Conectați-vă cu noi

ACTUALITATE

Vaccinarea anti-COVID a cadrelor medicale decurge fără probleme în județul Dâmbovița

Publicat

pe

Președintele Consiliului Județean Dâmboviţa, Corneliu Ștefan, vicepreședinții Luciana Cristea și Antonel Jîjîie și primarul municipiului Târgoviște, Daniel Cristian Stan, au efectuat, astăzi – 7 ianuarie 2021, o vizită de informare la centrul de vaccinare anti-COVID organizat în cadrul Spitalului Județean de Urgență din Târgoviște. Ghid le-a fost managerul unității medicale, dr. Claudiu Dumitrescu. La final, reprezentanţii administrației publice locale și județene au concluzionat că acțiunea de imunizare a cadrelor medicale se desfășoară fără probleme, cu precizarea că, deși în legislație s-a prevăzut că Guvernul va asigura fonduri pentru înființarea și funcționarea centrelor de vaccinare, momentan, nu s-a primit niciun leu în acest sens.

„Consiliul Județean Dâmbovița a asigurat resursele necesare pentru a avea un centru de vaccinare bine pus la punct. Astăzi sunt 1.940 de angajați din cadrul Spitalului Județean care se pot vaccina în acest centru. Până în prezent, aproape 400 de cadre medicale din cadrul Spitalului Județean s-au vaccinat”, a declarat președintele CJ Dâmbovița, Corneliu Ștefan.

Primarul Daniel Cristian Stan a punctat că, în afara centrului de vaccinare organizat la Spitalul Județean din Târgoviște, la nivelul municipiului vor mai fi înființate alte trei centre pentru momentul când se va intra în etapa de imunizare în masă a populației.

„Promunerea administrației locale este ca și acestea să fie organizate în principal în interiorul spitalelor, pentru că aici sunt întrunite condițiile cele mai bune, în vederea asigurării acestei operațiuni”.

Edilul Târgovişte a fost cel care a subliniat faptul că Guvernul nu a asigurat fonduri pentru centrele de vaccinare, deși așa s-au angajat prin strategia națională aprobată prin HG.

„De la nivel central, totul pare a fi făcut pe repede înainte. Capitolul 8 din această strategie națională de vaccinare prevede că administrațiile publice locale implicate în această activitate vor primi sprijin financiar de la Guvern. Vreau să văd și eu punerea în practică a acestui articol și respectarea acestui articol de către autoritățile centrale. Până în acest moment s-au stabilit numai sarcini pentru administrațiile publice locale, care nu au fost întrebate absolut nimic în legătură cu această strategie națională de vaccinare. Am văzut un act normativ apărut spre finalul lunii decembrie, după aceea etapele au început să se precipite și suntem în situația în care trebuie să facem față”.

CITEȘTE ȘI: Vezi localitățile din Dâmbovița unde s-au organizat centre de vaccinare anti-COVID 

Managerul Spitalului Județean de Urgență din Târgoviște, dr. Claudiu Dumitrescu, a mulțumit reprezentanților administrației publice pentru sprijinul acordat în vederea înființării unui centru de vaccinare modern, care respectă toate circuitele prevăzute de normele în vigoare.

„Am alocat un spațiu suficient de mare, care are posibilități de extindere, în așa fel încât să ne adresăm, în etapele următoare, populației generale a municipiului Târgoviște și a celor 22 de comune arondate fără să apară aglomerație.

La Târgoviște, nu am aruncat nicio doză de vaccin, nu am vaccinat decât personalul medical și auxiliar prevăzut de legislație, nu am sunat pe nimeni să vină intempestiv în această etapă. Așteptăm aproximativ 1.200 de angajați ai spitalului din cei 1.940. Având în vedere fluxul din primele zile, cred că vom depăși cifra de 1.200″, a declarat dr. Claudiu Dumitrescu.

Campania de vaccinare se va desfăşura în 3 etape şi se va adresa următoarelor categorii de persoane:
– Etapa I, lucrătorii din domeniul sănătății și cel social (sistem public și privat);
– Etapa a II-a, populația la risc: adulții cu vârsta peste 65 de ani; persoanele aflate în evidență cu boli cronice, indiferent de vârstă, în funcție de indicațiile vaccinurilor utilizate; lucrătorii care desfășoară activități în domenii cheie, esențiale.
– Etapa a III-a, populația generală.

ACTUALITATE

Obiectivul Supercom SA – curățenie la un nivel ireproșabil!

Publicat

pe

Sursa foto: financialintelligence.ro

Supercom SA este în momentul de față cotată a fi una dintre cele mai performante companii din România din domeniul salubrizării stradale, colectării, selectării și transportului deșeurilor menajere. Datorită managementului eficient, profesionalismului celor care coordonează activitatea, personalului pregătit, disponibilității aproape unice de a comunica și negocia și datorită dotărilor de super clasă, Supercom SA a încheiat contracte pentru prestarea acestor servicii indispensabile unei comunități civilizate cu mai multe orașe, municipii și județe din România. Vorbim aici de București și de județele Bistrița, Dâmbovița, Ilfov, Caraș-Severin, Hunedoara, Ialomița, Gorj și Cluj. Procesul de extindere continuă

De ieri, 1 martie 2021, chiar când primăvara a mijit, Supercom SA a început activitatea de salubrizare stradală și deszăpezire în municipiul Cluj-Napoca. Mai întâi în sectorul de vest al acestei importante urbe din România. Supercom a participat la licitație pentru câștigarea acestor servicii alături de alte două firme. Evident, a fost ales cel mai bun.

Supercom SA a pregătit pentru activitatea de salubrizare a Clujului o flotă ultra-performantă, alcătuită din 40 de echipamente top Euro 6, cât și utilaje electrice. 200 de angajați bine pregătiți vor fi în permanență la datorie pentru salubrizarea străzilor la cele mai înalte standarde în domeniu.

Administrația clujeană a fost total nemulțumită de serviciile prestate de operatorul anterior – Rosal, drept pentru care a fost desemnată, conform caietului de sarcini, cea mai bună societate prestatoare de servicii de curățenie stradală, colectare și transport deșeuri din România – Supercom.

Primarul municipiului Cluj-Napoca, fostul premier Emil Boc, și-a arătat pe deplin mulțumirea față de dotarea de care dispune Supercom, de forțele care au fost pregătite pentru a acționa în vederea salubrizării Clujului.

„Atât eu, cât și clujenii, așteptăm lucrări de calitate, intervenții cu echipamente moderne, electrice, nepoluante, curățenie la standarde europene, atât pe carosabil, cât și pe trotuare. Așteptăm o competiție a curățeniei între cele două firme de salubritate stradală care operează în Cluj-Napoca (Supercom și Brantner), în respect deplin față de cetățean și față de banul public”, a declarat edilul Emil Boc.

Sursa foto: Ziua de Cluj

Președintele Supercom SA, Ilie Ionel Ciuclea, a declarat că pentru compania pe care o conduce începe o nouă etapă a traseului de performanță de la care nu s-a abătut nici un milimetru, dând dovadă de seriozitate, profesionalism și exemplu de bună practică la nivel european.

„Cu fiecare contract nou, vrem să devenim mai buni, să investim mai mult în echipamente performante și să asigurăm cele mai optime condiții de lucru angajaților noștri, pentru a putea oferi nu doar servicii de calitate, ci mai ales pentru a arăta respectul profund pe care îl avem față de cetățenii în serviciul cărora suntem. Ne-am propus să ridicăm standardul industriei de salubrizare publică și de management al deșeurilor, să devenim un model. Suntem responsabili în fața cetățenilor și a autorităților publice locale și centrale de a duce ideea de curățenie la un nivel ireproșabil”, a precizat Ilie Ionel Ciuclea – președinte al SC Supercom SA.

Compania se va ocupa, pentru următorii 5 ani, de salubrizarea stradală și deszăpezirea sectorului 1 din Cluj-Napoca. Firma Rosal a pierdut licitația. Aceasta, conform obiceiului practicat și în alte zone ale țării, a contestat licitația, dar demersurile considerate neserioase au fost respinse. Aceeași decizie s-a luat și în cazul contestației depusă de Bratner. Oferta câștigătoare are o valoare de 18 milioane de euro.

Și în județul Dâmbovița, Supercom SA s-a lovit de contestațiile nu tocmai valide ale altor firme care au participat la licitația pentru adjudecarea serviciilor de colectare, selecție și transport a deșeurilor menajere, firme care nu dispuneau nici pe departe de potențialul tehnic și uman al Supercom. Se așteaptă acum ultima decizie în acest caz, care trebuie să vină de la Curtea de Apel Ploiești, după care câștigătoarea licitației în Dâmbovița – Supercom SA se va concentra pentru activitățile prestate. Vor fi făcute investiții condiderabile, constând în dotarea cu 100 de utilaje performante, 150.000 de europubele, 10.000 de containere. Totodată, va fi pornit în forță procesul de colectare selectivă.

Supercom SA este o companie cu capital 100% românesc și unul dintre cei mai mari operatori de salubritate din România.

Citește în continuare

ACTUALITATE

Comandantul ISU Argeș, înaintat în grad pentru merite deosebite

Publicat

pe

Lt. col. Bogdan Olar, șeful ISU Argeș, a fost înaintat în gradul de colonel, înainte de termen, pentru merite deosebite în activitatea desfășurată în ultimii ani.

Inspectorul șef Bogdan Olar s-a impus prin profesionalism, curaj și devotament, calități de care a dat dovadă de-a lungul întregii cariere, începută în anul 2002 ca locțiitor comandant la Detașamentul de Pompieri Pitești.

Din 2012 este expert european în mecanismul de protecție civilă, iar din 2016 conduce Inspectoratul Județean pentru Situații de Urgență Argeș.

„Vă felicităm, domnule colonel și vă asigurăm de întreaga noastră susținere în misiunile specifice, la fel cum am reușit să o facem și până acum. Avem onoarea să vă salutăm!”, este mesajul transmis, cu mândrie, de colectivul ISU Argeș.

Citește în continuare

PUBLICITATE

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT



error: Conținutul este protejat!!