Conectați-vă cu noi

ADMINISTRAŢIE

Preşedintele CJ Dâmboviţa refuză dur şi cu legea-n mână comenzile partidului!

Publicat

pe

Chiar dacă ne-am aflat la o conferinţă de presă organizată la Consiliul Judeţean, unde este normal să fie dezbătute doar probleme ce ţin de administraţie, am îndrăznit să-l întrebăm pe preşedintele Oprea şi câte ceva de prin cotloanele politicii locale. Nu de alta, dar partidul pe care îl reprezintă, PSD, nu a mai organizat o conferinţă de presă din vară şi suntem şi noi curioşi să aflăm ce se mai întâmplă prin ograda măturată din când în când de Rovana Plumb.

În ultimul timp, ne bazăm articolele doar pe surse, fiindcă, oficial, nu se comunică nimic. Tăcere de mormânt. Aşa că, domnul Oprea a fost tocmai bun pentru potolirea neliniştilor noastre, mai ales că nu prea se mai află în „prime position” în organizaţie.

Am aflat că Alexandru Oprea nu mai are nicio funcţie importantă de decizie în organizaţie. Este unul dintre cei 22 de vicepreşedinţi, un fel de normă. Nu se mai ocupă de comunicare şi nici nu ştim dacă mai este altcineva desemnnat să facă treaba asta. Mai nou, şefii de la partid sunt supăraţi rău pe el pentru că nu ar pune în practică, ca preşedinte al Consiliului Judeţean, ales din rândul consilerilor PSD, deciziile luate în cadrul Biroului Permanent Judeţean. Adică, auzisem noi că pe la partid se hotărâse, prin vot, să fie desemnate anumite persoane pentru preluarea unor funcţii în administraţie.

Alexandru Oprea, dur, supus normelor, ne-a spus că el nu va duce niciodată la îndeplinire o asemenea hotărâre care sfidează legea. Şi ne-a trimis la Legea 78/2000, privind prevenirea, descoperirea şi combaterea faptelor de corupţie. Ne-a indicat şi punctul cu pricina, respectiv art. 13 – „Fapta persoanei care îndeplineşte o funcţie de conducere într-un partid, într-un sindicat sau patronat ori în cadrul unei persoane juridice fără scop patrimonial, de a folosi influența ori autoritatea sa în scopul obţinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, se pedepseste cu închisoare de la 1 la 5 ani”.

Alexandru Oprea a spus-o clar. Nu partidul sau altcineva poate decide asupra oportunităţii ocupării sau neocupării unui post la cabinetul demnitarului. Este strict apanajul său şi va face totul legal. Preşedintele CJ Dâmboviţa nu vrea să se repete la Târgovişte vreun scenariu tip Arad!

ADMINISTRAŢIE

Primăria Voineşti caută psiholog şi administrator pentru Centrul pentru vârstnici de la Manga

Publicat

pe

de

Primăria comunei Voinești, județul Dâmbovița, anunță că va încheia două contracte de servicii cu persoane juridice (PFA), în cadrul „Centrului pentru persoane vârstnice din satul Manga, comuna Voinești“, înființat prin proiect accesat prin fonduri europene nerambursabile prin POR.

Cele două posturi create prin proiect sunt:
– Un post, cerință bărbat, administrator la Centrul de zi, cu următoarele atribuții prin fisa postului: Administrarea centrului de zi
– Un post, cerința femeie, psiholog.

Atribuțiile administratorului:
– Reprezintă Centrul de zi în relațiile cu Primăria Comunei Voinești, Consiliul Local, alte persoane fizice sau juridice;
– organizează, conduce, verifică și coordonează întreaga activitate din cadrul centrului;
– propune primarului inițierea unor proiecte de hotărâri privind: organigrama, statul de funcții și numărul de personal, regulamentul de organizare și funcționare;
– elaborează rapoarte generale privind activitatea instituției, stadiul implementării obiectivelor și întocmește informări pe care le prezintă Consiliului Local Voinești;
– elaborează și implementează proiecte care au ca scop îmbunătățirea activității de asistență socială în centru;
– monitorizează și evaluează activitatea de asistență sociala;
– întocmește raportul anual de activitate;
-asigură respectarea prevederilor legale din domeniul furnizării serviciilor sociale;
– asigură și răspunde de administrarea și exploatarea patrimoniului în condiții de eficientă și eficacitate;
– repartizează prin fișa postului sarcinile specifice fiecărui loc de muncă;
– urmărește și răspunde de îndeplinirea obligațiilor prevăzute în hotărârile adoptate de consiliul local și dispozițiile emise de primar în domeniul asistenței sociale;
– menținerea clădirii, a dotărilor, utilităților si incintei in perfecta stare de funcționare si întreținerea permanenta a acestora .
– îndeplinește și alte atribuții prevăzute de legislația în vigoare.

Atribuțiile psihologului:
– efectuează examenul psihologic pe baza instrumentelor specifice profesiei, stabilind nivelul general de dezvoltare, identifica ariile de dezvoltare deficitare in vederea demarării activității de recuperare;
– desfășoară activități de terapie individuală în vederea ameliorării deficiențelor de natură atenționară, amnezică, senzorio-perceptivă, cognitivă, emoțională și comportamentală;
– realizează servicii de consiliere cu vârstnicii aflați in dificultate, individuale sau de grup, oferindu-le suportul informațional, instrumental și emoțional de care au nevoie;
– poate organiza workshop-uri în cadrul definit de competențele sale.

Dosarele întocmite pentru ocuparea celor doua posturi vor conține:
Pentru post administrator:
– CV actualizat;
– Copie diploma studii efectuate;
– Copie CI / BI

Pentru psiholog:
– CV actualizat;
– Copie diploma studii superioare, absolvent facultatea de psihologie;
– Copie CI / BI.

Contractele de prestări servicii pentru fiecare dintre cele doua posturi se vor încheia, în cuantumul de 2.230 lei lunar.

Dosarele se vor depune la registratura Primăriei comunei Voinești, str. Principala, nr. 145, loc Voinești, jud Dâmbovița, pana la data de vineri – 14.02.2020, ora 14:00.

Selecția dosarelor si rezultatul acesteia vor fi publicate pe site-ul Primăriei comunei Voinești, www.primarievoinesti.ro., în termen de trei zile lucrătoare de la data limită de depunere a dosarelor.

Relații la telefon 0723.142.661 – primar Sandu Gabriel Dănuț.

Citește în continuare

ADMINISTRAŢIE

Se lucrează la pasajul de lângă viitorul centru comercial mall de la Târgovişte

Publicat

pe

Aflat astăzi, 21 ianuarie 2020, din nou în vizită de lucru pe şantierul de reabilitare şi modernizare a drumului de centură al municipiului Târgovişte, primarul Daniel Cristian Stan s-a arătat încrezător că, de această dată, proiectul va fi definitivat la termen.

Reamintim că investiţia a fost împărţită în cinci loturi, astfel încât să nu mai fie încredinţată unui singur constructor. În acest fel, riscul de blocaj este mult redus.

Centura municipiului Târgovişte nu a fost definitivată până în prezent, deşi proiectul a început din 2009, din cauza firmelor care au câştigat licitaţiile de execuţie organizate în acest intervel de timp. Acestea, pur şi simplu, nu s-au achitat de obligaţiile asumate prin contract.

„În acest moment, se lucrează la pasajul de la Petru Cercel. Lucrările sunt în grafic. Acest pasaj va fi gata, pe un sens de mers, undeva în luna august. Apoi, va fi reabilitat şi celălalt sens, cu precizarea că nu se vor mai da jos grinzile.

Se lucrează în acelaşi timp pe strada Magrini, la pasajul spre Aninoasa, în zona Laminorului, avem şantier deschis şi pe drumul nou – strada care face legătura între Mihai Bravu şi Gimnaziului.

Iată că şi proiectul de centură al municipiului Târgovişte merge foarte bune, spre supărarea majoră a unora care nu vor să se întâmple absolut nimic în acest oraş.

Şi pentru că tot mi-au interzis cei de la PNL să stau prin preajma şantierului de la mall, se vede în spatele nostru Carrefour-ul, care este aproape gata. Deja, a intrat pe zona de amenajări interioare.

Centrul comercial mall este o investiţie privată de aproximativ 50 de milioane de euro, o spun ca să ştie toată lumea. Nu este o investiţie a Primăriei Târgovişte, însă este o investiţie foarte utilă pentru târgovişteni şi pentru dâmboviţeni”, a declarat primarul Daniel Cristian Stan.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT