ACTUALITATE
Orașul Găești și cinci comune din Dâmbovița intră în carantină zonală, în data de 20 octombrie, ora 18:00

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Dâmbovița a adoptat astăzi, 19 octombrie 2021, mai multe hotărâri, prin care propune măsură carantinei zonale, începând cu data de 20 octombrie, ora 18:00, a următoarelor localități: Gura Ocniței, Mătăsaru, Petrești, Tărtășești, Vișinești și Găești, pentru următoarele 14 zile, respectiv până în data de 3 noiembrie, ora 18:00.
Reamintim că, în acest moment, în județul Dâmbovița, mai sunt în carantină zonală orașul Titu și comunele Crevedia, Vlădeni și Valea Mare.
Art.2. (1) Este strict interzisă intrarea/ieșirea în/din zona carantinată prin alte zone și căi de acces decât cele deschise circulației publice de pe drumurile naționale, județene, comunale și forestiere.
(2) Controlul măsurilor privind limitarea deplasării persoanelor în/din zona carantinată și asigurarea ordinii publice se vor realiza de către Inspectoratul de Jandarmi Județean sau Inspectoratul de Poliție al județului Dâmbovița, după caz.
Art.3. Circulația și staționarea în spații publice a persoanelor sunt interzise, cu excepția motivelor bine justificate, pe baza declarației pe propria răspundere, legitimației de serviciu sau a adeverinței eliberate de angajator. Modelul declarației pe propria răspundere este prevăzut în anexa la prezenta hotărâre și face parte integrantă din aceasta.
Art.4. În zona prevăzută la art. 1, alin. (2) se instituie următoarele măsuri obligatorii pentru toate persoanele care se află permanent sau tranzitează zona menționată la art. 1, alin (2):
1. Identificarea tuturor persoanelor cu domiciliul, reședința ori adresa declarată în zona menționată la art. 1, alin. (2);
2. Limitarea la maxim a deplasării persoanelor și monitorizarea permanentă a respectării acestei măsuri. Ieșirea persoanelor din locuință este permisă doar pe bază de declarație pe propria răspundere, legitimație de serviciu sau adeverință eliberată de angajator, după caz;
3. În intervalul orar 5:00-20:00, în interiorul zonei menționate la art. 1, alin. (2) se interzice circulația tuturor persoanelor în afara locuinței/gospodăriei, cu următoarele excepții:
a) deplasarea persoanelor vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut cel puțin 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare care fac dovada îndeplinirii acestei condiții prin intermediul certificatului de vaccinare sau certificatului digital al Uniunii Europene privind COVID -19 sau persoanelor care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2 prin prezentarea documentului care atestă trecerea prin boală;
b) deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
c) deplasarea pentru asigurarea de bunuri care acoperă necesitățile de bază ale persoanelor, precum și bunuri necesare desfășurării activității profesionale;
d) deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
e) deplasările scurte, în apropierea locuinței/gospodăriei, legate de activitatea fizică individuală a persoanelor (cu excluderea oricăror activități sportive de echipă), cât și pentru nevoile animalelor de companie/domestice;
f) deplasarea în scopul donării de sânge/plasmă la centrele de transfuzie sanguină;
g) deplasarea în scop umanitar sau de voluntariat;
h) deplasarea pentru realizarea de activități agricole;
i) deplasarea producătorilor agricoli pentru comercializarea de produse agroalimentare;
j) îngrijirea sau administrarea unei proprietăți din altă localitate;
k) participarea la programe sau proceduri în centrele de tratament;
l) pentru achiziția, service-ul, efectuarea ITP sau alte operațiuni de întreținere a vehiculelor, activități care nu pot fi efectuate în localitatea de domiciliu;
m) eliberarea de documente necesare pentru obținerea unor drepturi prevăzute de lege;
n) deplasarea din alte motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copiilor/membrilor de familie, îngrijirea unei/unui rude/afin sau a unei persoane aflate în întreținere, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, decesul unui membru de familie;
o) participarea la activități religioase;
p) deplasări în afara localităților ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane, și care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
q) deplasări ale persoanelor pentru administrare de vaccin împotriva SARS-CoV-2.
4 În intervalul orar 20:00 – 5:00, circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei este permisă numai pentru motivele prevăzute la pct. 3, lit. a), b), d), n), p)
5. În/din zona menționată la art. 1, alin. (2) este permisă intrarea/ieșirea pentru:
a) transportul de marfă, indiferent de natura acestuia, al materiilor prime și resurselor necesare desfășurării activităților economice în localitatea carantinată, precum și aprovizionarea populației;
b) persoanele care nu locuiesc în zona carantinată, dar care desfășoară activități economice sau în domeniul apărării, ordinii publice, securității naționale, sanitare, veterinare, situațiilor de urgență, administrației publice locale, asistenței și protecției sociale, judiciare, serviciilor de utilitate publică, agriculturii, alimentației publice, comunicațiilor și transporturilor;
c) persoanele care locuiesc în zona carantinatăși desfășoară activitatea profesională în afara zonei carantinate;
d) persoanele care realizează activități agricole sau pentru comercializarea de produse agroalimentare;
e) deplasarea din alte motive justificate, precum îngrijirea/însoțirea copiilor/membrilor de familie, îngrijirea unei/unui rude/afin sau a unei persoane aflate în întreținere, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități, decesul unui membru de familie;
f) deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță (urgențe medicale);
g) deplasarea în vederea obțineriide acte oficiale (acte de stare civilă, certificate de înmatriculare, permise, pașapoarte, etc.);
h) deplasarea antepreșcolarilor/preșcolarilor/elevilor/studenților în unitățile de învățământ din afara zonei carantinate.
6. Pentru verificarea motivului deplasării în interes profesional, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităților abilitate, legitimația de serviciu, adeverința eliberată de angajator sau o declarație pe propria răspundere.
7. Pentru verificarea motivului deplasării în interes personal, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităților abilitate, o declarație pe propria răspundere, completată în prealabil.
8. Declarația pe propria răspundere trebuie să cuprindă numele și prenumele, data nașterii, adresa locuinței/gospodăriei/locului activității profesionale, motivul deplasării conform celor prevăzute la prezentul articol, data completării și semnătura.
Art.5. (1) Măsurile prevăzute la art. 4 nu se aplică persoanelor care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut cel puțin 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare și care fac dovada îndeplinirii acestei condiții prin intermediul certificatului de vaccinare, pe suport de hârtie sau în format electronic, sau al certificatului digital al Uniunii Europene privind COVID-19.
(2) Măsurile prevăzute la art.4 nu se aplică persoanelor fizice provenite din state ale căror autorități nu emit certificate digitale ale Uniunii Europene privind COVID- 19 sau documente compatibile cu aceste certificate, dar care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2, pentru care au trecut cel puțin 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare și care fac dovada îndeplinirii acestei condiții prin documente, pe suport de hârtie sau în format electronic, care să ateste vaccinarea acestora.
Art.6. În zona prevăzută la art. 1, alin (2) se instituie următoarele măsuri obligatorii pentru persoanele care se află în tranzit:
1. Se permite tranzitarea zonei carantinate pentru cetățenii care nu au domiciliul pe raza acesteia, fiind interzisă oprirea/staționarea în localitate.
2. Prin grija administrației publice locale și a Inspectoratului de Poliție al Județului Dâmbovița se vor stabili căile de circulație pentru tranzitarea zonei respective și aducerea la cunoștința populației prin intermediul mass-media a acestei măsuri.
Art.7. În zona carantinată se instituie următoarele măsuri suplimentare:
1. Se instituie obligativitatea purtării măștii de protecție în toate spațiile publice deschise;
Slujbele religioase se desfășoară cu participarea credincioșilor doar în exteriorul clădirilor, cu excepția celor la care participă doar personalul bisericesc. Pentru evenimentele organizate în exterior (botezuri, cununii, înmormântări) se va respecta norma de 4 mp/persoană, cu respectarea regulilor de protecție sanitară, stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătății și al ministrului afacerilor interne, emis în temeiul art. 45 și al art. 71, alin.(2) din Legea nr. 55/2020 cu modificările și completările ulterioare.
2. Se oficiază evenimentele de stare civilă cu prezența a maximum 8 persoane în interiorul clădirii, iar în exterior cu participarea a maximum 20 de persone, cu respectarea regulilor de protecție sanitară, stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătății și al ministrului afacerilor interne;
3. Accesul credincioșilor în lăcașurile de cult pentru rugăciuni cu caracter individual se poate face astfel încât să fie asigurată o suprafață de minimum 4 mp pentru fiecare persoană și o distanță de minimum 2 m între persoane;
4. Se interzice circulația persoanelor în grupuri mai mari de 6 persoane care nu aparțin aceleiași familii și formarea unor asemenea grupuri;
5. Se suspendă activitatea operatorilor economici desfășurată în spații închise în domeniul sălilor de sport și/sau fitness;
6. Activitățile de pregătire fizică a sportivilor profesioniști, legitimați și/sau de performanță în spații închise și/sau închise se realizează cu respectarea regulilor de protecție sanitară și distanțare între participanți.
Art.8. Cursurile unităților de învățământ din zona carantinată, se vor desfășura în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educației și al ministrului sănătății nr. 5338/1082/01.10.2021 pentru aprobarea măsurilor de organizare a activității în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirii cu virusul SARS- CoV-2, cu modificările și completările ulterioare.
Art.9. În zona carantinată se interzic următoarele activități:
1. Organizarea și desfășurarea de mitinguri, demonstrații, procesiuni, concerte sau alte tipuri de întruniri în spații deschise, precum și a întrunirilor de natura activităților, culturale, științifice, artistice, sportive sau de divertisment în spații închise;
2. Organizarea de evenimente și/sau activități private pentru copii în spații închise, cum ar fi locuri de joacă, spații de tip after-school;
3. Activitatea cu publicul a structurilor de primire turistice, cu excepția cazării persoanelor care efectuează deplasări în interes profesional;
4. Organizarea și desfășurarea de activități de tipul spectacolelor și/sau concertelor;
5. Organizarea și desfășurarea activităților culturale, științifice, artistice sau de divertisment în spații închise sau deschise;
6. Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc, indiferent de locațiile amplasate – cu excepția celor care comercializează bilete de tip LOTO, pariuri și lozuri, conform Adresei Institutului Național de Sănătate Publică nr. 19.941/2020 și Hotărârii Comitetului Național pentru Situații de Urgență nr. 60/2020;
7. Organizarea de evenimente private (nunți, botezuri, mese festive etc.) în spații închise și/sau deschise;
8. Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nonalcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, inclusiv al teraselor, în interiorul și/sau exteriorul clădirilor. Se permite comercializarea produselor doar în sistem ”take-away” (la pachet) și/sau catering;
9. Toate activitățile și competițiile sportive, individuale sau colective, care se desfășoară în spații închise sau deschise, cu excepția celor organizate sub egida federațiilor de specialitate;
10. Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de administrare a piscinelor interioare;
11. Organizarea piețelor pentru produse nealimentare, a târgurilor, oboarelor și piețelor de vechituri în spații închise;
12. Desfășurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spații închise și/sau deschise.
Art.10. (1) Se limitează programul de lucru cu publicul al operatorilor economici din domeniul comercializării de bunuri alimentare și nealimentare până la ora 18:00, cu excepția farmaciilor și a stațiilor de distribuție carburant care pot avea program non-stop.
(2) Se limitează numărul de persoane în incinta magazinelor la maximum 30% din capacitate, cu respectarea normelor de distanțare fizică.
Art.11. Operatorii economici publici și privați care desfășoară activități de transport persoane și care tranzitează zona carantinată vor putea efectua opriri în stațiile proprii pentru urcarea sau coborârea călătorilor. Operatorii vor lua măsurile necesarecurespectarea normelor de protecție sanitară stabilite în perioadastării de alertă pentru prevenirea răspândirii SARS-CoV-2, în următoarele condiții:
– administratorii vor dezinfecta mijloacele de transport după fiecare cursă efectuată;
– pasagerii vor purta masca de protecție pe tot parcursul călătoriei;
– numărul de pasageri permis în fiecare mijloc de transport va fi egal cu jumătate din numărul locurilor de pe scaun existente în fiecare mijloc de transport;
– se va respecta circuitul de urcare/coborâre în mijlocul de transport. Accesul pasagerilor se va realiza pe ușa din față, iar coborârea pe ușa din spate.
Art.12. Direcția de Sănătate Publică Dâmbovița va întreprinde următoarele:
(1) Analizarea oportunităților și prioritizarea testării persoanelor, transmiterea solicitărilor de sprijin cu materiale sanitare și personal de specialitate către Institutul Național de Sănătate Publică/Ministerul Sănătății;
(2) Stabilirea unui calendar periodic pentru dezinfectarea spațiilor publice, la un interval de 48 de ore și urmărirea îndeplinirii acestuia de către unitatea administrativ-teritorială în cauză;
(3) Îndrumarea și implicarea medicilor de familie de pe raza localității în monitorizarea din punct de vedere medical a persoanelor izolate/carantinate la domiciliu și acordarea asistenței medicale a populației din zona respectivă (femei gravide, persoane în program de hemodializă, pacienți oncologici etc.);
(4) Supravegherea colectării deșeurilor medicale în cadrul contractual cu cabinetele medicilor de familie și asigurarea respectării normelor specifice acestei activități.
Art.13. (1) Nerespectarea măsurilor prevăzute de prezenta hotărâre atrage răspunderea disciplinară, civilă, contravențională sau penală, în conformitate cu prevederile art. 64 din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare.
(2) Sunt abilitate să verifice respectarea măsurilor de mai sus categoriile de personal prevăzute de art. 67 din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare.
Art.14. Alte măsuri pentru prevenirea și combaterea răspândirii SARS-CoV-2, precum și pentru soluționarea unor probleme deosebite pe perioada carantinei vor fi stabilite prin Centrul Județean de Coordonare și Conducere a Intervenției Dâmbovița (telefon 0245613761, e-mail: cjcci@isudb.ro).
Art.15. Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Basarab I” al Județului Dâmbovița asigură transmiterea mesajelor de avertizare prin sistemul RO-ALERT către populația din zona carantinată, cu măsurile ce trebuie respectate pe timpul instituirii carantinei.
Comandantul acțiunii se numește Inspectorul șef al Inspectoratului de Jandarmi Județean Dâmbovița, domnul colonel Matei Viorel Dumitru.
Art.16. Prin grija Secretariatului Tehnic Permanent al Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Dâmbovița, prezenta hotărâre se publică pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Dâmbovița (Secțiunea: Activități_Situații de Urgență)și se transmite Comitetului Național pentru Situații de Urgență și Departamentului pentru Situații de Urgență în vederea emiterii Ordinului Șefului Departamentului pentru Situații de Urgență privind instituirea măsurii de carantină zonală pentru comuna Gura Ocniței cu satele aparținătoare Adânca, Gura Ocniței, Ochiuri și Săcueni din județul Dâmbovița, cât și membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Dâmbovița.
PREȘEDINTELE C.J.S.U. DÂMBOVIȚA
PREFECT,
dr. ing. AURELIAN POPA
ACTUALITATE
Marea țepuire a pădurilor României: Ministrul Fechet vrea să distrugă Romsilva ca să o predea mafiei lemnului?

România are probleme grave de mediu: poluare scăpată de sub control, râuri secate pentru profitul unor companii dubioase, gropi de gunoi ilegale care ard nestingherite, orașe sufocate de noxe.
În mijlocul acestui haos, ministrul Mediului, Mircea Fechet, s-a trezit să facă „curățenie” la Romsilva. Dar nu pentru a proteja pădurile, ci pentru a le împărți prietenilor din industria lemnului.
În loc să rezolve problemele reale ale țării, Fechet s-a transformat într-un „erou de Facebook”, cu postări bombastice despre „demisii” și „reformă”. Dar, dacă privim dincolo de spectacolul online, vedem că marele reformator nu e decât un pion într-un plan mai mare: ruperea Romsilva și predarea ei către grupuri private apropiate de PNL.
Unde a fost Fechet când țara se sufoca de poluare?
Mircea Fechet e ministru de ani buni, dar problemele de mediu ale României sunt mai grave ca niciodată:
- Râurile sunt secate de hidrocentrale și exploatări ilegale, dar Ministerul Mediului tace.
- Gropile de gunoi ilegale ard, iar Fechet nu face nimic.
- Firmele de exploatare a lemnului taie nestingherite pădurile, dar nu le vede nimeni.
- Orașele sunt sufocate de praf și noxe, iar Fechet e ocupat cu postările de campanie.
Dar, deodată, Fechet își amintește că există o problemă la Romsilva! O instituție care aduce miliarde la buget, dar care trebuie „ruptă” în bucăți, pentru ca băieții deștepți să-și ia partea.
Spectacol ieftin, bani mulți
Fechet și-a găsit tema de campanie: Romsilva trebuie să cadă, iar el să pară salvatorul pădurilor. Numai că:
- Dacă Romsilva era așa de coruptă, trebuia schimbată întreaga conducere!
- Dacă era „un dezastru”, de ce îl ține pe Dan Sîiulescu încă 5 luni?
- Dacă Fechet chiar vrea transparență, de ce nu știe cine e în Consiliul de Administrație al Romsilva?
Întrebat la B1TV cine face parte din Consiliul de Administrație al Romsilva, Fechet a rămas blocat! Un ministru care „reformează” o instituție fără să știe cine o conduce?!
Și dacă tot vorbim de bani, să ne uităm puțin la campania lui Fechet. Omul „face reformă” pe banii statului, după ce s-a împrumutat în campania electorală cu 660.000 lei de la oameni de afaceri apropiați de PNL, bani pe care i-a returnat din decontări publice.
Pe scurt: Fechet plânge de mila banilor publici, dar își face campanie pe banii noștri.
ASFOR și planul pentru preluarea pădurilor
Și aici intră în scenă ASFOR – Asociația Forestierilor din România. Exact când Fechet „descoperă” problemele de la Romsilva, ASFOR vine cu un „plan de reformă” care sună exact ca un manual pentru privatizarea pădurilor.
Ce propune ASFOR?
- Separarea exploatării lemnului de administrarea pădurilor – adică statul să păzească, iar firmele private să taie liniștite.
- Eliminarea interdicțiilor pentru firmele sancționate anterior – astfel încât toți „băieții deștepți” excluși din licitații să revină în joc.
- Registrul electronic al utilajelor forestiere – un mecanism frumos pe hârtie, dar care poate fi controlat ușor de „cine trebuie”.
- Program „Rabla” pentru drujbe – bani publici pentru modernizarea companiilor private de exploatare a lemnului.
În timp ce Fechet se preface că face curățenie, ASFOR vine cu soluția salvatoare: predăm tot sectorul privatului!
Cine conduce Ministerul Mediului? Fechet sau mafia lemnului?
Dacă analizăm atent, Fechet nu pare să fie șeful real al Ministerului Mediului.
- Atacă Romsilva, dar nu știe nici măcar cine e în Consiliul de Administrație.
- Face „reformă”, dar își păstrează oamenii de încredere pe funcții.
- Vorbește despre transparență, dar își face campanie pe banii statului.
- Strigă împotriva „sistemului”, dar lucrează în favoarea firmelor private.
Adevărul e simplu: Fechet doar pregătește terenul. „Reforma” lui nu e despre protejarea pădurilor, ci despre schimbarea stăpânilor.
Ce urmează? Păduri pe cartelă?
Dacă planul Fechet – ASFOR merge mai departe, în câțiva ani, pădurile României nu vor mai fi ale statului, ci ale unui cerc restrâns de „băieți deștepți”.
- Vom avea drumuri forestiere blocate pentru cetățeni, dar deschise pentru camioane de export.
- Vom avea păduri declarate „private”, unde nimeni nu va putea intra fără acordul noilor proprietari.
- Vom avea un stat care nu mai administrează nimic, doar supraveghează cum se taie.
În loc să protejeze pădurile, Fechet și ai lui pregătesc cea mai mare țeapă națională din ultimii ani.
Concluzie: Un ministru care joacă teatru, nu guvernează
Mircea Fechet nu e nici reformator, nici salvator al pădurilor. Este doar un politician care și-a găsit o temă de campanie.
Dacă ar fi vrut să facă ceva pentru mediu:
- Ar fi venit cu soluții pentru poluare și râurile secate.
- Ar fi combătut exploatările ilegale, nu le-ar fi netezit calea.
- Ar fi reformat Romsilva cu un plan clar, nu prin scandaluri pe Facebook.
În loc de asta, avem un spectacol ieftin, o campanie de imagine și o operațiune prin care statul își pierde controlul asupra pădurilor.
Cine câștigă? Fechet, ASFOR și grupurile de interese. Cine pierde? România.
În ritmul ăsta, dacă lucrurile merg mai departe, în curând vom avea păduri pe cartelă și aer curat doar contra cost.
Cine îl oprește pe Fechet înainte să fie prea târziu?
ACTUALITATE
Cinism extrem la TCE Ploiești. Fără zile libere plătite în caz de deces în familie!

Directorul societății de transport public din Ploiești, Nicolae Alexandri, le interzice angajaților să meargă la înmormântarea rudelor – ne informează Federația Sindicatelor Transloc-România, care face referire la o Decizie emisă în luna ianuarie 2025, potrivit căreia „nu se mai acordă zile libere plătite în cazul evenimentelor deosebite, prevăzute la art 84, alin. 4, 6 și 7 din Contractul Colectiv de Muncă, cu excepția concediului paternal pentru nașterea sau adopția unui copil”.
„Despre ce este vorba la articolul invocat de vătaful TCE Ploiești? De faptul că angajații SC Transport Călători Expres SA Ploiești beneficiau prin intermediul Contractului Colectiv de Muncă de 3 zile lucrătoare la decesul soţului / soției, copiilor, părinţilor, socrilor, surorilor / fraților, bunicilor.
Practic, prin decizia dată pe 23 ianuarie 2025, directorul general Nicolae Alexandri nu mai vrea ca angajații societății să beneficieze de cele trei zile libere ca să-și îngroape rudele.
Cine are totuși un deces în familie va trebuie să facă o cerere de concediu de odihnă, că, deh, doar mergi la înmormântare ca să te odihnești!, ori de concediu fără plată. Incredibil, dar adevărat! Astfel, prin această decizie, Nicolae Alexandri a dat dovadă de un cinism dus la extrem și greu de explicat.
Ceea ce face directorul societății de transport public a municipiului Ploiești, inginerul agronom Nicolae Alexandri, este de noaptea minții și poate intra în Cartea Recordurilor”, se precizează într-un comunicat de presă al Federației Sindicatelor Transloc-România, afiliată la BNS.
Primarul Mihai Polițeanu îl vrea plecat pe directorul Nicolae Alexandri
Săptămâna aceasta, noul primar al municipiului Ploiești, Mihai Polițeanu, a scris pe pagina sa de Facebook că directorul TCE trebuie să plece din funcție, întrucât societatea oferă servicii proaste, cu o flotă învechită. Cu actuala conducere, TCE Ploiești va ajunge în insolvență – opinează edilul.
„Îmi doresc la TCE o conducere competentă și, ideal, t mai tânără și fără conexiuni sau datorii politice. Îmi doresc că planul de reorganizare să fie făcut cu consultare sindicatelor și agreat de acestea. Pentru asta ele trebuie să înceapă să aibă o voce proprie, să nu se mai lase folosite sau intimidate de conducerea TCE.
Voi continua, alături de colegii din Primărie, demersurile pentru achiziția de material rulant nou. E o chestiune de câteva săptămâni până dăm drumul la licitația pentru 20 de tramvaie noi, iar, în paralel, continuăm discuțiile cu creditorii pentru finanțarea lor. Suplimentar, vom depune cereri de finanțare europeană pe programul Tranziție Justă pentru autobuze / troleibuze”, a scris primarul Polițeanu pe pagina sa de Facebook.
Reamintim că edilul municipiului Ploiești a luat măsuri radicale și în ceea ce privește serviciul de colectare a gunoiului menajer.
-
ACTUALITATEacum 5 zile
CAS Dâmbovița a rămas fără patru profesioniști, după o decizie a Înaltei Curți de Casație și Justiție
-
ACTUALITATEacum 4 zile
Anunț important pentru furnizorii de servicii medicale în contract cu Casa de Sănătate
-
Dâmboviţaacum 6 zile
Haideți să ajutăm, oameni buni! Două familii au rămas pe drumuri de la un scurtcircuit!
-
Prahovaacum 6 zile
Femeie lovită de tren în Gara Ploiești Sud. A fost găsită cu amputație la picioare
-
Prahovaacum 4 zile
Ard două locuințe în municipiul Ploiești. Un pompier a fost grav rănit ca urmare a exploziei unui butelii
-
ADMINISTRAŢIEacum o săptămână
Primăria Titu acordă 2.000 de lei pentru trusoul bebelușului. Detalii aici!
-
ACTUALITATEacum 2 zile
Doi bărbați au murit împușcați pe străzile din Urziceni. A fost bătălie între două clanuri
-
Prahovaacum 5 zile
Animale arse de vii într-un incendiu izbucnit la un saivan din Izvoarele, Prahova. Pompierii au salvat 300 de oi