca urmare a fenomenelor meteo nefavorabile – cod portocaliu de viscol și căderi abundente de zăpadă.

„Recomandăm evitarea deplasărilor în această perioadă, iar în cazul în care acestea nu pot fi amânate, conducătorii auto trebuie să echipeze corespunzător autovehiculele, să respecte semnalizarea rutieră din zonă, indicațiile agenților de poliție, ale reprezentanților jandarmeriei montane, ale Serviciului Public Salvamont-Salvaspeo Dâmbovița, precum și ale reprezentanților SC Lucrări Drumuri și Poduri Dâmbovița SA, operatorul economic ce asigură servicii de deszăpezire pe drumurile județene.

Luând în considerare factorii de mediu ce au determinat depunerile abundente de zăpadă pe carosabilul drumului județean 713, sectorul mai sus- amintit, recomandăm evitarea, pe cât posibil, a deplasărilor pe timp de ninsoare și viscol”, se precizează într-un comunicat remis către mass-media.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Cum procedez dacă nu sunt angajat și vreau să mă asigur pentru concedii şi indemnizații de asigurări sociale de sănătate?

Publicat

pe

Persoanele fizice care nu au încheiate raporturi juridice de muncă cu un angajator şi nu realizează venituri din desfăşurarea unei activităţi în baza unui contract individual de muncă, a unui raport de serviciu, act de detaşare sau a unui statut special prevăzut de lege, nici alte venituri asimilate salariilor şi nu se încadrează în categoria persoanelor care beneficiază de indemnizaţie de şomaj, se pot asigura în sistemul de asigurări sociale de sănătate pentru a beneficia de concedii și indemnizații de asigurări sociale de sănătate în baza unui contract de asigurare – ne informează Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Dâmboviţa.

„Contractul de asigurare pentru concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate se încheie între persoana interesată și casa de asigurări de sănătate la care se află în evidenţă ca persoană asigurată în sistemul de asigurări sociale de sănătate.

Citește și: Comunicat CNAS: O aplicare justă, echitabilă şi nediscriminatorie pentru calculul indemnizaţiei de maternitate

Contractul poate fi încheiat pentru o perioadă determinată / nedeterminată la un venit ales de către asigurat, ce nu ține cont de veniturile impozabile realizate. Venitul ales nu poate fi mai mic decât valoarea lunară a salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată stabilit potrivit legii (3.000 lei începând cu 1 ianuarie 2023) şi nu poate depăși valoarea a 12 salarii minime.

Contractul de asigurare nu se încheie retroactiv și produce efecte exclusiv de la data înregistrării. Contribuţia lunară de asigurare pentru concedii şi indemnizații de asigurări sociale de sănătate este de 1% şi se aplică asupra venitului înscris în contract”.

Citește și: Nu ai loc de muncă și vrei să te asiguri în sistemul public de sănătate? Află procedura aici!

Stagiul minim de cotizare pentru acordarea concediilor şi indemnizaţiilor de asigurări sociale de sănătate este de 6 luni realizate în ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acordă concediul medical.

„În cazul în care nu au fost realizate venituri în ultimele 6 luni anterioare lunii pentru care se acordă concediul medical, stagiul de asigurare se consideră realizat dacă prin însumarea perioadelor din ultimele 12 luni anterioare producerii riscului rezultă un număr de zile de stagiu de asigurare cel puţin egal cu numărul total de zile lucrătoare din ultimele 6 luni anterioare producerii riscului.

Persoanele asigurate pentru concedii și indemnizații beneficiază de concedii şi indemnizaţii, fără îndeplinirea condiţiei de stagiu de asigurare, în cazul unor situaţii de excepţie, respectiv în cazul urgenţelor medico-chirurgicale, tuberculozei, bolilor infectocontagioase din grupa A, stabilite prin Hotărâre a Guvernului, neoplaziilor, SIDA, riscului maternal, carantinei, precum şi în cazul izolării urmare a infectării cu Covid-19)”, ne mai informează Casa Județeană de Asigurări de Sănătate.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats