Connect with us

ACTUALITATE

„Receptarea critică a operei lui Barbu Cioculescu”, simpozion naţional organizat la Târgovişte

Publicat

pe

Societatea Scriitorilor Târgovişteni va organiza, miercuri – 28 august 2019, cu sprijinul altor entităţi culturale din oraş, cea de-a VI-a ediţie a Simpozionului Naţional „Şcoala prozatorilor târgovişteni”, cu tema „Receptarea critică a operei lui Barbu Cioculescu”. Evenimentul este găzduit de Biblioteca Judeţeană „Ion Heliade Rădulescu” Dâmboviţa şi va debuta la ora 10:30.

„Despre opera cunoscutului poet, prozator, jurnalist, traducător, critic şi istoric literar vor prezenta comunicări (eseuri) 18 istorici şi critici literari cunoscuţi, membri ai Uniunii Scriitorilor din România şi ai Societăţii Scriitorilor Târgovişteni, eseuri ce vor alcătui un proceeding al Simpozionului, volum lansat cu acest prilej. Va mai fi lansat volumul de interviuri „Un veac printre cărţi. Barbu Cioculescu în dialog cu Mihai Stan”.

De asemenea, vor fi lansate cele mai recente numere ale revistelor „Litere” şi „Impact”, reviste ale Societăţii Scriitorilor Târgovişteni. În ultima parte a întâlnirii lui Barbu Cioculescu cu publicul prezent, Simpozionul va avea un caracter interactiv. Va fi vernisată expoziţia de grafică „Scriitori ai Societăţii Scriitorilor Târgovişteni” văzuţi de artistul plastic târgoviştean Alexandru Coman”, se arată într-un comunicat remis de Consiliul Director al Societăţii Scriitorilor Târgovişteni.

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Asociere între Dâmbovița și Prahova pentru dezvoltarea turismului în Bucegi

Publicat

pe

Aflăm că se conturează o asociere între județele Dâmbovița și Prahova, cu scopul atragerii de fonduri în vederea finanțării proiectelor de dezvoltare a turismului în Bucegi. Asocierea se va face între localitățile Sinaia și Moroeni. Se pare că, în cursul zilei de joi, 18 iulie 2024, aleșii din cadrul Consiliului Județean Prahova au purtat discuții pe această temă.

Asociaţia de dezvoltare intercomunitară va purta denumirea „TURISM în BUCEGI” și va avea sediul la Moroeni. Principalul obiectiv al acestei structuri asociative va fi elaborarea și promovarea proiectelor de investiţii publice de interes zonal sau regional, destinate modernizării şi dezvoltării în domeniul turismului fiind evident vizată și Stațiunea de interes național Padina-Peștera. Din Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară vor face parte președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan, vicepreședintele Consiliului Județean Prahova, Dumitru Tudone, și primarii Vlad Oprea de la Sinaia și Laurențiu Moraru de la Moroeni.

Demersurile de înființare a acestei asociații vine ca urmare a unui Proiect de Hotărâre, Nr 59/13.05.2024, privind aprobarea asocierii orașului Sinaia cu județul Prahova, județul Dâmbovita și comuna Moroeni, în vederea constituirii Asociației de Dezvoltare lntercomunitare „Turism în Bucegi”. Inițiatorul acestui proiect a fost primarul orașului Sinaia – Vlad Oprea.

Obiectivele Asociației de dezvoltare intercomunitară „TURISM în BUCEGI” sunt:

a) Dezvoltarea durabilă a județelor Dâmbovița și Prahova, a orașului Sinaia și a comunei Moroeni în domeniul turismului și ecoturismului, a activităților de sport și agrement;
b) Întocmirea de studii, realizarea, promovarea și implementarea de proiecte în domeniul turismului de interes comun, prin intermediul diferitelor programe operaționale;
c) Conservarea, protejarea, promovarea și valorificarea patrimoniului natural și cultural din unitățile administrativ teritoriale asociate;
d) Elaborarea și actualizarea periodică a strategiei de dezvoltare a zonelor unităților administrativ teritoriale asociate;
e) Identificarea direcțiilor de dezvoltare a turismului în zonele cu potențial din unitățile administrativ teritoriale asociate;
f) Crearea unui cadru de promovare pentru structurile implicate în turism prin promovarea unor campanii în mass-media, prin organizarea și/sau participarea la simpozioane, expoziții;
g) Susținerea și realizarea de materiale de specialitate (publicații, broșuri, pagină web) în vederea promovării potențialului turistic;
h) Realizarea unor proiecte comune cu privire la protecția mediului;
i) Desfășurarea unor activități de amenajare și întreținere a traseelor turistice montane din zonele de interes;
j) Susținerea tuturor activităților care contribuie la realizarea scopurilor asociației prin colaborarea cu alte organizații și instituții în vederea atingerii obiectivelor asociației.
k) Realizarea de parteneriate cu alte entități juridice publice și private în scopul atingerii obiectivelor asociației.

Reclama

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Kaufland România explică cum sunt îmbunătățite ouăle cu vitaminele D și E

Publicat

pe

De

Echipa Kaufland România a trimis pe adresa de e-mail a redacției noastre un răspuns la întrebarea pe care am pus-o în articolul din data de 16 iulie 2024′: „PERPLEX. Ofertă de supermarket: ouă îmbunătățite cu vitaminele D și E! Cum adică?”, pe care vă invităm să-l citiți:

„Conform informațiilor furnizate de producătorul Aviputna, ouăle îmbogățite cu vitaminele D3 și E sunt rezultatul unei cercetări ample și al unei colaborări cu Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Biologie și Nutriție Animală. Aceste produse nu sunt supuse unor tratamente invazive, ci sunt obținute prin inovații în alimentația păsărilor, asigurând astfel un aport suplimentar de vitamine esențiale pentru sănătatea consumatorilor.

Informațiile despre produsele Aviputna sunt disponibile atât pe site-ul oficial, cât și prin scanarea codului QR de pe ambalaj, oferind detalii complete și transparente. De asemenea, ouăle au fost recunoscute pentru calitatea și gustul lor, fiind premiate cu „Superior Taste” la Bruxelles, alături de alte distincții obținute pentru gama „Din Ogradă” – precizează Kaufland România.

Cititi mai mult

PUBLICITATE

Cele mai citite