Connect with us

ACTUALITATE

Dezvoltare prin armonie la Școala Gimnazială Corbii Mari, în context Erasmus+

Publicat

pe

Școala Gimnazială Corbii Mari implementează proiectul Erasmus + K1 -Dezvoltare prin armonie, care a debutat în septembrie 2018 și se va finaliza în februarie 2020. În cadrul activităților de învățare ale proiectului se remarcă alegerea a trei programe de formare adecvate nevoii identificate- dobandirea unor tehnici moderne pentru gestionarea cazurilor de violență în mediul scolar , a motivării elevilor și a atragerii acestora către studiu, dorind să devenim o scoală care ofera cu adevarat șanse egale tuturor, considerând că niciun elev nu este ”o cauză pierdută” și că, pentru fiecare exista metode adecvate de lucru eficient, cu scopul progresului în raport cu nivelul inițial.

Cadrele didactice sunt cele care trebuie să se schimbe, adaptându-se particularitatilor elevilor, colaborând în realizarea unor strategii și implicându-i în mod real pe parinti.

Activitățile de mobilitate au fost:
 Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention, Florenta Italia – decembrie 2018
În cadrul programului de formare cadrele didactice au dobândit tehnici pentru a gestiona comportamentul agresiv în rândul elevilor, care poate inhiba învățarea și crează un mediu nefavorabil în clasă, în detrimentul actului educațional. Profesorii au explorat aspectele „sănătoase” ale conflictului și au învatat strategii care să încurajeze o comunicare mai eficientă și abilități sociale, printr-o serie de activități ușor de adaptat la orice clasă. Cadrele didactice au dobandit o mai mare conștientizare a nevoilor emoționale ale elevilor, a potențialul lor de creștere socială și individuală și au descoperit instrumente și strategii specifice pentru a promova un climat pozitiv în școală și pentru a preveni modelele relaționale distructive.

 Family Engagement – Regatul Unit, Tara Galilor, Cardiff, ianuarie 2019
În prima parte a mobilitatii participantii au beneficiat de activitati de initiere în metode de lucru cu parintii, validate in Regatul Unit si scolile din regiunea si orasul Cardiff, iar ulterior a avut loc analiza si observarea bunelor practici si a activităților ce implică familia in scopul realizarii unui mediu primitor la școală. Au fost evidentiate si resursele utile în activitătile comune școală-familie. În ultima parte a mobilitatii s-au construit și adaptat materiale la specificul activitatilor institutiilor participante.

 „Cooperative learning”, Centro de Formación e Recursos, Ferrol, Spania – iunie 2019
Programul a fost structurat astfel: introducere în învatarea prin cooperare, obținerea dinamicii coezive a grupului: principii si metode, proiectarea și utilizarea structurilor cooperative, cooperarea în învățare ca un conținut de învățare pentru elevi/profesori și cooperarea pentru ethosului școlii și armoniei între actorii implicati. Participantii au avut oportunitarea de job shadowing pe toată perioada mobilității, realizând cât de important este pentru fiecare elev să se simtă util și competent, să fie parte a echipei, iar activitatea de învățare să aibă drept finalitate un proiect. Considerăm că modelul observant la Ferrol poate fi aplicat și în școala noastra. Am văzut elevi care se bucurau de pauza în afara sălii de clasa/holurilor scolii, indiferent de conditiile meteo, in curtea institutiei, fiecare clasă fiind asistata de cadrul didactic care isi finalizase ora. Încă de la gradiniță fiecare era parte a echipei de 4, iar proiectul era rezultatul muncii tuturor, fiind predat exclusiv când fiecare iși realizase partea sa și exista consens între membrii grupului. Este greu de descris stralucirea din ochii elevilor care își prezentau proiectele. Am remarcat utilizarea larga a tehnologiei (nu au manuale până la clasa a VI-a, în schimb fiecare are tableta/laptopul său), punându-se accent pe capacitatea de a utiliza informația în contexte relevante.

Ca impact al proiectului pe termen mediu anticipăm că elevii îşi vor îmbunătăţi relatiile din scoala (elev-elev, elev-profesor, elev-parinte), vor comunica asertiv si empatic , vor căpăta niveluri crescute de motivație și de încredere in sine, îşi vor lărgi orizonturile, vor deveni mai informaţi în legatură cu alte ţări şi culturile lor, pe baza diseminarii facute de participantii la curs.

În cadrul scolii noastre, în urma implementării activitatilor proiectului va exista o cultură a cooperării, un mediu școlar pozitiv , incluziv si o relatie școală – comunitate, care promovează și încurajează elevii să se exprime și să se dezvolte pe baza abilităților și aptitudinilor fiecaruia.

Ne propunem să realizam patru minighiduri, având ca teme: prevenirea si combatereaa violentei verbale/fizice în mediul scolar, managementul emotiilor si conflictelor, întărirea relatiei scoală-familie-comunitate și învătare prin cooperare, ca rezultate tangibile ale proiectului , acestea reprezentând resurse utile pe care școala noastră le va pune la dispoziția permanentă a cadrelor didactice și le va utiliza în activitățile curente.

Aura Bardes,
Director adjunct,
Coordonator proiect

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

de

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Centralizează orele lucrate de salariați cu o aplicatie pontaj angajati

Publicat

pe

de

Colectarea informațiilor despre prezența salariaților la locul de muncă este facilitată de o aplicatie pontaj angajati, ușor de utilizat. Datele strânse se importă într-un soft calcul salarii, pentru a efectua operațiunile de payroll într-un mod precis. Prin intermediul unor astfel de soluții software, munca personalului de HR este mult eficientizată. Înlocuirea proceselor manuale repetitive economisește mult timp pentru specialiștii în resurse umane, iar birocrația este redusă la minimum.

Ia în considerare o aplicatie pontaj angajati pentru compania ta

Un sistem digital performant de gestionare a proceselor de HR include și o aplicatie pontaj angajati, în cadrul căreia pot fi centralizate orele lucrate de membrii unei organizații. Cu ajutorul softului, salariații își pot gestiona pontajul pe cont propriu, chiar dacă lucrează de la birou, de la distanță sau într-un format hibrid. După ce au fost strânse toate informațiile despre pontajul angajaților, ele sunt introduse într-un soft calcul salarii, de unde poate fi realizată operațiune de calcul a remunerațiilor lunare.

Soluții intuitive pentru automatizarea proceselor de HR și payroll

Profesioniștii din departamentul de resurse umane pot beneficia semnificativ de avantajele aduse de soluțiile digitale, așa cum este o aplicatie pontaj angajati și un soft calcul salarii. Utilizarea acestora reduce semnificativ volumul de muncă al personalului de HR, fiind o alternativă mult mai eficientă la procedurile tradiționale.
Alături de înregistrarea timpului lucrat, o aplicatie pontaj angajati permite accesul la rapoarte despre orele muncite. De asemenea, oamenii își pot vizualiza balanța zilelor de concediu și pot solicita zile libere din această platformă online. Cererile pot fi aprobate instant de către superiori, fără să fie necesară completarea și semnarea unor documente tipărite, sau de intervenția personalului de HR.

Sprijin în activitatea zilnică a departamentului de HR

O aplicatie pontaj angajati este capabilă să înregistreze numărul de ore sau de zile lucrate de către angajați. Atunci când softul este utilizat alături de un soft calcul salarii, operațiunile complexe de payroll sunt eficientizate semnificativ. În acest fel, este asigurat un flux optim al calcului de salarii, iar specialiștii HR își pot organiza mult mai bine activitatea zilnică.

Eficientizarea proceselor de calcul a veniturilor salariale

În realizarea calcului de salarii, se iau în considerare elemente precum: baza de calcul de la care se pleacă, numărul de ore lucrate în luna respectiva (colectate cu ușurință printr-o aplicatie pontaj angajati), bonusuri, prime, numărul de zile de concediu, eventuale rețineri salariale, ore suplimentare, sporuri și alte aspecte. Cu un soft calcul salarii, operațiunea se desfășoară ușor și rapid, iar posibilitatea apariției erorilor umane este minimizată.

Profită de avantajele tehnologiei

Digitalizarea optimizează procesele realizate de către personalul de HR, fiind de mare ajutor pe termen lung în orice organizație. True HR este un sistem de resurse umane creat de UCMS by AROBS, în care se regăsesc 19 funcționalități distincte, printre care și o aplicatie pontaj angajati. De asemenea, compania cu o experiență de peste 26 de ani a dezvoltat dp-Payroll, un soft calcul salarii destinat operațiunilor de payroll, în care sunt incluse de asemenea 19 module diferite. Pentru mai multe detalii despre aplicațiile celor de la UCMS by AROBS, trimite un email la sales@ucms.ro sau apelează numărul 0738.822.537.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats