Connect with us

ACTUALITATE

ANAF: Numărul unic de identificare a caselor de marcat se obține online, în trei minute!

Publicat

pe

FOTO ARHIVĂ (Sursa: https://i.ytimg.com)

Documentele necesare solicitării și atribuirii numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice pot fi depuse online, prin intermediul Spațiului Privat Virtual. Prin intermediul formularului C801 se poate solicita emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare pentru mai multe aparate de marcat electronice fiscale în vederea instalării în mai multe zone geografice.

Verificarea formularului C801 depus prin Spațiul Privat Virtual durează în medie un minut. Într-un interval de timp similar se emite certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat și se comunică în contul de SPV. Prin urmare, dacă utilizează această facilitate oferită de ANAF în colaborare cu Centrul Național pentru Informații Financiare din cadrul MFP, operatorii economici pot obține certificatul în cel mult trei minute.

Totodată, pe site-ul www.anaf.ro/Asistență Contribuabili/Ghiduri curente, a fost publicat Ghidul cu privire la înregistrarea informațiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum și la emiterea Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare.

Informații suplimentare se pot obține și telefonic, apelând Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor – Call-center, la nr. de telefon 031.403.91.60.

Sursa: Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Dâmboviţa

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Program național de stimulare a femeilor antreprenor

Publicat

pe

Astăzi – 17 august 2022, la sediul Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Dâmbovița, a avut loc o conferință de presă, susținută de directorul general Ștefania Stroică și expertul Alexandra Bârlea, premergătoare declanșării programului național privind dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager care activează în sectorul Întreprinderilor Mici și Mijlocii. Scopul acestei acțiuni, ne-a spus Ștefania Stroică, este acela de a încuraja și stimula înființarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii, cu susținerea Ministerului Antreprenoriatului și Turismului.

Lansarea va avea loc mâine, 18 august. Cu acest prilej, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Dâmbovița va organiza prima întâlnire cu femeilor antreprenor, în cadrul căreia se vor purta discuții despre acest program și utilitatea sa. Femeile antreprenor care vor să aplice în acest program o vor putea face până la data de 30 septembrie 2022.

„Acest program reprezintă o măsură personalizată, în sensul că asigură accesul la finanțare pentru femeia antreprenor. Există clar un deficit între bărbatul antreprenor și femeia antreprenor. Acest program încearcă să reducă acest deficit. Încurajăm doamnele să depună proiecte”, a precizat directorul general al Camerei de Comerț Dâmbovița – Ștefania Stroică.

Înscrierea în program se face sută la sută electronic, pe platforma granturi.imm.gov.ro. Condițiile sunt cât se poate de simple și de clare. Unul dintre asociații microîntreprinderii sau IMM-ului trebuie să fie femeie și să dețină cel puțin 50% din părțile sociale sau acțiuni. Pentru societățile înființate în baza Legii nr.1/2005, privind organizarea și funcționarea cooperației, condiția se consideră îndeplinită dacă majoritatea membrilor cooperației din Consiliul de Administrație este formată din femei.

Caracteristici pozitive ale acestui program care vine în sprijinul femeilor antreprenor sunt că firma care aplică nu are o limită în ceea ce privește intervalul de timp în care trebuie să fie înființată. Nu se va mai ține cont de debutul în afaceri.

Înscrierea în program se realizează în două etape. Prima dată se creează profilul, user și parolă, în care aplicanții vor înregistra, folosind semnătura electronică, datele reprezentantului legal sau împuternicitului și datele IMM-ului care aplică. În cea de-a doua etapă, va fi completat formularul de înscriere, va fi semnat electronic și transmis.

Pentru a participa la program, cel puțin unul dintre asociați sau acționari sau administratorul societății trebuie să facă dovada faptului că a urmat o formă de pregătire antreprenorială sau declară pe propria răspundere sub sancțiunea neacordării AFN că prezintă dovada absolvirii unei forme de pregătire antreprenorială până la momentul decontului. Cursurile trebuie să fie acreditate de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC). Aplicanții pot prezenta diploma de licență, master, doctorat, atestat, adeverință sau certificat eliberate de Ministerul Educației.

De asemenea, unul dintre asociați sau acționari trebuie să facă dovada faptului că a urmat un curs de competențe digitale sau declară pe propria răspundere că a absolvit un asemena curs până la momentul decontului. Cursurile pentru competențe digitale trebuie să fie acreditate de Autoritatea Națională pentru Calificări sau de Ministerul Educației.

Aplicantul pentru acest program trebuie să creeze cel puțin un loc de muncă, cu normă întreagă și pe o perioadă nedeterminată după intrarea în vigoare a acordului de finanțare și menține locul de muncă ocupat cel puțin 2 ani de la data plății ajutorului financiar nerambursabil.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Dâmbovița: Reuniune a grupului de lucru pentru elaborarea Planului de acțiune 2022-2026 în domeniul drogurilor

Publicat

pe

Prefectul județului Dâmbovița, Claudia Gilia, a prezidat, astăzi – 17 august 2022, prima ședință a grupului de lucru, în noua componență, constituit pentru elaborarea Planului de acțiune 2022-2026 în domeniul drogurilor. Au participat reprezentanți din 25 de instituții și organizații guvernamentale și neguvernamentale cu atribuții în domeniul prevenirii și combaterii consumului și traficului ilicit de droguri.

Cu acest prilej, au fost dezbătute următoarele propuneri:
– Consolidarea sistemului județean de prevenire ce cuprinde totalitatea programelor, proiectelor și intervențiilor de prevenire adresate populației generale, școlare și grupurilor vulnerabile, în baza evidențelor științifice;
– Reducerea riscurilor asociate consumului de droguri prin acordarea de asistență medicală, psihologică și socială persoanelor care consumă droguri;
– Asistența specializată a persoanelor care consumă droguri, în vederea reintegrării sociale a acestora;
– Dezvoltarea unei abordări integrate a consumului de droguri în rândul persoanelor care execută o pedeapsă privativă de libertate;
– Reducerea ofertei de droguri prin consolidarea intervențiilor de contracarare a grupărilor de criminalitate organizată care își desfășoară activitatea în România sau alte grupări de sorginte română care au în vizor traficul de droguri pe teritoriul statelor membre ale Uniunii Europene și care pot pune în pericol securitatea națională;
– Consolidarea mecanismului de control al precursorilor și medicamentelor cu conținut stupefiant;
– Dezvoltarea și consolidarea unui sistem integrat și flexibil de colectare a datelor privind fenomenul drogurilor în scopul aplicării lor în domeniul securității cetățenilor;
– Monitorizarea și implementarea politicilor naționale/județene în domeniul drogurilor pentru reducerea cererii și ofertei de droguri.

”Le mulțumesc tuturor celor care s-au implicat în această inițiativă. Îi mulțumesc doamnei comisar șef de poliție Nicoleta Bobe, coordonatorul Centrului de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Dâmbovița, pentru dăruire, implicare și profesionalism. Nădăjduiesc că întâlnirea de astăzi va fi concretizată prin acțiuni și rezultate promițătoare în ce privește reducerea consumului de droguri în rândul adolescenților și adulților. Efectele consumului de droguri sunt devastatoare pentru fiecare om și pentru societate, în ansamblul ei.

Este nevoie de un efort susținut pentru dezvoltarea de programe și proiecte de prevenire implementate în școli, familie și comunitate. Informarea, educarea și conștientizarea populației cu privire la efectele consumului de droguri sunt axe primordiale pe care le avem în vedere la punerea în aplicare a planului județean. Este nevoie de implicarea tuturor: familie – societate civilă – autorități, pentru a-i proteja pe copiii și tinerii noștri de acest flagel”, a declarat prefectul Claudia Gilia.

La întâlnire a participat și șefa Centrului de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Ploiești – inspector principal Claudia Ileana Bîrsan.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT