Connect with us

ACTUALITATE

Se redeschide Secția Boli Interne Voinești, județul Dâmbovița

Publicat

pe

Marți – 15 martie 2022, se va redeschide Centrul de Sănătate Voinești, compartiment de specialitate al Spitalului Județean de Urgență din Târgoviște cu 6 saloane pentru boli interne (15 paturi), laborator de radiologie și imagistică și cabinet ambulatoriu.

În acest context, președintele Consiliului Județean Dâmboviţa, Corneliu Ștefan, a efectuat, astăzi – 9 martie, împreună cu managerul Spitalului Județean de Urgență din Târgoviște – dr. Claudiu Dumitrescu și primarul comunei Voinești – Dănuț Gabriel Sandu, o vizită de verificare a spațiilor. De asemenea, au fost prezenți ceilalți membri ai echipei de conducere de la CJ Dâmboviţa și Spitalul Județean, dar și edilii din zona arondată Centrului Medical Voinești.

Secția Boli Interne de la Voinești va fi deservită de doi medici, șase asistente și cinci infirmiere. Între dotările medicale regăsim: ecograf; aparat EKG; aparat monitorizare tensiune arterială și pulsoximetre.

Odată redeschis acest centru, locuitorii mai multor comune de pe Valea Dâmboviței (Bărbulețu, Cândești, Malu cu Flori, Pietrari, Pucheni, Raciu, Râu Alb, Tătărani, Văleni Dâmbovița și Voinești) nu vor mai fi obligați să se deplaseze la Târgoviște pentru analize medicale și tratament.

Președintele Consiliului Județean Dâmbovița a reamintit că, în această perioadă, se execută lucrări de reabilitare, extindere și modernizare a Secției UPU a Spitalului Județean de Urgență din Târgoviște, o investiție care depășește 8 milioane de lei. A mai spus Corneliu Ștefan că, săptămâna viitoare, va fi semnat contractul de lucrări pentru extinderea Policlinicii Spitalului Județean (Ambulatoriul de Specialitate) – care se ridică la 16,8 milioane de lei. De asemenea, este în licitație proiectul care vizează extinderea și dotarea Secției Cardiologie, în valoare de 2 milioane de euro.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult
Reclamă
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

GAL Arcul Târgoviștei: Apel de selecție nr. 1/2025, versiune simplificată

Publicat

pe

De

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

ACTUALITATE

Măsuri dispuse de conducerea Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România

Publicat

pe

Pe data de 9 ianuarie 2025, la sediul Uniunii Ziariștilor Profesioniști din Capitală, dar și cu participare online, s-a desfășurat prima ședință a Consiliului Director din anul 2025. Pe ordinea de zi s-au aflat o serie de proiecte importante pentru organizația ziariștilor profesioniști. Temele supuse discuției au fost aprobate în cadrul forului de conducere al UZPR.

Au fost stabilite o serie de măsuri și acțiuni care se vor derula în perioada următoare, astfel:
– Aprobarea adeverințelor pentru indemnizația în conformitate cu prevederile Legii 8/2006;
– Creșterea cuantumului indemnizației de membru UZPR la 250 de lei pe an, începând cu data de 1 februarie 2025 – membrii UZPR care vor plăti până la 31 ianuarie 2025 vor achita actuala indemnizație, de 200 de lei;
– Verificarea situației membrilor care au restanțe mai mari de doi ani la plata indemnizației și care, potrivit Statutului, pot pierde calitatea de membru al UZPR – s-a decis să se facă un ultim apel la acești membri, înainte de predarea situației la casele de pensii;
– Mărirea la 200 de lei a costului de evaluare și procesare a dosarelor care vin la Comisia de Atestare Profesională, începând cu 1 februarie 2025;
– Organizarea Adunării Generale anuale în cursul lunii martie, data exactă urmând a fi anunțată prin Convocator, potrivit prevederilor Statutului UZPR;
– Finalizarea alegerilor interne în toate filialele în care acestea nu au avut loc în cursul anului 2024;
– Trimiterea Proceselor verbale și a Rapoartelor de activitate pe anul anterior, dinspre filiale, în vederea Adunării Generale anuale, până în data de 21 februarie 2025;
– Actualizarea noului Statut, care va fi supus Adunării Generale anuale, cu recomandările comisiilor de specialitate ale UZPR, precum și constituirea unui grup de lucru care să monitorizeze din perspectivă legală prevederile care vor fi introduse – ultimele observații din filiale pe marginea noului Statut vor fi trimise până la 31 ianuarie 2025;
– Participarea UZPR la programul „Europa creativă”, cu fonduri europene, care implică o platformă colaborativă cu podcasturi, cursuri de formare, forumuri, emisiuni tv etc.
– Participarea UZPR, ca partener, la seria de evenimente media organizate la București, în perioada 3-5 mai: cea de-a 32-a ediţie a Conferinţei UNESCO dedicată Zilei Internaţionale a Libertăţii Presei şi ceremonia de decernare a Premiului Mondial „Guillermo Cano”;
– Schimbarea vechilor legitimații de membru al UZPR cu unele noi, pe format card; prețul legitimațiilor rămâne neschimbat (50 lei);
– Verificarea situației filialelor din Diaspora care nu întrunesc numărul necesar de membri;
– Distribuirea formularului pentru redirecționarea către UZPR a celor 3,5% din impozitul pe venit către UZPR central sau filiale.

Președintele UZPR, Sorin Stanciu, președintele Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România a mai menționat în cadrul ședinței că, după alegerile desfășurate în iulie, 2024 s-au înscris în UZPR 186 de noi membri. De asemenea, a mai anunțat că vor continua și în 2025 întâlnirile regionale ale conducerii Uniunii cu reprezentanții filialelor din teritoriu.

Ilie Cristescu, președintele Comisiei de cenzori, a precizat în cadrul aceleași întâlniri că situația financiară a UZPR este una stabilă, echilibrată. Totodată, Ilie Cristescu a felicitat conducerea pentru gestionarea corectă a fondurilor Uniunii.

Următoarea ședință a Consiliului Director al UZPR va avea loc pe data de 27 februarie 2025.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Cititi mai mult

 

 

 

PUBLICITATE

Cele mai citite