Connect with us

ACTUALITATE

Programul lucrărilor de infrastructură rutieră din județul Dâmbovița, în perioada 31 octombrie – 4 noiembrie 2022

Publicat

pe

Consiliul Judeţean Dâmboviţa informează participanţii la traficul rutier că, în perioada 31 octombrie – 4 noiembrie 2022, va desfășura, prin societățile comerciale de profil, următoarele activități de infrastructură rutieră:
1. Covor bituminos DJ 702A sector Drăgăești – Pământeni, km 0+656 – 3+987
2. Întreținere îmbrăcăminte asfaltică DJ 702L, sector Cândești Deal
3. Întreținere îmbrăcăminte asfaltică DJ 724 Malu cu Flori – Pucheni, km 0+000 – 7+000
4. Întreținere îmbrăcăminte asfaltică DJ 722 Văcărești – Nucet – Sălcioara – Moara Nouă (DJ701)
5. Îmbracaminte bituminoasă ușoară DJ 702L, sector Scheiu de Sus
6. Siguranța circulației – semnalizare rutieră – montaj indicatoare rutiere și elemente pentru siguranța circulaței
7. Protejarea corpului și platformei drumului, prin șanțuri și rigole pavate, podețe laterale pe DJ 711A, la Răcari
8. Protejarea corpului și platformei drumului, prin șanțuri și rigole pavate, podețe laterale pe DJ 721A, la Speriețeni
9. Protejarea corpului și platformei drumului, prin șanțuri și rigole pavate, podețe laterale pe DJ 702F, la Petrești
10. Protejarea corpului și platformei drumului, prin șanțuri și rigole pavate, podețe laterale pe DJ 702B, la Dragomirești
11. Întreținerea curentă a drumurilor județene în sezonul rece – iarna 2022-2023 – aprovizionare materiale antiderapante pentru zona montană
12. Modernizare DJ 711 Târgoviște – Comișani – Băleni, km 0+000 -16+000, L=16,00 km
13. Modernizare DJ 711 Cojasca – Bujoreanca (DN 1A), km 35+350 – 40+830
14. Modernizare DJ 101B Butimanu – Niculești – limită județ Ilfov, km 0+000 – 8+135
15. Modernizare DJ 720B Ulmi – Nisipuri – Gura Ocniței, km 0+572 – 6+384, L= 5,812 km
16. Modernizare DJ 720 Moreni – limită județ Dâmbovița
17. Reabilitare/modernizare DJ 503 pe traseul limită județ Teleorman – Șelaru – Fierbinți, km 87+070 – km 95+532 (8,462 km) și DJ 611, pe traseul Fierbinți – Vișina – Petrești, km 22+000 – km 41+694 (19.694 km)
18. Pod pe DJ 711 E, km 3+680 peste Râul Ialomița, la Ibrianu
19. Modernizare DJ 702, limită județ Argeș – Cândești Deal – Cândești Vale
20. Modernizare DJ 714, sector Bolboci – Contur Lac Bolboci – Cheile Tătarului, km 24+366 – 29+900
21. Realizare șanț betonat, trotuare și podețe cu intrare la fiecare proprietate pe DJ 721 în satul Gura Șuții
22. Asfaltare drumuri locale în comuna Ocnița, L= 2,246 km
23. Modernizare DJ 503 și DJ 611 pe traseul limită județ Teleorman – Glogoveanu – Fierbinți – limită județ Argeș – etapa II

ATENŢIE! BULETIN RUTIER

1. Sectorul din drumul județean DJ 714 Glod (DN 71) – Sanatoriul Moroeni – Peștera, cuprins între cabana Bolboci – Contur lac Bolboci, mal drept – Cheile Tătarului, km 24+366 – 29+900 este închis circulației pe perioada executării lucrărilor de modernizare. Variantă ocolitoare: DC 148, Zănoaga ( intersecție cu DJ 714) – Lac Bolboci, mal stâng – Padina (intersecție cu DJ 714, punct Cheile Coteanu);
2. Podul situat pe DJ 714, Glod (DN 71) – Sanatoriul Moroeni – Peștera, km 32+106, platoul Padina, punct ,,Diana’’ (Casa Justin) este restricționat circulației pentru vehicule cu greutatea mai mare de 2,5 tone pe osie;
3. Drumul județean DJ 719, sector intersecție DN 72 – Răzvad și sector intersecție cu strada Magrinii – Târgoviște este restricționat circulației pentru vehiculele cu masă mai mare de 3,5t;
4. Sectorul drumului județean DJ 710 la km 17+650 situat în satul Costișata, comuna Bezdead este restricționat temporar pentru accesul vehiculelor cu masa maximă admisă de 3,5t în vederea executării lucrărilor de refacere și consolidare a părții carosabile;
5. Podul pe DJ 702A, peste râul Argeş, la Pătroaia, este închis circulaţiei publice. Variante ocolitoare sunt drumurile locale;
6. Sectoarele de drumuri judeţene care prezintă degradări şi alte pericole:
DJ 503, sector Fierbinți – limită județ Argeș
DJ 611, sector Glogoveanu – Fierbinți (sector pietruit)
DJ 710 Pucioasa – Bezdead – sectoare cu drum îngustat și avariat pe zona
Miculești – Măgura – Costișata
DJ 720A, sector Gheboaia – Finta
DJ 712 A Fieni – Bădeni – Runcu
DJ 716 Priboiu – Glodeni
DJ 711A sector Pod peste Argeș – Autostrada A1

Facem următoarele recomandări pentru participanţii la trafic:

Se va circula cu atenţie şi viteză redusă, în special în zonele semnalizate cu indicatoare rutiere având semnificaţia „drum cu denivelări”, adaptându-se viteza la starea părţii carosabile.

Recomandăm ca deplasările pe traseele montane să se realizeze cu autovehicule
echipate corespunzător şi totodată a acorda o atenţie sporită în zonele cu drum îngustat, zonele cu alunecări de teren şi unde există posibilitatea de dislocare a anrocamentelor.

Vă rugăm a vă informa în prealabil asupra condițiilor meteorologice din zonă și în perioadele de atenționare meteorologică de vreme rea, prin intermediul A.N.M.

Se vor respecta, cu strictețe, semnificațiile indicatoarelor rutiere de informare, semnalizare și reglementare.

Detalii suplimentare privind situaţia sectoarelor amintite se pot obţine și de la Consiliul Judeţean Dâmboviţa – Direcţia Tehnică tel. 0245.207.625, luni – vineri între orele 08:00-16:00.

Compartimentul Imagine, Relații Externe – Consiliul Județean Dâmbovița

Urmărește Incomod Media și pe Google News

ACTUALITATE

Peste 1400 de femei din Dâmbovița au fost testate gratuit pentru prevenirea cancerului de col uterin. Proiectul continuă!

Publicat

pe

Instituția Prefectului Județul Dâmbovița este partener în proiectul ”Screening pentru cancerul de col uterin și tratament precoce – SCCUT”, alături de Institutul Național pentru Sănătatea Mamei și Copilului ”Alessandrescu – Rusescu”, Asociația ”Centrul de Dezvoltare Curriculară și Studii de Gen, Fundația ”Renașterea pentru educație, sănătate și cultură” și Asociația Centrul Romilor pentru Politici de Sănătate – SASTIPEN.

În acest context, astăzi – 2 februarie 2023, a fost organizat la Târgoviște, la Universitatea Valahia, un eveniment de lansare a acestui amplu demers pentru îmbunătățirea prevenției cancerului de col uterin în Regiunea Sud Muntenia.

„Toți cei care suntem implicați în acest proiect avem un crez, și anume, că nimic nu este mai important decât viața însăși.

Ceea ce ne-am propus să facem prin acest proiect este cu adevărat un pas spre a salva vieți, a aduce zâmbete pe fețele a mii de familii și a generaliza un comportament sănătos în societate, și anume, prevenția.

Proiectul a pornit de la o realitate statistică foarte tristă pentru țara noastră: suntem pe primele locuri la mortalitate din cauza cancerului de col uterin și pe ultimele locuri la prevenție. Nu este de mirare! Așa a fost construit sistemul nostru sanitar și modelul cultural-educațional. Am fost mai degrabă încurajați să tratăm, nu să prevenim”, a spus prefectul județului Dâmbovița – Claudia Gilia.

Potrivit specialiștilor, România este pe primele locuri la incidența acestei boli din următoarele cauze:
– Lipsa controlului;
– Lipsa vaccinului;
– Teama de un diagnostic nefast;
– Puțini medici / cabinete, puține informații;
– Multe persoane neasigurate sau care fac parte din categorii vulnerabile.

Rezultatele de până acum ale proiectului „Screening pentru cancerul de col uterin și tratament precoce – SCCUT” în județul Dâmbovița:

6350 – femei informate
1402 – femei testate
– Găești – 132
– Moreni -136
– Gura – Ocniței -124
– Ludești -70
– Potlogi – 68
– Răzvad -80
– Poiana -52
– Produlești -57
– Morteni- 80
– Comișani -68
– Moroeni -89
– Nucet -54
– Valea-Mare -93
– Vișina -85
– Cobia -47

De reținut faptul că programele de screening scad riscul de cancer cu 30 până la 50%, sau chiar cu 80% dacă există o regularitate, iar un cancer descoperit în fază incipientă poate fi tratat cu o rată de succes de aproape 100%.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

4,5 milioane de euro pentru cămăși de poliție pe care sindicaliștii Europol le consideră „mizerii”

Publicat

pe

Polițiștii români sunt dezamăgiți. Noile cămăși care intră în componența uniformelor sunt sub orice critică. Reprezentanții Sindicatului Europol critică piesele de vestimentație pe care le numesc niște mizerii.

„Dacă în varianta „prototip” materialele prezentate erau la limita a ceea ce ne doream noi pentru polițiști, dar net superioare față de ce am purtat timp de 20 de ani, ceea ce s-a distribuit nu are nicio legătură cu specificațiile din caietele de sarcini și cu toate acestea, au fost recepționate, plătite și distribuite polițiștilor cu titlu de „noua uniformă”.

După cum puteți constata cu ochiul liber, în loc de materialul de tip „mesh” care trebuia să fie aplicat la subraț pentru respirabilitate, firma efectiv a cusut plasă de țânțari. Dacă la cămașa de prezentare a fost prezentă țesătura de tip „ripstop”, specifică uniformelor tactice pentru creșterea rezistenței, la cămașa primită de noii polițiști lipsește cu desăvârșire, iar materialul este un soi de tercot laminat, foarte ieftin, folosit în special la salopete. Inclusiv materialul „velcro” de pe braț este un „fake” ordinar pe care nici nu se poate fixa însemnul heraldic textil. Nici măcar culoarea nu s-au obosit să o respecte, cu toate că și aceasta este o condiție de sine stătătoare în cuprinsul caietului de sarcini.

Suma plătită pentru aceste mizerii se ridică la aproximativ 4,5 milioane euro pentru 3.000 de complete și ne sperie faptul că urmează să se mai cheltuiască încă 70 milioane de euro pentru toți polițiștii în activitate”, au scris, pe pagina lor de Facebook, reprezentanții Europol.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats