Conectați-vă cu noi

ACTUALITATE

Cand este justificat sa platesti pentru servicii seo?

Publicat

pe

Ca manager al unei agentii seo, Razvan Alexandru spune ca antreprenorii si clientii cu care a lucrat deja au trecut printr-un proces si si-au dat seama ca SEO este util pentru afacerea lor. Una din cele mai frecvente intrebari ale celor care ezita sa plateasca pentru serviciile de optimizare este aceasta: „Este justificat pentru site-ul meu sa angajez o agentie seo?”. Contrar aparentelor, raspunsul nu este intotdeauna „da”. Nu orice firma sau companie ar trebui sa angajeze o agentie SEO. De ce? Pentru ca este esential ca nevoile si serviciile sa se potriveasca.

Iata cateva motive care justifa contractarea unei agentii seo, de catre o anumite firma, la un anumit moment.
1. Angajeaza o agentie seo, daca ai resurse interne dedicate optimizarii
SEO a evolut enorm in ultimii 3 ani si azi, nu oricine poate sa faca seo. Serviciile unei agentii seo s-au diversificat foarte mult si au capatat consistenta, iar acest lucru a venit la pachet cu un pret mai mare. Azi nu mai poti sa faci seo cu zero eforturi din interior. Razvan Alexandru este de parere ca „Daca vrei sa faci seo pentru site-ul tau, alaturi de o agentie seo, trebuie sa dedici timp si resurse interne.”
Daca, din anumite motive, nu ai suficiente resurse financiare pentru a angaja o agentie seo, poti incerca sa cauti un consultant individual sau un specialist seo.

2. Angajeaza o anumita agentie seo, daca iti dai seama ca se potriveste culturii voastre organizationale
Atunci cand lucrezi cu o agentie seo, este important sa simti ca poti comunica bine cu reprezentatii sai. Acest lucru iti va spori increderea ca ai luat o decizie inteleapta. In plus, vei intelege mai usor care sunt actiunile intreprinse pentru optimizarea site-ului si vei putea sa iti aduci aportul, sa aliniezi celelalte resurse organizationale cu noile schimbari care au loc.

3. Angajeaza o agentie SEO daca vrei o analiza in care sa poti avea incredere
Orice agentie de marketing digital sau seo va dori sa realizeze in prima instanta un audit al site-ului tau, iar acest lucru este benefic. Fara a sti care este fundamentul afacerii tale, nu poti gandi in mod coerent o strategie de seo eficienta, cu rezultate vizibile. Inainte de a incepe o campanie seo, ar trebui sa ai aceasta analiza a site-ului tau. Unele agentii includ auditul in serviciile de seo, iar altele ofera consultanta gratuita in acest sens.

4. Angajeaza o agentie seo daca nu esti obligat sa inchei un contract de minim 12 luni
Cu totii ne dorim sa fim corect tratati. Daca dintr-un motiv oarecare nu obtii rezultatele pe care le astepti dupa 6 – 7 luni, ar trebui sa poti sa renunti la ceea ce nu functioneaza: colaborarea cu acea agentie seo. Deci un contract pe o perioada mai scurta, te-ar putea asigura ca agentia joaca frumos si iti ofera libertatea de care ai nevoie.

5. Angajeaza o agentie seo daca aceasta se concentreaza pe venituri si obiective
Daca o agentie iti promite obiective mari intr-un perioada scurta de timp, ar trebui sa-ti pui intrebari. Razvan Alexandru, de la Seoagency, spune ca „o agentie seo buna ar trebui sa-si intrebe clientul despre obiectivele sale anuale, despre ce a facut in trecut ca sa atinga aceste obiective si despre cum ar putea sa stimuleze profiturile pentru acea afacere”.

Nu poti sa-ti platesti firma de seo in functie de rankingul pe care il ai si nici agentia seo nu ar trebui sa-si masoare succes pe baza rezultatelor din clasamente. Rankingul reprezinta un indicator foarte bun, care arata ca lucrurile se indreapta in directia buna, dar nu ar trebui sa fie singura preocupare pentru client si agentie. Un ranking bun trebuie sa fie urmat de o crestere a traficului, a conversiilor si a veniturilor pentru ca, in caz contrar, ajunge sa reprezinte un simplu indicator de vanitate.

6. Angajeaza o agentie seo daca esti in cautarea succesului pe termen lung
Cu exceptia cazului in care exista un lucru simplu de reparat pe site, majoritatea serviciilor SEO construiesc valoare si succes pe termen lung. Daca ai nevoie de trafic imediat, cautarile platite sunt o modalitate mult mai realista de a obtine victorii rapide. Dar, pe termen lung, campaniile PPC se dovedesc mai scumpe decat serviciile SEO.

In prezent, aproape toate firmele bune, de prima pagina Google, fac SEO. Tine cont de informatiile de mai sus, iar daca ai ajuns la concluzia ca o agentie seo ar putea aduce plusvaloare afacerii tale, probabil ca asa este. (P)

ACTUALITATE

Ţuţuianu: Proiectele pentru Padina-Peştera n-au fost depuse la Ministerul Turismului

Publicat

pe

Senatorul PRO România Adrian Ţuţuianu i-a adresat, ieri – 18 septembrie 2019, în şedinţa de plen, mai multe întrebări punctuale ministrului Turismului – Bogdan Trif, în încercarea de a afla care sunt pârghiile reale de a sprijini dezvoltarea Staţiunii Padina-Peştera.

„Din răspunsul ministrului, rezultă două lucruri:
– județul Dâmbovița nu a depus niciun proiect;
– Ministerul a finanțat proiecte importante de gen, inclusiv proiecte pentru pârtii de schi.

Urmează să mă adresez cu o nouă interpelare pentru a obține în scris informații concrete”, a scris Adrian Ţuţuianu pe pagina sa de Facebook.

CITEŞTE ŞI: Staţiunea turistică Padina-Peştera din Munţii Bucegi riscă să devină… kitsch!

De asemenea, vicepreşedintele PRO România a readus în atenţia şefului peste turismul românesc scrisoarea pe care i-au transmis-o, în urmă cu trei luni, 19 asociaţii şi federaţii cu activitate în acest domeniu, cu scopul de a reglementa unele aspecte din legislaţie.

„Personal, cred că punctul de vedere exprimat de oamenii care lucrează în turism este corect. Vi s-a cerut să redefiniţi organismul de managementul de destinaţie şi să introduceţi în lege anumite recomandări ale OECD. Mi se par solicitări legitime”, a explicat Adrian Ţuţuianu.

VIDEO

Citește în continuare

ACTUALITATE

Problemele de zi cu zi ale tinerilor din judeţul Dâmboviţa, în atenţia bisericii

Publicat

pe

Arhiepiscopia Târgoviştei organizează, în această perioadă, conferinţele administrative cu preoţii, în cadrul cărora este dezbătută o temă de actualitate: „Tinerii în parohie și în școală. Colaborare, misiune și perspective”.

Cu acest prilej, au fost împărtăşite experienţele avute în relaţia duhovnicească cu tinerii şi, plecând de aici, s-au căutat soluţii la problemele cu care se confruntă aceştia, respectiv: drogurile, prostituția, violența, depresia, lipsa de dialog, dependența de internet, exodul lor sau al părinților, suicidul etc.

De asemenea, a fost abordată colaborarea dintre preot şi profesorul de religie, care trebuie să aibă un impact concret în sufletele tinerilor, de la proiecte catehetice parohie-școală, până la excursii-pelerinaje și daruri sau activități periodice comune.

„Biserica îi cheamă pe tineri să acorde o atenție deosebită înnoirii vieții spirituale, să apere inocența, să cultive sinceritatea, creativitatea, curajul, iubirea, adevărul și toate valorile acestei vârste binecuvântate de Dumnezeu, pentru binele societății.

De aceea, Înaltpreasfințitul Părinte Mitropolit Nifon a venit în sprijinul acestui deziderat prin impulsionarea înființării de comitete parohiale de tineret, prin tipărirea de broșuri misionare destinate tinerilor, înființarea fondului pentru sprijinirea orei de religie şi organizarea pelerinajului tinerilor care adună peste 3.000 de copii de diferite vârste etc.”, se arată într-un comunicat remis de Arhiepiscopia Târgoviştei.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Servicii Web Florin Web



error: Conținutul este protejat!!