ADMINISTRAŢIE
Ai taxe și impozite restante către Primăria Titu? Nu rata scutirea de la plata majorărilor de întârziere!

Primăria Titu, județul Dâmbovița, le reamintește contribuabililor persoane fizice și juridice faptul că, potrivit Hotărârilor Consiliului Local Titu Nr. 65/31.03.2022 și Nr. 153/14.09.2022, pot beneficia de scutire de la plata majorărilor de întârziere aferente taxelor și impozitelor restante dacă îndeplinesc următoarele condiții:
PERSOANE FIZICE
– sting integral, până la data de 20.12.2022, obligațiile fiscale constând în impozite și taxe locale restante sau dacat au fost stinse integral înainte de data intrării în vigoare a HCL Nr. 65/31.03.2022.
– depun cerere la sediul Primăriei Titu, la Biroul Taxe și Impozite Locale, pentru a beneficia de aceste facilități, până la data de 20.12.2022, inclusiv.
Atenție! Dacă o persoană fizică are mai multe tipuri de obligații către bugetul local al Orașului Titu și face plata integrală numai pentru un anumit impozit sau taxă, procedura de scutire de la plată se va aplica numai pentru majorările aferente respectivului impozit local sau taxă locală.
FIRME
– sting integral, până la data de 31.12.2022, obligatiile fiscale constând în impozite și taxe locale restante la 30.09.2022 sau dacă acestea au fost stinse înainte de data intrarii în vigoare a HCL Nr. 153/14.09.2022.
Dacă societatea achită integral doar un singur tip de taxă și impozit restant, scutirea de la plata majorărilor de întârziere se va aplica proporțional doar pentru acesta.
– depun cerere în acest sens, justificată temeinic, la Biroul Taxe și Impozite Locale din cadrul Primăriei Titu, până la data de 31.12.2022, însoțită de următoarele documente:
a) codul unic de înregistrare fiscală (copie);
b) actul de constituire / statutul societății (copie);
c) situațiile financiare pentru perioada de referință (anul curent și ultimii doi ani fiscali anteriori);
d) documente justificative care să ateste achitarea obligațiilor de plată principale;
e) o declarație pe propria răspundere, dată de reprezentantul legal al societății beneficiare, în formă scrisă și autentificată la notar, prin care certifică faptul că societatea comercială / cooperatistă nu se află în stare de insolvență, lichidare sau dizolvare, afacerea să nu fie condusă de un administrator sau lichidator judiciar, să nu aibă restricții asupra activităților sale comerciale, iar acestea să nu fie puse la dispoziția creditorilor;
f) o declaraţie pe propria răspundere, dată de reprezentantul legal al societății beneficiare, în formă scrisă și autentificată la notar, prin care beneficiarul certifică faptul că societatea nu a făcut obiectul unei decizii a Comisiei Europene / Consiliului Concurenței / furnizor de ajutor de stat / de minimis, de recuperare a unui ajutor de stat / de minimis sau, în cazul în care a făcut obiectul unei astfel de decizii, aceasta a fost deja executată și creanța a fost integral recuperată;
g) o declaraţie pe propria răspundere, dată de reprezentantul legal al societății beneficiare, în formă scrisă și autentificată la notar, în care să se indice expres faptul că societatea nu desfășoară activități exceptate de prezenta schemă, nici ca sector de activitate principal și nici ca sector de activitate secundar;
h) o declaraţie pe propria răspundere, dată de reprezentantul legal al societății beneficiare, în formă scrisă și autentificată la notar, privind orice alt ajutor de minimis primit pe perioada de referință (anul curent și ultimii doi ani fiscali anteriori).
i) declarație privind apartenența la întreprinderea unică (structura întreprinderii unice din care face parte beneficiarul), cu precizarea eventualelor ajutoare care le-au fost acordate acestora.
Notă: Declarațiile notariale pe propria răspundere pot fi prezentate separat sau pot fi cuprinse într-un singur înscris.
ADMINISTRAŢIE
Ordinea de zi a ședinței CLM Târgoviște din 22 aprilie 2025

Consiliul Local Municipal Târgoviște se va întruni, marți – 22 aprilie 2025, de la ora 09:00, în ședință extraordinară de lucru, având înscrise pe ordinea de zi următoarele proiecte de hotărâre:
ADMINISTRAŢIE
Consiliul Județean Dâmboviţa și-a mutat activitatea în zona Pieței 1 Mai Târgoviște

Începând de astăzi, 17 aprilie 2025, toate direcțiile de specialitate ale Consiliului Județean Dâmbovița s-au mutat din sediul din Piața Tricolorului nr. 1, Târgoviște, întrucât Palatul Administrativ va intra într-un amplu proces de consolidare și reabilitare.
Activitatea instituției se desfășoară, de acum înainte, în clădirile fostei Facultăți de Științe Economice din cadrul Universității Valahia, situate pe Strada Locotenent Stancu Ion nr. 35.
Vom prelua toate solicitările adresate instituției exclusiv la noul sediu!
Datele de contact (adrese de-mail și telefoane actualizate) vor fi disponibile pe site-ul: www.cjd.ro
Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente și vă mulțumim pentru înțelegere!
Sursa: Consiliul Județean Dâmboviţa
-
Dâmboviţaacum o săptămână
Direcția Sanitară Dâmbovița a interzis activitatea unui laborator de cofetărie-patiserie din județ
-
Dâmboviţaacum 4 zile
Găești: 50 de persoane evacuate după un accident rutier pe DN72
-
Dâmboviţaacum 5 zile
Accident cu o victimă încarcerată, în Racovița, județul Dâmbovița
-
ACTUALITATEacum 5 zile
Urs reperat bântuind prin Valea Voievozilor, lângă Târgoviște
-
Dâmboviţaacum 6 zile
Tânără de 19 ani din Voinești arestată preventiv pentru agresarea fostei neveste a iubitului său
-
Dâmboviţaacum 3 zile
Un bărbat de 35 de ani a decedat într-un accident în Pitaru, comuna Potlogi
-
Argeșacum 3 zile
Incendiul de pădure de la Cetățeni s-a extins. 150 de oameni sunt mobilizați la fața locului
-
Argeșacum 3 zile
Arde pădurea la Cetățeni, județul Argeș! S-a intervenit inclusiv cu elicopterul