Connect with us

ADMINISTRAŢIE

Ai restanţe la plata impozitelor către Primăria Târgovişte? Află cum poţi beneficia de scutiri!

Publicat

pe

La nivelul Primăriei Târgocişte, s-a aprobat scutirea de la plata majorărilor de întârziete aferente impozitelor şi taxelor locale. Măsura are ca scop prevenirea acum ulării de noi datorii, stimularea achitării obligaţiilor fiscale principale restante, creşterea gradului de colectare a taxelor şi impozitelor locale şi relansarea economică a persoanelor juridice care îşi desfăşoară activitatea în municipiul Târgovişte.

Pentru a beneficia de această facilitate fiscală, contribuabilii persoane fizice trebuie să:
1. Depună o cerere de scutire la Serviciul de Impozite și Taxe locale al municipiului până la data de 29 noiembrie 2018 inclusiv (pentru ușurință cererea este un formular tipizat care va fi pus la dispoziția celor interesați);
2. Achite toate obligațiile fiscale principale datorate până la data de 29 noiembrie 2018 inclusiv.

În cazul contribuabililor persoane juridice, cererea de scutire de majorări de întârziere care se va depune până la 29 noiembrie 2018 inclusiv, va fi insoțită de urmatoarele documente în copie:
a) codul unic de înregistrare fiscală;
b) actul de constituire;
c) statutul societății (după caz);
d) situațiile financiare pentru perioada de referință (anul curent și ultimii doi ani fiscali anteriori);
e) documente justificative care să ateste achitarea obligațiilor de plată principale până la data de 29 noiembrie 2018 inclusiv;
f) o declarație pe propria raspundere, dată de reprezentantul legal al societății beneficiare, în formă scrisă și autentificată la notar, prin care beneficiarul certifică faptul că societatea comercială nu se află în stare de insolvență, lichidare, sau dizolvare, afacerea să nu fie condusă de un administrator sau lichidator judiciar, să nu aibă restricții asupra activităților sale comerciale, iar acestea să nu fie puse la dispoziția creditorilor;
g) o declarație pe propria răspundere, dată de reprezentantul legal al societății beneficiare, în formă scrisă și autentificată la notar, prin care beneficiarul certifică faptul că societatea nu a făcut obiectul unei decizii a Comisiei Europene de recuperare a unui ajutor de stat sau, în cazul în care a făcut obiectul unei astfel de decizii, aceasta a fost deja executată și creanța a fost integral recuperată;
h) o declarație pe propria răspundere, dată de reprezentantul legal al societății beneficiare, în formă scrisă și autentificată la notar, în care să se indice expres faptul că societatea nu desfășoară activități exceptate de prezenta schemă de ajutor, nici ca sector de activitate principal și nici ca sector de activitate secundar;
i) o declarație pe propria răspundere, dată de reprezentantul legal al societății beneficiare, în formă scrisă și autentificată la notar, privind orice alt ajutor de minimis primit pe perioada de referință (anul curent și ultimii doi ani fiscali anteriori).

Notă: Declarațiile notariale pe propria răspundere pot fi prezentate separat sau pot fi cuprinse într-un singur înscris. Valoarea totală a facilităților fiscale acordate întreprinderii, pe o perioadă de 3 ani consecutivi (2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în curs), nu va depăşi echivalentul în lei a 200.000 Euro (100.000 Euro în cazul întreprinderilor care activează în sectorul transporturilor de mărfuri).

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADMINISTRAŢIE

Ce frumoase sunt spațiile verzi când se implică asociațiile de proprietari! FOTO

Publicat

pe

Primăria Pitești a publicat, pe pagina sa de Facebook, fotografii cu spațiile îngrijite de asociațiile de proprietari pe care le-a premiat de „Zilele municipiului” în semn de apreciere pentru modul cum au înțeles să se implice în viața comunității. Și sunt într-adevăr exemple demne de a fi urmate! De altfel, aceasta este și speranța edililor, ca, de la an la an, să fie tot mai mulți cei care aleg să nu mai fie nepăsători.

Premiul pentru „Cea mai frumoasă și cea mai curată asociaţie de proprietari din Municipiul Piteşti”, în valoare de 10.000 de lei, a revenit, anul acesta, Asociației de proprietari „J10 BC’’ – Războieni.

De asemenea, s-au acordat și 10 premii a câte 2.000 de lei pentru „Cea mai frumoasă și cea mai curată asociaţie de proprietari din fiecare cartier” următoarelor asociații: „Dorobanților 10” bloc 49 – cartier Craiovei, „Narcisa” bloc A3, scara A – cartier Tudor Vladimirescu, „Uraniu” bloc B24 – cartier Prundu, ,,Paul” bloc H4 – cartier Războieni, ,,Exercițiu PD4B” bloc PD4, scara B – cartier Exercițiu, „Trivale P1” bloc P1 – cartier Trivale, „Antim Ivireanu G4-G5” bloc G4-G5 – cartier Găvana, „Făgăraș Nord D2-D3” bloc D2-D3 – cartier Negru Vodă, „Crinul” bloc 27 – Calea București, „Casa Noastră” bloc D30, scara B – Cartier Popa Șapcă.

„An de an, constatăm, cu bucurie, o îmbunătățire a întreținerii și amenajării spațiilor verzi publice, datorită, în primul rând, implicării locatarilor care domiciliază în aceste zone.

Îndemnăm și celelalte asociații de proprietari să acorde o mare importanță spațiului verde aflat în întreținere. Până la urmă, depinde numai de cetățenii acestui oraș, de locatari, de asociațiile de proprietari să facem tot ce ține de noi pentru ca orașul să arate bine și să fim mândri de locul pe care îl numim acasă!”, este mesajul transmis de reprezentanții administrației publice locale de la Pitești.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ADMINISTRAŢIE

Ordinea de zi a ședinței CLM Târgoviște din 26 mai 2022

Publicat

pe

de

Consiliul Local Municipal Târgoviște se întrunește, joi – 26 mai 2022, de la ora 14:00, în ședință ordinară de lucru, având următoarea ordine de zi:

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT