Conectați-vă cu noi

ACTUALITATE

Cand este justificat sa platesti pentru servicii seo?

Publicat

pe

Ca manager al unei agentii seo, Razvan Alexandru spune ca antreprenorii si clientii cu care a lucrat deja au trecut printr-un proces si si-au dat seama ca SEO este util pentru afacerea lor. Una din cele mai frecvente intrebari ale celor care ezita sa plateasca pentru serviciile de optimizare este aceasta: „Este justificat pentru site-ul meu sa angajez o agentie seo?”. Contrar aparentelor, raspunsul nu este intotdeauna „da”. Nu orice firma sau companie ar trebui sa angajeze o agentie SEO. De ce? Pentru ca este esential ca nevoile si serviciile sa se potriveasca.

Iata cateva motive care justifa contractarea unei agentii seo, de catre o anumite firma, la un anumit moment.
1. Angajeaza o agentie seo, daca ai resurse interne dedicate optimizarii
SEO a evolut enorm in ultimii 3 ani si azi, nu oricine poate sa faca seo. Serviciile unei agentii seo s-au diversificat foarte mult si au capatat consistenta, iar acest lucru a venit la pachet cu un pret mai mare. Azi nu mai poti sa faci seo cu zero eforturi din interior. Razvan Alexandru este de parere ca „Daca vrei sa faci seo pentru site-ul tau, alaturi de o agentie seo, trebuie sa dedici timp si resurse interne.”
Daca, din anumite motive, nu ai suficiente resurse financiare pentru a angaja o agentie seo, poti incerca sa cauti un consultant individual sau un specialist seo.

2. Angajeaza o anumita agentie seo, daca iti dai seama ca se potriveste culturii voastre organizationale
Atunci cand lucrezi cu o agentie seo, este important sa simti ca poti comunica bine cu reprezentatii sai. Acest lucru iti va spori increderea ca ai luat o decizie inteleapta. In plus, vei intelege mai usor care sunt actiunile intreprinse pentru optimizarea site-ului si vei putea sa iti aduci aportul, sa aliniezi celelalte resurse organizationale cu noile schimbari care au loc.

3. Angajeaza o agentie SEO daca vrei o analiza in care sa poti avea incredere
Orice agentie de marketing digital sau seo va dori sa realizeze in prima instanta un audit al site-ului tau, iar acest lucru este benefic. Fara a sti care este fundamentul afacerii tale, nu poti gandi in mod coerent o strategie de seo eficienta, cu rezultate vizibile. Inainte de a incepe o campanie seo, ar trebui sa ai aceasta analiza a site-ului tau. Unele agentii includ auditul in serviciile de seo, iar altele ofera consultanta gratuita in acest sens.

4. Angajeaza o agentie seo daca nu esti obligat sa inchei un contract de minim 12 luni
Cu totii ne dorim sa fim corect tratati. Daca dintr-un motiv oarecare nu obtii rezultatele pe care le astepti dupa 6 – 7 luni, ar trebui sa poti sa renunti la ceea ce nu functioneaza: colaborarea cu acea agentie seo. Deci un contract pe o perioada mai scurta, te-ar putea asigura ca agentia joaca frumos si iti ofera libertatea de care ai nevoie.

5. Angajeaza o agentie seo daca aceasta se concentreaza pe venituri si obiective
Daca o agentie iti promite obiective mari intr-un perioada scurta de timp, ar trebui sa-ti pui intrebari. Razvan Alexandru, de la Seoagency, spune ca „o agentie seo buna ar trebui sa-si intrebe clientul despre obiectivele sale anuale, despre ce a facut in trecut ca sa atinga aceste obiective si despre cum ar putea sa stimuleze profiturile pentru acea afacere”.

Nu poti sa-ti platesti firma de seo in functie de rankingul pe care il ai si nici agentia seo nu ar trebui sa-si masoare succes pe baza rezultatelor din clasamente. Rankingul reprezinta un indicator foarte bun, care arata ca lucrurile se indreapta in directia buna, dar nu ar trebui sa fie singura preocupare pentru client si agentie. Un ranking bun trebuie sa fie urmat de o crestere a traficului, a conversiilor si a veniturilor pentru ca, in caz contrar, ajunge sa reprezinte un simplu indicator de vanitate.

6. Angajeaza o agentie seo daca esti in cautarea succesului pe termen lung
Cu exceptia cazului in care exista un lucru simplu de reparat pe site, majoritatea serviciilor SEO construiesc valoare si succes pe termen lung. Daca ai nevoie de trafic imediat, cautarile platite sunt o modalitate mult mai realista de a obtine victorii rapide. Dar, pe termen lung, campaniile PPC se dovedesc mai scumpe decat serviciile SEO.

In prezent, aproape toate firmele bune, de prima pagina Google, fac SEO. Tine cont de informatiile de mai sus, iar daca ai ajuns la concluzia ca o agentie seo ar putea aduce plusvaloare afacerii tale, probabil ca asa este. (P)

ACTUALITATE

Trebuie să ne pregătim pentru o eventuală pandemie de coronavirus! Semnal dinspre Organizaţia Mondială a Sănătăţii

Publicat

pe

Sursa foto: https://i.insider.com/

Coranovirusul care face ravagii în China a început să-i sperie şi pe români. De frica unor eventuale măsuri de carantină care ar face să dispară de pe piaţă mărfurile de strictă necesitate, cetăţenii îşi fac deja provizii de alimente – zahăr, ulei, conserve de tot felul, paste făinoase, în special produse cu termen de valabilitate extins.

Alţii au dat buzna în farmacii pentru a-şi face rezerve de medicamente, întăritoare ale sistemului imunitar, vitamine etc. Afluxul de cumpărători a fost rapid sesizat de reprezentanţii supemaketurilor.

Situaţia este deosebit de gravă. Directorul general al Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii a vorbit astăzi la Geneva despre virusul care îngrozeşte omenirea. Mai mult, Tedros Adhanom Ghebreyesus a spus că lumea trebuie să se pregătescă pentru o eventuală pandemie.

Infecţia cu noul coronavirus, cum se manifestă şi cum poate fi prevenită

Centrul National de Supraveghere si Control al Bolilor Transmisibile din Romania anunta ca pneumonia produsa de noul coronavirus (2019-nCoV) este o boala respiratorie acuta, al carei spectru clinic nu este, deocamdata, cunoscut pe deplin. Autoritatile din tara noastra, ca si expertii ECDC sustin ca, pana in acest moment, pacientii cu acest tip de pneumonie prezinta urmatoarele simptome:

  • Febra (minimum 38 grade Celsius)
  • Tuse
  • Dificultate la respiratie – in cazurile mai severe

In ceea ce priveste perioada de incubatie a bolii, adica timpul de la momentul infectarii si pana la aparitia primelor semne si simptome de boala, aceasta nu a depasit 14 zile.

Obiceiurile sănătoase limitează răspândirea infecţiilor!

Recomandarile standard ale Organizatiei Mondiale a Sanatatii (OMS) pentru a reduce expunerea si transmiterea bolilor respiratorii includ igiena mainilor si a cailor respiratorii si practicile alimentare sigure:

1.Spalati-va des pe maini cu apa si sapun timp de 20 de secunde. In cazul in care nu aveti la indemana apa sau sapun, folositi o solutie pe baza de alcool. Este recomandat sa va spalati pe maini:

Dupa ce ati tusit sau stranut
Cand ingrijiti o persoana bolnava
Inainte, in timpul si dupa prepararea alimentelor
Inainte de masa
Inainte si dupa folosirea toaletei
Dupa ce ati atins sau mangaiat un animal
Dupa ce ati dus gunoiul
2. Acoperiti-va gura si nasul cu un servetel de unica folosinta cand tusiti si stranutati. Aruncati servetel dupa fiecare utilizare si spalati-va pe maini. In cazul in care nu aveti la indemana un servetel, tusiti sau stranutati in pliul cotului.

3. Evitati pe cat posibil contactul strans cu persoanele care au febra si tusesc. Mergeti la medic daca aveti febra, tusiti si aveti dificultati de respiratie.

Cum, cel mai probabil, sursa principala a infectiei este de origine animala sunt recomandate si urmatoarele masuri de preventie:

Gatiti bine carnea si ouale, inainte de a le consuma. Trebuie evitat consumul de produse crude de origine animala. Carnea cruda, laptele sau organele de origine animala trebuie manipulate cu grija, pentru a evita contaminarea incrucisata cu alimentele negatite, conform bunelor practici de siguranta a alimentelor.

Daca vizitati pietele din zonele in care exista cazuri confirmate de coronavirus, evitati contactul direct neprotejat cu animalele vii

Spalati-va bine pe maini cu apa si sapun dupa ce ati atins un animal sau produse care provin de la animale. Nu duceti mana la ochi, nas sau gura dupa ce ati intrat in contact cu un animal.

Citește în continuare

ACTUALITATE

Diriginţii de şantier se plâng de birocraţie excesivă şi lipsa forţei de muncă în construcţii

Publicat

pe

FOTO ARHIVĂ (Sursa: wall-street.ro)

Zeci de diriginți de șantier au vorbit, sâmbătă – 22 februarie 2020, în cadrul adunării anuale a Colegiului Tehnic al Diriginților de Șantier, despre principalele probleme cu care se confruntă sectorul construcțiilor. Cu acest prilej, au fost identificate trei mari probleme majore: lipsa forâei de muncă în sectorul construcţiilor, birocraţia excesivă şi existenţa unor „aşa-zise fabrici de ştampile care nu mai funcționează în condițiile legii, adică să meargă pe șantier să vadă lucrările și să le avizeze doar dacă sunt bine”.

„Cu peste 4 milioane de români plecați dincolo de granițe nu mai avem acum cu cine să lucrăm. Companiile de construcții au început să aducă muncitori din țările asiatice dar aceasta este doar o soluție de compromis și utilă celor mai mari. Și aici apar multe probleme cu privire la calificarea lor, condițiile ce trebuie să le îndeplinească executantul, apar costuri suplimentare care în cele din urmă duc la scumpirea construcțiilor”, a declarat Cezar Petre președintele Colegiului Tehnic al Diriginţilor de Şantier.

La rândul său, vicepreşedintele Marius Lulea a explicat în ce constă birocraţia: formulare tipizate, hârtii printate şi cozi la ghişee.

“Nu înțelegem de ce nu se informatizează totul așa cum este în țările europene. Calculatorul trebuie să fie interfața cu autoritatea publică și nu ghișeul. Mai mult decât atât, nu există la moment o situație centralizată cu privire la domeniul construcțiilor, iar în ceea ce privește legiferarea aceasta nu se face de către specialiști ci de politicieni în interesul lor personal”.

Cu peste 1500 de membri, Colegiul Tehnic al Diriginților de Șantier este singura organizație profesională care reunește specialiștii autorizați cu rol în urmărirea și asigurarea executării unor lucrări de calitate în domeniul construcțiilor și instalațiilor aferente.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT