Connect with us

ACTUALITATE

Program „Zilele Cetăţii Târgovişte” pentru sâmbătă, 8 septembrie 2018

Publicat

pe

Profită de superba zi de sâmbătă de astăzi, 8 septembrie 2018, şi participâ la activităţile programate în cadrul „Zilelor Cetăţii Târgovişte”! Dimineaţa poţi merge la slujba religioasă de la Catedrala Mitropolitană, care va fi urmată de o procesiune până la Curtea Domnească, unde se va desfăşura, începând cu ora 13:00, şedinţa festivă a Consiliului Local. Apoi, solii din oraşele cu contribuţii semnificative în făurirea României Mari vor semna „Proclamaţia de Unire de la Târgovişte”.

CITEŞTE ŞI: „Târgoviştea anilor 1918”, paradă dedicată Centenarului Marii Uniri

Copiii au şi ei un cartier al lor, special conceput pentru „Zilele Cetăţii” în zona ruinelor din Parcul Chindia şi unde va poposi astăzi „Magicianul” Mihai Râlea, care va fi însoţit de prietenii săi. Părinţii şi bunicii se pot destinde printre cărţi, la Salonul Editorial şi Târgul de Anticariat din Scuarul Primăriei, printre meşterii populari prezenţi în Parcul Mitropoliei sau printre negustorii din Parcul Chindia. De la ora 19:30, urcă pe scenă Filarmonica Națională ”Serghei Lunchevici” din Chișinău – Locație: Parcul Chindia (zona ruine).

Nu lipsesc din programul „Zilelor Cetăţii Târgovişte” 2018 nici activităţile sportive: şah, tenis de câmp, fotbal. Punctul culminant – meciul de fotbal dintre echipa Consiliului Local şi fostele glorii de la Chindia, de la ora 18.00, la Complexul Turistic de Nataţie.

PROGRAM COMPLET SÂMBĂTĂ – 8 SEPTEMBRIE
Activități festive și religioase
09:00 – Slujba religioasă de sfânta zi a Nașterii Maicii Domnului – Locație: Catedrala Mitropolitană Târgoviște
12:00 – Procesiune. Traseu: Mitropolia Târgoviște-Bulevardul Mircea cel Bătrân-Calea Domnească – Curtea Domnească
13:00 – Ședința festivă a Consiliului Local Municipal – Locație: Curtea Domnească
14:00 – Semnarea ”Proclamației de Unire de la Târgoviște” – solii din orașele cu contribuții semnificative în făurirea României Mari – Locație: Curtea Domnească (Sala Tronului)

Activități tradiționale, artistice și culturale
10.00 – 23.00 – Târgul negustorilor – Locație: Parcul Chindia
10:00 – 18:00 – Târgul de Anticariat – Locație: Scuarul Primăriei
10:00-18:00 –Salonul Editorial ”Ion Heliade Rădulescu” – Locație: Scuarul Primăriei
10:00-18:00 – Stand Expozițional de promovare a obiectivelor turistice din Municipiul Târgoviște / Județul Dâmbovița – organizat de B.P.P.C,D.T în parteneriat cu Complexul Muzeal „Curtea Domnească”. Locație: Scuarul Primăriei
11:00 – Cartierul Copiilor – Marian Râlea – ”Magicianul” și prietenii săi – Spectacol interactiv pentru copii, desene pe asfalt, păpuși gigant, clowni, concursuri cu și pentru copii – Locație: Parcul Chindia (zona ruine)
12:30 – Moment coregrafic – Școala de balet și dans ”Daniela Rotari”
14:00 – Valori târgoviștene – lansări de carte – Mihai Oproiu, Marian Curculescu, ”Școala târgovișteană” Sec XVIII – 1948, Ed. Transversal – Locație: Foaierul Teatrului Tony Bulandra
19:30 – Concert de muzică Simfonică – Filarmonica Națională ”Serghei Lunchevici” din Chișinău – Locație: Parcul Chindia (zona ruine)

Activități sportive
10:00 – 13:00 – Concurs open de șah rapid – ”ȘAH BLITZ” – Locație: Parcul Mitropoliei
17.00 – Cupa Chindia la Fotbal – Turneul Cartierelor și festivitatea de premiere – Locație: Complexul Turistic de Natație
17.00 – Cupa Zilele Cetății la tenis de câmp – Locație: Parcul Chindia și Baza sportivă Vascony
18.00 – FOTBAL: Echipa Consiliului Local Municipal vs. Old Boys ”Chindia” – Locație: Complexul Turistic de Natație

Pe scena din Parcul Mitropoliei, vor evolua în această seară Ionel Tudorache şi Orchestra Chindia.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Centralizează orele lucrate de salariați cu o aplicatie pontaj angajati

Publicat

pe

de

Colectarea informațiilor despre prezența salariaților la locul de muncă este facilitată de o aplicatie pontaj angajati, ușor de utilizat. Datele strânse se importă într-un soft calcul salarii, pentru a efectua operațiunile de payroll într-un mod precis. Prin intermediul unor astfel de soluții software, munca personalului de HR este mult eficientizată. Înlocuirea proceselor manuale repetitive economisește mult timp pentru specialiștii în resurse umane, iar birocrația este redusă la minimum.

Ia în considerare o aplicatie pontaj angajati pentru compania ta

Un sistem digital performant de gestionare a proceselor de HR include și o aplicatie pontaj angajati, în cadrul căreia pot fi centralizate orele lucrate de membrii unei organizații. Cu ajutorul softului, salariații își pot gestiona pontajul pe cont propriu, chiar dacă lucrează de la birou, de la distanță sau într-un format hibrid. După ce au fost strânse toate informațiile despre pontajul angajaților, ele sunt introduse într-un soft calcul salarii, de unde poate fi realizată operațiune de calcul a remunerațiilor lunare.

Soluții intuitive pentru automatizarea proceselor de HR și payroll

Profesioniștii din departamentul de resurse umane pot beneficia semnificativ de avantajele aduse de soluțiile digitale, așa cum este o aplicatie pontaj angajati și un soft calcul salarii. Utilizarea acestora reduce semnificativ volumul de muncă al personalului de HR, fiind o alternativă mult mai eficientă la procedurile tradiționale.
Alături de înregistrarea timpului lucrat, o aplicatie pontaj angajati permite accesul la rapoarte despre orele muncite. De asemenea, oamenii își pot vizualiza balanța zilelor de concediu și pot solicita zile libere din această platformă online. Cererile pot fi aprobate instant de către superiori, fără să fie necesară completarea și semnarea unor documente tipărite, sau de intervenția personalului de HR.

Sprijin în activitatea zilnică a departamentului de HR

O aplicatie pontaj angajati este capabilă să înregistreze numărul de ore sau de zile lucrate de către angajați. Atunci când softul este utilizat alături de un soft calcul salarii, operațiunile complexe de payroll sunt eficientizate semnificativ. În acest fel, este asigurat un flux optim al calcului de salarii, iar specialiștii HR își pot organiza mult mai bine activitatea zilnică.

Eficientizarea proceselor de calcul a veniturilor salariale

În realizarea calcului de salarii, se iau în considerare elemente precum: baza de calcul de la care se pleacă, numărul de ore lucrate în luna respectiva (colectate cu ușurință printr-o aplicatie pontaj angajati), bonusuri, prime, numărul de zile de concediu, eventuale rețineri salariale, ore suplimentare, sporuri și alte aspecte. Cu un soft calcul salarii, operațiunea se desfășoară ușor și rapid, iar posibilitatea apariției erorilor umane este minimizată.

Profită de avantajele tehnologiei

Digitalizarea optimizează procesele realizate de către personalul de HR, fiind de mare ajutor pe termen lung în orice organizație. True HR este un sistem de resurse umane creat de UCMS by AROBS, în care se regăsesc 19 funcționalități distincte, printre care și o aplicatie pontaj angajati. De asemenea, compania cu o experiență de peste 26 de ani a dezvoltat dp-Payroll, un soft calcul salarii destinat operațiunilor de payroll, în care sunt incluse de asemenea 19 module diferite. Pentru mai multe detalii despre aplicațiile celor de la UCMS by AROBS, trimite un email la sales@ucms.ro sau apelează numărul 0738.822.537.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats