Connect with us

Dâmboviţa

Cererea pentru dreptul de pensie se poate depune online

Publicat

pe

15 august este termenul-limită până la care instituțiile din subordinea Ministerului Muncii și Protecției Sociale (Casa de Pensii, AJOFM, ANPIS) trebuie să implementeze un sistem informatic care să permită românilor să depună documentele online pentru a putea beneficia de serviciile oferite, urmând să nu mai facă decât un singur drum – atunci când vor fi programați să ridice decizia sau înscrisul final.

„Doamna ministru Violeta Alexandru a anunțat că pe siteul Casei de Pensii a fost deschisă deja o secțiune unde orice cetățean poate adresa cererea pentru dreptul la pensie sau pentru ajutorul de deces. Trebuie doar să completeze datele personale și să încarce documentele necesare (cererea pentru înscriere la pensie, carnetul de muncă, adeverințe de vechime în muncă etc.).

Solicitantul selectează cărei case teritoriale de pensii se adresează. Aceste documente sunt analizate de către departamentele de resort din cadrul casei teritoriale de pensii respective și, în cazul în care sunt necesare informații suplimentare, comunicarea va continua prin email. Când se emite decizia de pensionare, solicitantul este programat la sediul casei județene pentru a se verifica identitatea petentului, respectiv pentru a ridica decizia de pensionare.

Până la 15 august, și restul serviciilor, inclusiv cele destinate persoanelor juridice, urmează să fie accesibile în format electronic. Comunicarea electronică cu instituțiile MMPS rămâne doar o opțiune a solicitanților, aceștia putându-se prezenta în continuare, ca și până acum, la sediul instituțiilor pentru soluționarea cererii lor”, a scris deputatul PNL Cezar Preda pe pagina sa de Facebook.

ACTUALITATE

Parcul Industrial Moreni, în topul unităților de profil din România

Publicat

pe

Directorul Parcului Industrial Moreni, Gabriel Purcaru, a participat, săptămâna aceasta, la „Summitul Parcurilor Industriale din România” 2021, eveniment organizat de Ministerul Dezvoltării, în parteneriat cu Asociaţia Parcurilor Industriale, Tehnologice, Ştiinţifice și a Incubatoarelor de Afaceri din România (APITSIAR).

Principalele teme înscrise pe agenda întâlnirii au fost:
– Dezvoltarea Parcurilor Industriale;
– Atragerea de Fonduri Europene;
– Atragerea investitorilor și crearea de noi locuri de muncă;
– Beneficii pentru rezidenți.

„Atât eu, în calitate de director general, cât și echipa pe care o coordonez la nivelul Moreni Parc Industrial monitorizăm cu atenție elaborarea ghidurilor de finanțare pentru exercițiul financiar 2021–2027, fiindcă ne dorim să aplicăm pentru cel puțin un proiect de modernizare și dezvoltare a MPI pe fonduri europene.

Parcul Industrial Moreni face parte din topul parcurilor industriale din România, având în vedere că suprafața acestuia depășește 252.000 de metri pătrați și cugradul de ocupare este 100%. Astăzi, în interiorul parcului nostru își desfășoară activitatea 44 de societăți comerciale, cu diferite domenii de activitate, care asigură locuri de muncă pentru aproximativ 900 angajați”, ne-a precizat directorul Gabriel Purcaru.

Reamintim faptul că Parcul Industrial Moreni se află în procedură de preluare de la Primăria Moreni a unei suprafețe de teren de peste 18.000 metri pătrați, unde se vor construi hale noi care să fie puse la dispoziția firmelor care doresc să dezvolte noi capacități de producție și să creeze locuri de muncă.

Citește în continuare

ADMINISTRAŢIE

Anunț convocare ședință Consiliul Local Voinești. Vezi ordinea de zi!

Publicat

pe

de

Se convoacă în ședință ordinară, ce se va desfășura prin mijloace electronice-online, Consiliul Local Voinești, pe data de 28.10.2021, ora 09:00.

Dispoziția de convocare împreună cu materialele aferente proiectelor de hotărâre înscrise pe ordinea de zi vor fi transmise consilierilor locali în format electronic.

Consilierii locali pot formula și transmite electronic amendamente asupra proiectelor de hotărâre înscrise pe ordinea de zi pe adresa de e-mail: consiliullocalvoinesti@yahoo.com (Secretar General)

Ordinea de zi este următoarea:

1. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local pe anul 2021;
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației fazele DALI si PT, a indicatorilor tehnico-economici si a cofinanțării din partea Consiliului Local Voinești pentru obiectivul “Modernizare prin creșterea eficientei energetice a sediului SPCLEP Voinești si Politie Locala, comuna Voinești, județul Dâmbovița „prin Administrația Fondului de Mediu, Programul privind creșterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei in clădirile publice;
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificărilor taxei de habitat cu destinație speciala de salubrizare pentru solicitările depuse la Primaria Voinești, conform anexelor emise de ADI „Management integrat al deșeurilor in județul Dâmbovița” cu nr.9328/21.10.2021 pentru luna noiembrie 2021;
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea execuției bugetare trimestrul III 2021;
5. Proiect de hotărâre privind desemnarea unui reprezentant al Consiliului Local Voinești in Comisia pentru Evaluarea si Asigurarea Calității din cadrul Liceului Tehnologic Voinești pentru anul școlar 2021-2022;
6. Diverse.

PRIMAR,
Sandu Gabriel Dănuț

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT