Connect with us

ACTUALITATE

ADI Apă Dâmbovița angajează șef Birou Tehnic

Publicat

pe

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Apă Dâmbovița organizează, la sediul său din Târgoviste, Bulevardul Regele Carol I, nr. 66, județul Dâmbovița, concurs, în data de 09 noiembrie 2021, ora 10:00 – proba scrisă, iar în data de 12 noiembrie 2021, ora 10:00 – interviu, pentru ocuparea postului contractual vacant de șef Birou Tehnic.

Condițiile necesare pentru ocuparea postului sunt:
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, diplomă de master;
– vechime minimă – 5 ani în specialitatea studiilor;
– cunoştinţe operare calculator (Excel şi Word)

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune zilnic, între orele 08:00 și 15:00, până la data de 28 octombrie 2021 la sediul Asociației din Târgoviște, Bulevardul Regele Carol I, nr. 66, județul Dâmbovița.

Relații suplimentare pot fi obținute zilnic între orele 08:00 – 15:00 la Secretariatul Asociației – telefon: 0373.026.600.

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

12 decembrie 2024: Atelier de mobilizare comunitară, organizat la Târgoviște

Publicat

pe

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Dâmbovița informează persoanele interesate să devină antreprenori în domeniul social că, joi – 12 decembrie 2024, va avea loc, în sala de conferințe a Hotelului Nova din Târgoviște (Str. Arsenalului, nr. 14), începând cu ora 10:00, un atelier de mobilizare comunitară în cadrul Proiectului IMPACT, care le oferă șansa de a-și transforma visul în realitate.

Pre-înscrierea se face completând formularul: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe2oIxrWqb04AbWpf6OdYU3NR_7nXGmvHlDc0mOIhls4P5iLg/viewform?pli=1

Proiectul ”IMPACT – Implică-te în comunitatea ta prin antreprenoriat social” își propune să promoveze antreprenoriatul social și oportunitățile în domeniul economiei sociale din Regiunea Sud-Muntenia.

Oportunitățile oferite:
✅ 75.000 EUR nerambursabili pentru afacerea ta
✅ Cursuri și diploma de antreprenor în economia socială
✅ Mentorat pentru înființarea unei întreprinderi sociale
✅ Sprijin pentru implementarea planului de afaceri și dezvoltarea unei afaceri sustenabile

Condiții de participare:
– Candidatul face parte din categoria de grup țintă vizată de proiect: persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, tineri cu vârstă între 30 si 35 de ani neîmpliniți, șomeri, șomeri de lungă durată, persoane din grupuri dezavantajate pe piața muncii, persoane inactive.
– Candidatul are domiciliul într-unul din județele din regiunea de implementare: Sud Muntenia (IL, PH, DB, AG, CL, GR)
– Candidatul intenționează să înființeze o întreprindere socială în mediul urban, în regiunea de implementare (SM).
– Candidatul are minim studii medii, cu sau fără diploma de bacalaureat (condiție obligatorie pentru participarea la cursul de Antreprenor în economia socială).
– Candidatul nu a mai participat la un alt curs de Antreprenor în economia socială cofinanțat din fonduri nerambursabile.
– Candidatul nu este inclus în grupul țintă al altui proiect PEO SES urban.
– Candidatul este de acord cu utilizarea și prelucrarea datelor personale furnizate prin documentele de înscriere

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Camera de Comerț Dâmboviţa te ajută să actualizezi codurile CAEN, conform reglementărilor în vigoare de la 1 ianuarie 2025

Publicat

pe

În contextul în care, la data de 1 ianuarie 2025, va intra în vigoare Ordinul Președintelui INS nr. 377/2024, privind actualizarea clasificării activităților din economia națională – CAEN, Camera de Comerț vine în întâmpinarea antreprenorilor cu îndrumare de specialitate, indiferent că vorbim despre SRL-uri, PFA-uri, II-uri sau IF-uri.

Potrivit noilor reglementări, pentru entitățile care solicită înmatricularea sau înregistrarea în Registrul Comerțului, începând cu data intrării în vigoare a Ordinului Președintelui Institutului Național de Statistică nr. 377/2024, încadrarea activităților în clasele CAEN Rev. 3 devine obligatorie.

În cazul firmelor deja înregistrate, actualizarea obiectului de activitate, conform noilor clase CAEN Rev.3, se va face treptat:
– fie la inițiativa firmei de actualizare a obiectului de activitate,
– fie cu ocazia înregistrării unei alte mențiuni în Registrul Comerțului.

Indiferent în ce situație vă aflați, apelați cu încredere la specialiștii din cadrul Serviciului Consultanță Juridică și Arbitraj Comercial al Camerei de Comerț Dâmboviţa!
✔️ Diana Dumea, tel: 0723.952.391
e-mail: diana.dumea@cciadb.ro
✔️ Agota Popa, tel: 0751.153.710
e-mail: agota.popa@cciadb.ro
✔️ Iulia Marin, tel: 0751. 153. 701
e-mail: iulia.marin@cciadb.ro

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite