Connect with us

ADMINISTRAŢIE

Cum se desfăşoară activitatea cu publicul la Primăria Titu pe perioada stării de urgenţă

Publicat

pe

În cadrul măsurilor de prevenire a răspândirii infecţiei cu noul coronavirus, Primăria Titu a limitat, până la încetarea stării de urgenţă, audienţele şi activităţile care implică interacţiunea cu publicul.

Transmiterea solicitarilor urgente şi a documentelor se realizează prin utilizarea următoarelor căi de comunicare alternativă:
– Email: primariatitu@yahoo.com
– Fax: 0245.651.097
– Prin poştă, la adresa: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, Nr. 1, Oras Titu, cod postal: 135500

Cetățenii care nu au posibilitatea accesării online sau fax pentru rezolvarea solicitărilor se pot prezenta și la sediul Primăriei respectând prevederile ordonanțelor militare în vigoare. Programul de lucru al Primăriei Titu rămâne 08:00-16:00.

Depunerea fizica a documentelor/ diverselor solicitari/ cereri/ reclamatii/ sesizari/ sau obtinerea de informatii suplimentare, respectiv ridicarea documentelor de catre persoanele fizice si juridice se va face prin posta, prin e-mail sau fax, urmand ca acestea sa fie retransmise ulterior, dupa rezolvare, pe aceleasi cai de comunicare catre contribubilul solicitant. Declaratiile fiscale pot fi descarcate de pe site-ul Primariei Orasului Titu – primariatitu.ro

Plata taxelor si impozitelor se va efectua online prin Ghiseul.ro , cu bonificatie de 10%, in cazul persoanelor fizice, pana 30 iunie 2020, inclusiv conf. OUG nr. 29/2020.

Documente solicitate pentru:

1) ELIBERARE CERTIFICATE FISCALE

a) PENTRU VANZARE BUNURI, IN COPIE:
C.I/ B.I PROPRIETAR
TITLU DE PROPIETATE/CONTRACT VANZARE-CUMPARARE/CERT. MOSTENITOR
CADASTRU / SCHITA CADASTRALA PRELIMINARA

b) PENTRU SUCCESIUNE, IN COPIE:
C.I/ B.I MOSTENITORI
TITLU DE PROPIETATE/CONTRACT VANZARE-CUMPARARE/ CERT.MOSTENITOR
ANEXA 24
CERTIFICAT DECES

c) pentru RADIERE MIJLOC TRANSPORT, IN COPIE:
C.I/ B.I PROPRIETAR
CARTE MIJLOC TRANSPORT
DOVADA PLATA IMPOZIT INTEGRAL
IN CAZUL UTILAJELOR INREGISTRATE IN EVIDENTA PRIMARIEI, SE RETURNEAZA PLACUTELE SI CERTIFICATUL DE INSCRIERE ,ulterior.

d) PENTRU O.C.P.I, IN COPIE
C.I/ B.I PROPRIETAR
TITLU DE PROPIETATE/CONTRACT VANZARE-CUMPARARE/CERT.MOSTENITOR
SCHITA CADASTRALA PRELIMINARA

e) PENTRU CONTRACTE AUTO/COMODAT, IN COPIE
C.I/ B.I PROPRIETAR
TITLU DE PROPIETATE/CONTRACT VANZARE-CUMPARARE/CERT.MOSTENITOR
CARTE MIJLOC TRANSPORT

f) PENTRU DOSAR PUBLICARE VANZARE TEREN EXTRAVILAN, IN COPIE:
C.I/ B.I PROPRIETAR
TITLU DE PROPIETATE/CONTRACT VANZARE-CUMPARARE/CERT.MOSTENITOR
CADASTRU

2) INREGISTRAREA SI SCOATEREA DIN EVIDENTA A MIJLOACELOR DE TRANSPORT:

COPIE CI/CUI PROPRIETAR, NOUL PROPRIETAR (in cazul scoaterii din evidenta)
CONTRACT VANZARE CUMPARARE SI FACTURA, FISA INMATRICULARE AUTO
COPIE CARTE IDENTITATE AUTO

Pentru mai multe amanunte, cetatenii Orasului Titu, sunt rugati sa contacteze Serviciul Registratura la numărul de telefon: 0245.651.095, solicitand Compartimentul/Biroul în cauza.

ADMINISTRAŢIE

Primarul de la Răzvad, apel către locuitorii comunei

Publicat

pe

Emanuel Spătaru, primarul de la Răzvad, a lansat astăzi un nou apel către locuitorii comunei, să îndure cu răbdare traficul infernal întrucât scopul este de a realiza două proiecte extrem de importante pentru comunitate, unul implementat de administraţia de la Răzvad și celălalt – de către Consiliului Județean Dâmboviţa.

„Dragii mei, vă înțeleg pe toți, de aceea vă rog să mă înțelegeți și voi! De mai bine de 3 săptămâni, am început lucrările la rețeaua de canalizare. Tot cam de atunci, au început lucrările și pe DJ 712, lucru care a aglomerat extraordinar de mult traficul în comuna Răzvad.

Văzând situația creată, am decis să lucrăm pe timp de noapte, expunâdu-ne la riscuri mari, însă am făcut-o!

Sunt situații unde, fie adâncimea este prea mare, fie sunt foarte multe conducte, cabluri etc., astfel că ne obligă să lucrăm ocazional și ziua, ca și acum, când avem nevoie să lucrăm ziua. Răzvad are nevoie de rețea de canalizare! O așteaptă de mai bine de 25 de ani, de aceea vă rog să îndurăm cu toții acest trafic infernal pentru scurt timp, pentru a realiza un bun necesar. Vă mulțumesc tuturor pentru înțelegere”!

Citește în continuare

ADMINISTRAŢIE

Parcul de lângă Dâmboviţa Mall se deschide pe 1 iunie. FOTO

Publicat

pe

Primarul municipiului Târgoviște, Daniel Cristian Stan, a anunțat, astăzi – 18 mai 2021, că parcul de lângă Dâmboviţa Mall se va deschide în data de 1 iunie. Cu acest prilej, administrația publică locală va organiza acolo mai multe activități pentru copii.

„Este cel mai nou parc din municipiul Târgoviște, o investiție realizată cu fonduri europene nerambursabile. Este vorba de o suprafață de 16.000 mp.

Au fost plantați peste 500 de arbori și arbuști. De asemenea, au fost gazonați 14.000 mp. Este o zonă foarte-foarte verde, cu pistă de biciclete, cu fântâni, cu bănci inteligente, cu iluminat, cu tot ceea ce este necesar pentru a se petrece câteva ore agreabile.

Nu este însă ultima investiție de acest tip la care lucrăm. Mai avem și parcul de lângă Complexul Turistic de Natație, care este ceva mai mare, undeva la 5 hectare ce vor fi transformate radical”, a declarat primarul Daniel Cristian Stan.

Valoarea finanțării pentru parcul de la Dâmboviţa Mall se ridică la aproximativ 7 milioane de lei.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT