Connect with us

INFO UTIL

INFO UTIL: Fii stagiar Renault România! Au început deja înscrierile!

Studenţii şi masteranzii din anii III şi IV de la universităţile din România pot accesa programul de stagii „Drive Your Future” al Groupe Renault România şi, astfel, să contribuie la dezvoltarea unui vehicul, trecând prin oricare dintre etapele acestuia: studii client, design, proiectare, testare, fabricaţie, logistică, vânzare, post vânzare şi finanţare.

Publicat

pe

Studenţii şi masteranzii din anii III şi IV de la universităţile din România pot accesa programul de stagii „Drive Your Future” al Groupe Renault România şi, astfel, să contribuie la dezvoltarea unui vehicul, trecând prin oricare dintre etapele acestuia: studii client, design, proiectare, testare, fabricaţie, logistică, vânzare, post vânzare şi finanţare.

În 2018, 300 de teme cu specific auto deschid şansele unei cariere pentru tinerii din România. Aceştia vor descoperi compania, prin experiența directă dobândită în fiecare dintre activitățile Groupe Renault România:
• Centrul de Design Renault Design Central Europe, Bucureşti
• Centrul R&D, Renault Technologie Roumanie (inclusiv Centrul Tehnic Titu), Bucureşti şi Titu – Inginerie şi Testare
• Platforma Industrială Dacia (inclusiv AILN), Mioveni – Fabricaţie şi Logistică
• Matriţe Dacia, Piteşti
• Renault Commercial Roumanie – Centrul de Piese de Schimb, Bucuresti şi Oarja – Comercializare şi Post Vânzare
• Renault Servicii România, Bucureşti
• Renault Crédit International, Bucureşti – Finanţare

Sursa foto: gruprenault.ro

Sursa foto: gruprenault.ro

Programul de stagii „Drive Your Future” oferă şansa de a prezenta studenţilor şi masteranzilor diversitatea şi specificul activitaţilor auto, încurajându-i, cu ajutorul tutorilor, să găsească cele mai creative soluţii la provocările tehnice. Totodată, programul îi ajută să îşi dezvolte competenţele necesare debutului în carieră. Întreaga ofertă de stagii poate fi consultată pe site-ul companiei.

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Gestionați-vă finanțele: explorați beneficiile unui calculator de credit

Publicat

pe

De

Când trebuie să solicităm un împrumut, ne confruntăm imediat cu un număr imens de probleme: ce instituție financiară să alegem, cât să solicităm un împrumut, cum să calculăm procentul și calendarul optim, ce programe să folosim și multe alte detalii complexe care ne îndepărtează de obiectivul de a obține un împrumut rapid și profitabil.

Pentru a ușura viața potențialilor debitori, multe servicii online au dezvoltat și simulator credit de împrumut și calculatoare de împrumut pe site-urile lor web.

Simulator credit este un sistem automat care utilizează anumite informații (suma necesară a împrumutului, condițiile dorite și rata dobânzii) pentru a colecta cele mai bune oferte într-un singur loc. Cu ajutorul unor astfel de programe, fiecare dintre noi poate solicita cu ușurință un împrumut în doar 5-10 minute.

Înțelegerea rolului unui calculator de credit în planificarea financiară

Simulatorul de împrumut joacă un rol important în asigurarea confortului și comodității debitorilor. Un simulator de împrumut, precum și un calculator, sunt programe speciale care vă permit să calculați plățile pentru împrumuturi de diferite tipuri în mod independent, pe baza propriilor date. Un calcul preliminar vă va ajuta să alegeți un anumit împrumut, să evaluați plata în exces a împrumutului, precum și capacitățile dvs. financiare, să alegeți o perioadă de rambursare care vă permite să rambursați împrumutul cu cea mai mică povară asupra bugetului familiei.

Cel mai adesea, simulatorul de împrumut este situat pe pagina principală a serviciilor online pentru găsirea ofertelor de împrumut și a băncilor. Pentru cea mai obiectivă analiză, merită să folosiți un simulator de împrumut pe diferite surse pentru a compara ofertele și a alege cea mai profitabilă.

Utilizarea unui simulator de credit este destul de simplă. Să ne dăm seama mai detaliat:

  • Accesați site-ul web al oricărei instituții financiare sau servicii online și căutați inscripția „calculator de împrumut” sau „simulator de împrumut”, care este în general același lucru.
  • Apoi, deschideți fereastra credit simulator și completați toate câmpurile necesare. De regulă, sistemul va avea nevoie de următoarele informații: suma dorită a împrumutului, termenii, rata dobânzii, tipul de plată, prezența sau absența comisioanelor.
  • După specificarea tuturor parametrilor, puteți face clic pe butonul „Calculați”.
  • Sistemul vă va oferi automat o listă a instituțiilor financiare care sunt gata să ofere un împrumut în condițiile specificate. În plus, simulatorul de împrumut vă va arăta în mod clar numărul de plăți, suma plății lunare, perioada de rambursare etc.
  • După examinarea Termenilor și Condițiilor și a listei creditorilor online, împrumutatul poate accesa site-ul web al instituției financiare și poate solicita un împrumut online rapid.

Folosind simulatorul de împrumut, Împrumutatul primește toate informațiile necesare pentru a evalua și compara diferite opțiuni de împrumut, economisind în același timp o cantitate semnificativă de timp în căutarea și studierea informațiilor.

Împuternicirea debitorilor: beneficiile utilizării unui calculator de împrumut

  • Accesibilitate și ușurință în utilizare – chiar și persoanele în vârstă se pot ocupa de simulatorul de împrumut.
  • Selecție extinsă de oferte de împrumut – simulatorul de împrumut va găsi multe oferte de împrumut mai interesante. O căutare independentă va dura mult mai mult.
  • Calcul obiectiv-simulatorul de împrumut evaluează parametrii introduși de Împrumutat și colectează informații exacte despre toate ofertele disponibile.
  • Evaluarea situației de pe piața creditării – algoritmii simulatorului de împrumuturi și-au dovedit eficacitatea, astfel încât sistemul poate fi pe deplin de încredere. Dacă sistemul emite o listă goală de oferte de împrumut, atunci nu există nimic în funcție de parametrii dvs. Într-o astfel de situație, trebuie să schimbați condițiile și să continuați căutarea.
  • Detectarea taxelor ascunse-dacă nu doriți să plătiți în exces taxe ascunse (de exemplu, taxe de transfer sau asistență juridică de la partenerii creditori online), sistemul va găsi exact acele oferte care nu conțin plăți ascunse. Fără plăți în exces!
  • Protecția împotriva fraudei-algoritmii simulatorului de împrumuturi oferă să emită împrumuturi numai la rate reale ale dobânzii în instituțiile financiare autorizate.

Luarea deciziilor financiare: sfaturi pentru maximizarea beneficiilor unui calculator de credit

Orice sistem poate eșua (de exemplu, în cazul atacurilor hackerilor, informațiile pot să nu fie corecte), motiv pentru care este extrem de important să verificați din nou informațiile primite de la simulatorul de împrumut sau să utilizați un calculator de credit pe site-ul unui alt serviciu online sau organizație financiară.

Pentru a evita dezinformarea și a solicita un împrumut în cele mai bune condiții, urmați recomandările:

  • Alegeți site-uri cu recenzii bune. Este important ca simulatorul de credit să fie verificat de un număr mare de utilizatori.
  • Verificați informațiile primite pe site-ul oficial al băncilor sau organizațiilor financiare care emit împrumuturi online.
  • Nu lăsați câmpuri goale, completați toate datele solicitate de sistemul de simulatoare de credit. Acest lucru vă va permite să obțineți cele mai precise calcule.
  • Verificați corectitudinea tuturor datelor, erorile în numere pot duce, de asemenea, la informații inexacte.
  • În ciuda calculelor pe care le-a făcut simulatorul de împrumut, planificați în continuare un buget pentru o sumă mare. Reasigurarea este necesară în orice și întotdeauna!

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

ITM Dâmbovița nu eliberează adeverințe privind vechimea în muncă la Romlux şi COS Târgovişte!

Publicat

pe

În contextul în care urmează o nouă recalculare a pensiilor, foarte multe persoane s-au prezentat la ghișeele Inspectoratului Teritorial de Muncă, în căutarea de documente cu care să facă dovada vechimii în muncă. Sunt necesare așadar precizări suplimentare, astfel încât oamenii să nu mai facă drumuri inutile.

Vechimea în muncă se probează cu carnetul de muncă doar pentru perioada lucrată înainte de 31 decembrie 2010. Începând cu anul 2011, s-a trecut la evidența informatizată a angajaților, în REVISAL.

La data de 1 aprilie 2024, ITM Dâmbovița mai avea în arhivă 6.400 de carnete de muncă neridicate de titulari. Vorbim despre persoane care au lucrat pe teritoriul județului Dâmbovița, la unități economice private, fiindcă doar acestea țineau carnetele de muncă la ITM.

Cât privește persoanele care nu au avut carnet de muncă, l-au pierdut sau au perioade lipsă din acesta, ITM Dâmboviţa poate elibera adeverinţe de vechime însă numai pentru perioade lucrate anterior datei de 31.12.2010, la angajatori cu sediul social în județul Dâmboviţa, cu capital privat, cu activitate depusă după iunie 1990.

„Persoanele pentru care găsim în bazele de date aceste dovezi de vechime, pot solicita, cu buletinul, prin completarea unei cereri tip și achitarea unei taxe de 20 de lei, respectivele adeverințe. Menționăm că acestea pot fi eliberate doar după ce titularii carnetelor de munca declară la Monitorul Oficial pierderea acestora.

ITM Dâmboviţa nu deține în arhivă documente necesare eliberării adeverințelor de vechime pentru perioade lucrate la unitățile de stat, indiferent de perioadă. În această situaţie se află și Romlux SA Târgovişte şi Combinatul de Oţeluri Speciale Târgovişte.

Doar pentru UPET SA Târgovişte, în arhiva ITM Dâmboviţa, există documete privind calcularea drepturilor salariale (state de plată), în format electronic, DOAR pentru perioada noiembrie 1998 – decembrie 2010 (dar fără dovezi care să ateste plata contribuţiilor)”, se precizează într-un comunicat transmis către mass-media.

Pentru perioadele lucrate după data de 01.01.2011, ridicarea adeverinţelor de vechime se face doar de la angajatori sau de la detinătorii legali ai arhivelor acestora. În cazul încetării activității societății, au obligația de a elibera astfel de acte deţinătorii documentelor ori succesorii în drepturi ai acestora.

„Inspectoratele teritoriale de muncă pot elibera, pentru perioade lucrate după data de 01.01.2011, în urma unor solicitări prealabile, care constau în depunerea unei cereri tip, prezentarea documentului de identitate și a plății unei taxe de 20 de lei, doar un extras din baza de date electronică, privind registrul general de evidență a salariaților. Din respectivul Extras de REVISAL rezultă calitatea de salariat a unei persoane, dar fără ca acest document să aibă valoarea unei adeverințe de vechime”, precizează Marius Lixandru – inspector șef ITM Dâmbovița.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite