Connect with us

ACTUALITATE

Cand este justificat sa platesti pentru servicii seo?

Publicat

pe

Ca manager al unei agentii seo, Razvan Alexandru spune ca antreprenorii si clientii cu care a lucrat deja au trecut printr-un proces si si-au dat seama ca SEO este util pentru afacerea lor. Una din cele mai frecvente intrebari ale celor care ezita sa plateasca pentru serviciile de optimizare este aceasta: „Este justificat pentru site-ul meu sa angajez o agentie seo?”. Contrar aparentelor, raspunsul nu este intotdeauna „da”. Nu orice firma sau companie ar trebui sa angajeze o agentie SEO. De ce? Pentru ca este esential ca nevoile si serviciile sa se potriveasca.

Iata cateva motive care justifa contractarea unei agentii seo, de catre o anumite firma, la un anumit moment.
1. Angajeaza o agentie seo, daca ai resurse interne dedicate optimizarii
SEO a evolut enorm in ultimii 3 ani si azi, nu oricine poate sa faca seo. Serviciile unei agentii seo s-au diversificat foarte mult si au capatat consistenta, iar acest lucru a venit la pachet cu un pret mai mare. Azi nu mai poti sa faci seo cu zero eforturi din interior. Razvan Alexandru este de parere ca „Daca vrei sa faci seo pentru site-ul tau, alaturi de o agentie seo, trebuie sa dedici timp si resurse interne.”
Daca, din anumite motive, nu ai suficiente resurse financiare pentru a angaja o agentie seo, poti incerca sa cauti un consultant individual sau un specialist seo.

2. Angajeaza o anumita agentie seo, daca iti dai seama ca se potriveste culturii voastre organizationale
Atunci cand lucrezi cu o agentie seo, este important sa simti ca poti comunica bine cu reprezentatii sai. Acest lucru iti va spori increderea ca ai luat o decizie inteleapta. In plus, vei intelege mai usor care sunt actiunile intreprinse pentru optimizarea site-ului si vei putea sa iti aduci aportul, sa aliniezi celelalte resurse organizationale cu noile schimbari care au loc.

3. Angajeaza o agentie SEO daca vrei o analiza in care sa poti avea incredere
Orice agentie de marketing digital sau seo va dori sa realizeze in prima instanta un audit al site-ului tau, iar acest lucru este benefic. Fara a sti care este fundamentul afacerii tale, nu poti gandi in mod coerent o strategie de seo eficienta, cu rezultate vizibile. Inainte de a incepe o campanie seo, ar trebui sa ai aceasta analiza a site-ului tau. Unele agentii includ auditul in serviciile de seo, iar altele ofera consultanta gratuita in acest sens.

4. Angajeaza o agentie seo daca nu esti obligat sa inchei un contract de minim 12 luni
Cu totii ne dorim sa fim corect tratati. Daca dintr-un motiv oarecare nu obtii rezultatele pe care le astepti dupa 6 – 7 luni, ar trebui sa poti sa renunti la ceea ce nu functioneaza: colaborarea cu acea agentie seo. Deci un contract pe o perioada mai scurta, te-ar putea asigura ca agentia joaca frumos si iti ofera libertatea de care ai nevoie.

5. Angajeaza o agentie seo daca aceasta se concentreaza pe venituri si obiective
Daca o agentie iti promite obiective mari intr-un perioada scurta de timp, ar trebui sa-ti pui intrebari. Razvan Alexandru, de la Seoagency, spune ca „o agentie seo buna ar trebui sa-si intrebe clientul despre obiectivele sale anuale, despre ce a facut in trecut ca sa atinga aceste obiective si despre cum ar putea sa stimuleze profiturile pentru acea afacere”.

Nu poti sa-ti platesti firma de seo in functie de rankingul pe care il ai si nici agentia seo nu ar trebui sa-si masoare succes pe baza rezultatelor din clasamente. Rankingul reprezinta un indicator foarte bun, care arata ca lucrurile se indreapta in directia buna, dar nu ar trebui sa fie singura preocupare pentru client si agentie. Un ranking bun trebuie sa fie urmat de o crestere a traficului, a conversiilor si a veniturilor pentru ca, in caz contrar, ajunge sa reprezinte un simplu indicator de vanitate.

6. Angajeaza o agentie seo daca esti in cautarea succesului pe termen lung
Cu exceptia cazului in care exista un lucru simplu de reparat pe site, majoritatea serviciilor SEO construiesc valoare si succes pe termen lung. Daca ai nevoie de trafic imediat, cautarile platite sunt o modalitate mult mai realista de a obtine victorii rapide. Dar, pe termen lung, campaniile PPC se dovedesc mai scumpe decat serviciile SEO.

In prezent, aproape toate firmele bune, de prima pagina Google, fac SEO. Tine cont de informatiile de mai sus, iar daca ai ajuns la concluzia ca o agentie seo ar putea aduce plusvaloare afacerii tale, probabil ca asa este. (P)

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Centralizează orele lucrate de salariați cu o aplicatie pontaj angajati

Publicat

pe

de

Colectarea informațiilor despre prezența salariaților la locul de muncă este facilitată de o aplicatie pontaj angajati, ușor de utilizat. Datele strânse se importă într-un soft calcul salarii, pentru a efectua operațiunile de payroll într-un mod precis. Prin intermediul unor astfel de soluții software, munca personalului de HR este mult eficientizată. Înlocuirea proceselor manuale repetitive economisește mult timp pentru specialiștii în resurse umane, iar birocrația este redusă la minimum.

Ia în considerare o aplicatie pontaj angajati pentru compania ta

Un sistem digital performant de gestionare a proceselor de HR include și o aplicatie pontaj angajati, în cadrul căreia pot fi centralizate orele lucrate de membrii unei organizații. Cu ajutorul softului, salariații își pot gestiona pontajul pe cont propriu, chiar dacă lucrează de la birou, de la distanță sau într-un format hibrid. După ce au fost strânse toate informațiile despre pontajul angajaților, ele sunt introduse într-un soft calcul salarii, de unde poate fi realizată operațiune de calcul a remunerațiilor lunare.

Soluții intuitive pentru automatizarea proceselor de HR și payroll

Profesioniștii din departamentul de resurse umane pot beneficia semnificativ de avantajele aduse de soluțiile digitale, așa cum este o aplicatie pontaj angajati și un soft calcul salarii. Utilizarea acestora reduce semnificativ volumul de muncă al personalului de HR, fiind o alternativă mult mai eficientă la procedurile tradiționale.
Alături de înregistrarea timpului lucrat, o aplicatie pontaj angajati permite accesul la rapoarte despre orele muncite. De asemenea, oamenii își pot vizualiza balanța zilelor de concediu și pot solicita zile libere din această platformă online. Cererile pot fi aprobate instant de către superiori, fără să fie necesară completarea și semnarea unor documente tipărite, sau de intervenția personalului de HR.

Sprijin în activitatea zilnică a departamentului de HR

O aplicatie pontaj angajati este capabilă să înregistreze numărul de ore sau de zile lucrate de către angajați. Atunci când softul este utilizat alături de un soft calcul salarii, operațiunile complexe de payroll sunt eficientizate semnificativ. În acest fel, este asigurat un flux optim al calcului de salarii, iar specialiștii HR își pot organiza mult mai bine activitatea zilnică.

Eficientizarea proceselor de calcul a veniturilor salariale

În realizarea calcului de salarii, se iau în considerare elemente precum: baza de calcul de la care se pleacă, numărul de ore lucrate în luna respectiva (colectate cu ușurință printr-o aplicatie pontaj angajati), bonusuri, prime, numărul de zile de concediu, eventuale rețineri salariale, ore suplimentare, sporuri și alte aspecte. Cu un soft calcul salarii, operațiunea se desfășoară ușor și rapid, iar posibilitatea apariției erorilor umane este minimizată.

Profită de avantajele tehnologiei

Digitalizarea optimizează procesele realizate de către personalul de HR, fiind de mare ajutor pe termen lung în orice organizație. True HR este un sistem de resurse umane creat de UCMS by AROBS, în care se regăsesc 19 funcționalități distincte, printre care și o aplicatie pontaj angajati. De asemenea, compania cu o experiență de peste 26 de ani a dezvoltat dp-Payroll, un soft calcul salarii destinat operațiunilor de payroll, în care sunt incluse de asemenea 19 module diferite. Pentru mai multe detalii despre aplicațiile celor de la UCMS by AROBS, trimite un email la sales@ucms.ro sau apelează numărul 0738.822.537.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats