Conectați-vă cu noi

ADMINISTRAŢIE

Traseul „apă din munte” pentru Pucioasa şi comunele limitrofe, verificat pas cu pas

Publicat

pe

Reprezentanţii Direcţiei de Sănătate Publică Dâmboviţa efectuează, astăzi – 19 februarie 2020, o deplasare de verificare pe traseul surselor de apă care vor alimenta aducţiunea construită de Primăria Pucioasa şi Consiliul Judeţean Dâmboviţa, procedură necesară în vederea emiterii autorizaţiei în baza căreia apa captată din munte va putea fi livrată populaţiei din oraş şi din comunele limitrofe, cel mai probabil începând cu luna martie 2020.

Cu alte cuvinte, se rezolvă o problemă veche de zeci de ani, alimentarea din barajul de acumulare Pucioasa, o „bombă cu ceas” – cum s-a exprimat primarul Constantin Ana, la care se va renunţa în sfârşit! După ce inspectorii DSP îşi vor da avizul, în staţia de tratare Pucioasa va ajunge apă potabilizabilă cu o puritate de 95%, provenind din Munţii Bucegi.

„Analizele efectuate cu un laborator autorizat ne-au convins că avem o apă de o calitate extraordinară, în parametrii de o sută de ori mai jos decât ceea ce se întâmplă în lacul de acumulare astăzi. Ba, mai mult de atât, surpriza a venit din faptul că apa este mai curată chiar şi decât cea de la 7 Izvoare, una dintre sursele ce alimentează această conductă. Probabil datorită faptului că se oxigenează, se aerează prin cele patru turbine, apa ajunge în condiţii optime în aducţiunea noastră”, ne-a declarat Constantin Ana – primarul oraşului Pucioasa.

Edilul este dispus să îi ducă pe „traseul apei” pe toţi cetăţenii care doresc să vadă, la firul ierbii, că, odată pusă în funcţiune aducţiunea, nu mai au motive să-şi facă griji cu privire la potabilitatea apei pe care o primesc la robinet.

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADMINISTRAŢIE

Primăria Titu asigură gratuit pachete alimentare pentru persoanele vulnerabile în faţa COVID-19!

Publicat

pe

La iniţiativa primarului Traian Niculae, Consiliul Local Titu a votat, ieri – 27 martie 2020, o serie de măsuri în sprijinul locuitorilor oraşului şi al cadrelor didactice, pe perioada crizei generată de pandemia de COVID-19, după cum urmează:

1. Asigurarea unui pachet săptămânal în valoare de 50 de lei din care vor fi achiziționate alimente de bază pentru categoriile defavorizate expuse riscului de infectare cu SARS – COV2:
– Persoanele vârstnice de peste 65 de ani fără susținători legali și fără vreo formă de venit;
– Persoanele adulte cu grad de handicap grav;
– Beneficiarii venitului minim garantat;
– Beneficiarii dreptului privind acordarea de alocație pentru susținerea de familii monoparentale;
– Alte cazuri speciale (persoane inactive, fără profesie, persoane în risc de marginalizare socială etc);

„La acest proiect de hotărâre lucrez de aproximativ 2 săptămâni, de la declanșarea stării de urgență, împreună cu aparatul de specialitate al primăriei, iar la inițiativa mea, pentru a nu afecta bugetul orașului din taxele și impozitele plătite de dumneavoastră, am demarat o acțiune de sponsorizare începând cu firmele în care sunt eu acționar, cu suma de 20.000 lei, ulterior răspunzând apelului meu și alți agenți economici din oraș, cărora le mulțumesc pe această cale:
– Metaplast SRL- 10.000 lei;
– Romstar SRL – 10.000 lei;
– Atlas Park Residence – 50.000 lei;
– Denismon SRL – 3.000 lei;
– Helene SRL – 10.000 lei;
– NTC Helene Impex SRL – 10.000 lei.

Astfel, avem asigurată suma de 93.000 de lei în acest moment, această sumă va acoperi următoarele 4 săptămâni în care vom distribui aceste alimente. Pentru luna „mai”, vom continua să asigurăm aceste alimente tot prin sponsorizări și donații, pentru a nu destabiliza planul de investiții și lucrările care se vor desfășura la nivelul orașului în acest an. Voi contribui personal din nou și în luna mai, alături de agenții economici de mai sus și de alți agenți economici cu care am avut discuții, în urma cărora manifestandu-și intenția de a ajuta. Începând cu luna viitoare, o să vă informez după ședința de Consiliu.

Suntem în proces de achiziționare a acestor pachete de alimente, astfel încât, acestea să poată fi distribuite începând de săptămâna viitoare”, spune primarul Traian Niculae.

2. Alocarea sumei de 200.000 din fondul de rezervă pentru situațiile de urgență prevăzute la începutul anului 2020 a fost repartizată integral către UPU Titu, din care 50.000 lei pentru materiale și echipamente de protecție (măști, mănuși, combinezoane, dezinfectanți etc) și 150.000 lei pentru aparatură medicală, achiziția acestora facandu-se cu, consultarea medicului responsabil de la UPU Titu.

„Dacă se constată că mai este nevoie, voi suplimenta fondurile pentru UPU Titu, vă asigur că voi găsi sursele de finanțare necesare. Vă asigur, stimați locuitori ai orașului, de faptul că eu cunosc toate problemele și nevoile pe care le are orașul Titu, am fost și voi fi lângă fiecare cetățean care a avut sau va avea nevoie de sprijinul meu. Împreună cu echipa mea suntem la datorie zi de zi pentru dumneavoastră și suntem pregătiți să luăm toate măsurile care se impun pentru a trece cu toții cu bine de această perioadă grea.

De asemenea, vă informez ca primăria are deschise mai multe șantiere de lucrări pe raza orașului Titu, vom mai avea și altele pe parcursul anului, dar mi-aș dori să discutăm despre toate acestea după ce vom depăși aceste probleme cu care nu ne-am mai confruntat până acum.

Să ne revedem sănătoși cu toții și nu uitați că vă stăm la dispoziție oricând aveți nevoie de noi”, declară primarul oraşului Titu – Traian Niculae.

Citește în continuare

ADMINISTRAŢIE

Incomod Media cere prefectului de Dâmboviţa să ia exemplul colegului din Argeş şi să comunice!

Solicităm public prefectului de Dâmboviţa, Aurelian Popa, să renunţe la tăcerea care îl învăluie de când a preluat funcţia, în decembrie 2019, să-şi asume responsabilitatea de reprezentant al Guvernului în teritoriu şi să-i informeze pe cetăţeni, într-un flux continuu, prin intermediul reprezentanţilor mass-media, despre situaţia COVID-19 din judeţ. Aplicând metoda transparenţei, a comunicării frecvente şi autorizate, panica şi disperarea pot fi atenuate, iar oamenii să fie puşi pe un curs corect al existenţei lor în vremurile acestea periclitate de noul coronavirus.

UPDATE – Se pare că am obţinut un prim succes prin lansarea acestui apel. Prefectura Dâmboviţa a creat, în această seară, un grup de WhatsApp. Sperăm ca informaţiile oficiale să fie transmise în timp util, corect şi transparent, altfel este degeaba… 

Publicat

pe

de

Prefectul judeţului Argeş, Emanuel Soare, a răspuns astăzi – 27 martie 2020, în sistem video, la 21 de întrebări care frământă populaţia, în contextul pandemiei COVID-19. Iată că se poate comunica şi în timpul stării de urgenţă fără a se aştepta directive de la centru!

Întrebările la care a răspuns prefectul de Argeş, Emanuel Soare:

1. Câte ventilatoare funcționale sunt în unitățile spitalicești din Argeș?

2. Câte locuri sunt in prezent disponibile in centrele de carantina din Arges?

3. Personal militar suspect/ infectat avem?

4. Câte cadre medicale se vor ocupa în județul Argeș de tratamentul Covid 19. Cifra totala: cati medici si cati asistenți medicali?

5. Cum s-a rezolvat scandalul de la Mioveni? Unde vor fi îngrijiți bolnavii COVID?

6. Cum a reacționat presedintele CJ Argeș, Dan Manu, relativ la posibila preluare a persoanelor pozitive și suspecte de coronavirus de către Spitalul Sf. Spiridon din Mioveni?

7. Este normal ca un spital nou construit și care a înghițit sume uriașe să nu fie dotat cu un sistem de ventilatie și de filtrare ultraperformant?

8. Cum comentați faptul că medicii din Mioveni au amenințat cu demisia? Este un gest normal în contextul actual?

9. Au sosit materiale sanitare în Arges, dintre cele alocate de guvern?

10. Câte teste s-au primit de la Ministerul Sănătatii pentru tot judeţul?

11. Ministerul trimite la spitalele din județ ceva materiale sau aparatură sanitară cu titlu gratuit sau totul este contra cost?

12. Ce demersuri au fost făcute pentru o comunicare mai bună între Instituția Prefectului, mass-media şi populație?

13. S-a cerut desecretizarea informațiilor despre pacienții confirmați cu COVID-19 la nivel județean?

14. Care este situația din spitalele argesene, în raport cu numărul de internări?

15. Ce se întâmpla in cazul in care la Mioveni dintr-o eroare medicală scapă virusul și vor fi contaminați angajații Dacia sau ICN?

16. În ce stadiu mai este demersul CJ Argeș pentru achiziționarea aparatului de testate şi cum s-a implicat Instituția Prefectului?

17. Ce măsuri se iau în privința transportatorilor privați care refuză cursele și pun în imposibilitate cetățenii să meargă la lucru?

18. Ce se întâmplă cu persoanele singure cu afectiuni şi cele vârstnice. Aveţi situaţia lor pe localităţi şi stare în particular? Cine îi verifică? Cine le aduce hrana, le face consiliere psihologocă şi medicală? La Pitesti s-au luat măsuri sau nu?

19. Aţi discutat cu primarii să doneze fonduri pentru achiziţii de materiale pentru spitale? De la cei de comună până la cei din oraşe, Piteştiul fiind singurul municipiu reşedinţă de judet care nu are în administrare niciun spital?

20. Ce s-a decis cu privire la cele două unităţi sanitare din Câmpulung, respectiv Spitalul Municipal şi Spitalul TBC? Aveţi cunoştinţă dacă mai continuă acţiunea de strângere de semnături de la asistente şi personalul auxiliar, la îndemnul liderului de Sindicat Eana, ca pentru un promis spor de 80 la sută să fie de acord cu primirea cazurilor confirmate cu COVID în Spitalul Câmpulung? Şi ce ştiţi de cererile unor medici de a fi de acord să fie detaşaţi la Spitalul din Mioveni pentru două luni?

21. Din moment ce nu se mai face testarea persoanelor care ies din carantină, cine îşi ia răspunderea că o persoană nu se încadrează în definiţia de caz ca şi contact?

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT