Connect with us

SPORT

Premii pentru sportivii din Moreni în prima zi a competiției de la Sângeriș

Publicat

pe

Prima zi a etapei a etapei a IV-a a Campionatul Național Individual al României de Motocros 2022 s-a încheiat. A fost o competiție bine legată, cu concurenți bine pregătiți și motivați.

Robert Mocanu, de la Flacăra Moreni, a obținut locul I la clasa amatori MX 2, Dorian Vasile – locul III la clasa 50 CC juniori mici, iar Romulus NECȘOIU de la același club s-a clasat pe locul VII la clasa amatori MX2.

Etapa a IV-a din Campionatul Național Individual al României la Motocros 2022, care se desfășoară pe traseul de la Sângeriș, Moreni, continuă mâine cu concursuri la clasele 65 cc, 85 cc, MX Junior, Fete, MX 1 și MX 2.

Competiţia este organizată de Clubul Sportiv Municipal Flacăra Moreni şi Primăria municipiului Moreni, în parteneriat cu Federaţia Română de Motociclism şi Ministerul Tineretului şi Sportului.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dâmboviţa

Secretarul general al PNL Dâmbovița a urcat pe acoperișul Americii

Publicat

pe

Secretarul general al PNL Dâmbovița, Aurelian Cotinescu, s-a aflat zilele acestea la înălțime. Nu pe culmile politicii. De obicei urcușul spre astfel de vârfuri este abrupt, plin de capcane și iluzii, ci pe crestele munților Anzii Cordilieri, în Argentina. Vârful spre care s-a uitat curajos Aurelian Cotinescu este Aconcagua, altitudinea 7.000 de metri. Dâmbovițeanul a plecat în această expediție spre neprevăzut pe 13 ianuarie. Nu a știut nimeni.

De fapt, secretarul PNL Dâmbovița ne-a mai oferit astfel de surprize ale curajului și temerității. Probabil, în afară de pasiunea pentru alpinismul extrem, este vorba și despre un… antrenament dur pentru alegerile de anul viitor.

„Întotdeauna am avut sentimentul că pot să ating această altitudine dacă ajung să combin experiența montană acumulată, echipamentul bun și neapărat o echipă experimentată. Așa am ajuns să merg în expediția organizată de ghidul montan Mitza Matei ajutat de Anca Racătean (amândoi 8k Manaslu Himalaya)”, a scris Aurelian Cotinescu pe pagina sa de Facebook, înainte de a porni să cucerească Aconcagua.

De parcurs cu atenție însemnările sale de după ascensiune, despre vibrația muntelui, a naturii. Depre contopirea alpinistului dâmbovițean cu impresionantul munte. Depre teamă, curaj, încredere și credință. Așa după cum a precizat, Aurelian Cotinescu a atins cei 7.000 de metri pe 25 ianuarie, la ora 15:00.

„Am plecat dimineață la ora 6.15 din tabăra Colera(6000m) pe un frig cumplit de – 35°C și vânt de 65-85 km/h. Au fost 13 ore foarte solicitante. Foarte rar am privit către vârf, concentrarea mea a fost la fiecare pas pe care îl făceam, atent la semnalele date de minte și ignorând slăbiciunile corpului.

Încă de la început am avut probleme cu mănușile, care erau pentru 7000 de m, dar care nu îmi protejau degetele suficient de bine. Salvarea a venit de la încălzitoarele chimice de 25 de lei pe care le-am luat în ultima clipă din Târgoviște. Ele mi-au salvat degetele și întregul efort de până atunci.

De patru zile nimeni nu mai urcase pe vârf, din cauza condițiilor meteo foarte proaste, dar noi am continuat conform planificării inițiale. După ce am atins vârful la ora 15:00, am coborât primul (conștient fiind că trebuie să ies din zona cea mai periculoasă cât mai am energie suficient de multă), urmat de încă trei colegi. Vremea s-a schimbat imediat sub vârf, într-o ninsoare abundentă cu vânt foarte puternic.

Cu mare greutate ne-am găsit drumul de întoarcere (cred că rugăciunile ne-au fost auzite) și după 13 ore am ajuns la corturi epuizați, cu gândul la ceilalți cinci colegi care erau în urma noastră cam cu o oră. Nu știam că au probleme mult mai mari decât cele întâmpinate de noi. M-am băgat în sac și, fără să mănânc sau să beau ceva, m-am culcat câteva ore bune, până când vântul de 120 km/h ne-a trezit cu senzația că urmează să ne rupă cortul. Cum s-a luminat, pe același vânt puternic, am strâns totul cu mare greutate și am coborât câteva ore bune până în tabăra de bază (4.300 m)”, a consemnat, pe pagina sa de Facebook, Aurelian Cotinescu.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Silviu Bulugioiu candidează pentru președinția Federației Române de Automobilism Sportiv

Publicat

pe

Silviu Bulugioiu, care are o experiență de 30 de ani în sportul automobilistic și în organizarea competițiilor de gen, și-a propus, alături de echipa sa, să unifice și reformeze Federația Română de Automobilism Sportiv. Alegerile pentru președinția FRAS vor avea loc sâmbăta, 18 februarie 2023, iar Silviu Bulugioiu a pregătit o strategie bine pusă la punct, cu obiective clare care includ siguranța sportivilor, modernizarea federației și transparența financiară.

În angajamentul său față de membrii FRAS, Silviu Bulugioiu menționează că securitatea și siguranța sportivilor este primordială, iar modernizarea statutului membrilor FRAS, corectitudinea în arbitraj și transparența financiară sunt principalele puncte pe care le va concretiza. Bulugioiu se angajează să transmită membrilor Federației o balanță contabilă lunară și un raport trimestrial despre activitatea Consiliului Federal. De asemenea, toate contractele aflate în derulare, cât și listele furnizorilor vor fi publice, pentru membrii, iar posibilele veniturile ilicite ale membrilor de conducere FRAS vor fi eliminate.

Totodată, își va concentra eforturile și asupra proiectului de afiliere la FIA și cooperarării cu alte organisme internaționale, creării strategiei naționale pentru motosport, cât și recunoașterii Asociației “Liga Profesionistă de Motorsport” ca partener consultativ al FRAS. Elaborarea unei strategii media coerente și implementarea programului de atragere a tinerilor către motorsport apar și ele în planul managerial.

“Am o experiență în motorsport de peste 30 ani în diferite discipline. De-a lungul timpului, am fost atât sportiv, organizator de evenimente sportive, cât și conducător de structuri sportive (club sportiv și președinte al comisie, în cadrul FRAS). Legătura cu motorsportul a început încă din anii studenției și, în paralel cu ea, profesional, am desfășurat o vastă activitate în managementul diferitelor departamente și structuri a unor companii de renume mondial. Tot acest mix, împreună cu experiența acumulată și rezultatele dovedite, au făcut ca pentru alegerile din cadrul FRAS, ce vor avea loc la începutul anului 2023, să-mi fie propusă participarea în postura de candidat la funcția de președinte a Federației Române de Automobilism Sportiv. Această propunere onorantă, am acceptat-o cu încredere și din dorința de a aduce managementul federației la un nivel înalt. Mulțumesc tuturor celor care prin propunerea lor au făcut dovada aprecierii calităților mele și îi aștept alături pe toți cei care își doresc îmbunătățirea activității federației. Doar împreună putem duce motorsportul românesc la cel mai înalt nivel”, declară Silviu Bulugioiu.

Motivat și pregătit, Silviu Bulugioiu consideră că un management bun al FRAS poate fi realizat prin disciplină financiară și transparență, prin implicarea sportivilor membrii și președinților cluburilor afiliate.

“Membrii FRAS sunt cluburile afiliate. Însă, beneficiarii reali ai activității FRAS sunt sportivii. Prin urmare, asociația sportivilor va fi consultată în ceea ce privește: calendarele sportive, normele de securitate din timpul competițiilor și regulamentele sportive”, spune Silviu Bulugioiu.

Echipa alături de care va candida pentru președinția Federației Române de Automobilism Sportiv este formată din:

Octavian Drăgan – vicepreședinte: ”Scopul meu principal este de a duce competițiile organizate pe circuit în România către cel mai înalt nivel, prin definirea și implementarea unui cadru optim pentru sportivi, promotori și organizatori deopotrivă”;

Dan Gîrtofan – vicepreședinte: ”Simt că trebuie să facem mai mult pentru motorsportul românesc și vreau să venim cu o schimbare în modernizarea FRAS-ului, să aducem o îmbunătățire pentru sportivi și pentru securitatea lor. Motorsportul românesc merită mai mult!”;

Daniel Ungur – vicepreședinte: ”Deviza noastră este să nu ne lăsăm prinși în jocuri interpersonale și nici în presiuni generate de orgolii, ci împreună să ne focusăm pe a genera soluții și a inova. Suntem o echipă, suntem implicați, iar strategia noastra este fară conflict de interese și fără compromisuri. Împreună vrem binele motorportului românesc”;

Gunther Graef – membru consiliu federal: ”Mă bucur că am ocazia de a mă alătura acestei echipe și îmi doresc să contribui la evoluția și performanța motosportului românesc. Cu peste 40 de ani fără întrerupere atât în motorsportul național, cât și internațional, acum a venit momentul de a lua ultimul tren cu o echipă potrivită și care are aceeași viziune ca a mea, aceea de a face o schimbare în bine în Federația Română de Automobilism Sportiv;

Iosif Ferenti – membru consiliu federal: ”Îmi doresc o federație transparentă, funcțională și în bune relații atât cu membrii acesteia, cât și cu toate entitățile private și de stat. Federație care să funcționeze după un plan bine pus la punct”;

Traian Pavel – membru consiliu federal: “Vin alături de această echipă întrucât cred cu tărie în strategia de dezvoltare elaborată. FRAS are nevoie de o schimbare pentru a crea un cadru sigur, predictibil și corect pentru motorsportul românesc”;

Carol Blavenstein – membru consiliu federal: ”Îmi doresc să aduc un plus valoare echipei nou formate. Motorsportul românesc merită mai mult, iar împreună vom face tot ce ne sta în putință pentru asta”;

Justinian Pleșa – membru consiliu federal : ”Am acceptat propunerea onorantă de a pune umarul la îmbunătățirea și normalizarea activității federației și am convingerea că împreună o să reușim”;

Cătălin Cedric-Ghigea – membru consiliu federal: “Am ales să fac parte din această echipă întrucât cred cu tărie că este nevoie de o reformă semnificativă a modului în care funcționează și este condusă federația: de la secrete la transparență totală, de la oligarhie la democrație, de la conducere uninominală la descentralizare și autonomie reală și extinsă a comisiilor, inclusiv alocarea de fonduri catre comisii, de la decizii adhoc la strategie de dezvoltare, de la pierderi bănești însemnate la disciplina financiară și chibzuința în administrarea patrimoniului federației”.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats