Connect with us

ACTUALITATE

Noutăţi în domeniul caselor de marcat fiscale

Publicat

pe

FOTO ARHIVĂ (Sursa: https://i.ytimg.com)

Operatorii economici pot depune „Cererea de atribuire a numărului de ordine din Registrul de evidență a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate în județ/municipiul București sau a numărului unic de identificare din aplicația informatică a Agenției Naționale de Administrare Fiscală” – Formular C 801 și pot primi „Certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale” prin intermediul Spațiului Privat Virtual – informează Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Dâmboviţa.

Formularul C 801 este disponibil pe site-ul www.anaf.ro la rubrica Servicii Online – Declarații Electronice. Informații despre completarea și transmiterea cererii, respectiv documentele care trebuie atașate, se regăsesc în Ghidul publicat pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, în cadrul secțiunii Servicii Online/”Aparate de marcat electronice fiscale (case de marcat)” sau pot fi obținute telefonic, apelând Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor – Call-center la nr. de telefon (+4).031.403.91.60.

Atenţie! Pentru nedotarea cu aparatele de marcat definite la art. 3 alin (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999, ANAF va aplica sancțiuni contribuabililor mari și mijlocii – începând cu data de 1 septembrie și contribuabililor mici – începand cu 1 noiembrie.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Camera de Comerț Dâmboviţa prezintă firmelor prima soluție de plată instanță a avansului salarial

Publicat

pe

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Dâmbovița organizează, miercuri – 22 septembrie 2021, la sediul instituției, de la ora 12:00, o întâlnire în cadrul căreia vor fi prezentate agenților economici din județ Salarium – prima soluție de plată instantă a avansului salarial și de educație financiară din România. Platforma a fost lansată la începutul acestui an

Companiile care optează pentru această soluție vor reduce la zero birocrația asociată avansurilor din salariu – fără cereri, hârtii, aprobări, transferuri individuale – și impactul asupra fluxului de numerar. În cazul angajaților, este nevoie doar de instalarea unei aplicații pe smartphone pentru a putea gestiona propriul salariu, așa cum consideră.

Citește în continuare

ACTUALITATE

Anunț începere implementare proiect „Înființare Centru de Zi pentru Persoane Vârstnice Cornești”

Publicat

pe

de

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT