ACTUALITATE
Program de lucru și sâmbăta la Serviciul Permise și Înmatriculări Dâmbovița
Pentru a evita aglomerația de la ghișee, prefectul județului Dâmbovița, Claudia Gilia, a decis să prelungească programul de lucru al Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor.
„Programul de lucru cu publicul se va desfășura și sâmbăta, în intervalul orar 08:30 -14:30, fiind desfășurate activități de examinare în vederea obținerii permisului de conducere și activități care vizează preschimbări ale permiselor de conducere”, ne-a informat prefectul Claudia Gilia.
De precizat că valabilitatea permiselor de conducere care au expirat înainte de 8 martie 2022, când a încetat starea de alertă, a fost prelungită până în data de 6 iunie 2022.
Totodată, în perioada 20.06.2022 – 01.07.2022, în cadrul Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Dâmbovița va fi implementat modul de lucru „ONLINE” în privința operațiunilor de înmatriculare și transcriere a vehiculelor.
„Această nouă modalitate de lucru presupune efectuarea PE LOC a înmatricularii/ transcrierii. Plăcuțele cu numărul de înmatriculare și celelalte documente aferente înmatriculării vor fi eliberate în momentul prezentării la ghișeu pentru depunerea documentelor”, precizează Instituția Prefectului Dâmboviţa.
ACTUALITATE
GAL Arcul Târgoviștei: Apel de selecție nr. 1/2025, versiune simplificată
ACTUALITATE
Măsuri dispuse de conducerea Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România
Pe data de 9 ianuarie 2025, la sediul Uniunii Ziariștilor Profesioniști din Capitală, dar și cu participare online, s-a desfășurat prima ședință a Consiliului Director din anul 2025. Pe ordinea de zi s-au aflat o serie de proiecte importante pentru organizația ziariștilor profesioniști. Temele supuse discuției au fost aprobate în cadrul forului de conducere al UZPR.
Au fost stabilite o serie de măsuri și acțiuni care se vor derula în perioada următoare, astfel:
– Aprobarea adeverințelor pentru indemnizația în conformitate cu prevederile Legii 8/2006;
– Creșterea cuantumului indemnizației de membru UZPR la 250 de lei pe an, începând cu data de 1 februarie 2025 – membrii UZPR care vor plăti până la 31 ianuarie 2025 vor achita actuala indemnizație, de 200 de lei;
– Verificarea situației membrilor care au restanțe mai mari de doi ani la plata indemnizației și care, potrivit Statutului, pot pierde calitatea de membru al UZPR – s-a decis să se facă un ultim apel la acești membri, înainte de predarea situației la casele de pensii;
– Mărirea la 200 de lei a costului de evaluare și procesare a dosarelor care vin la Comisia de Atestare Profesională, începând cu 1 februarie 2025;
– Organizarea Adunării Generale anuale în cursul lunii martie, data exactă urmând a fi anunțată prin Convocator, potrivit prevederilor Statutului UZPR;
– Finalizarea alegerilor interne în toate filialele în care acestea nu au avut loc în cursul anului 2024;
– Trimiterea Proceselor verbale și a Rapoartelor de activitate pe anul anterior, dinspre filiale, în vederea Adunării Generale anuale, până în data de 21 februarie 2025;
– Actualizarea noului Statut, care va fi supus Adunării Generale anuale, cu recomandările comisiilor de specialitate ale UZPR, precum și constituirea unui grup de lucru care să monitorizeze din perspectivă legală prevederile care vor fi introduse – ultimele observații din filiale pe marginea noului Statut vor fi trimise până la 31 ianuarie 2025;
– Participarea UZPR la programul „Europa creativă”, cu fonduri europene, care implică o platformă colaborativă cu podcasturi, cursuri de formare, forumuri, emisiuni tv etc.
– Participarea UZPR, ca partener, la seria de evenimente media organizate la București, în perioada 3-5 mai: cea de-a 32-a ediţie a Conferinţei UNESCO dedicată Zilei Internaţionale a Libertăţii Presei şi ceremonia de decernare a Premiului Mondial „Guillermo Cano”;
– Schimbarea vechilor legitimații de membru al UZPR cu unele noi, pe format card; prețul legitimațiilor rămâne neschimbat (50 lei);
– Verificarea situației filialelor din Diaspora care nu întrunesc numărul necesar de membri;
– Distribuirea formularului pentru redirecționarea către UZPR a celor 3,5% din impozitul pe venit către UZPR central sau filiale.
Președintele UZPR, Sorin Stanciu, președintele Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România a mai menționat în cadrul ședinței că, după alegerile desfășurate în iulie, 2024 s-au înscris în UZPR 186 de noi membri. De asemenea, a mai anunțat că vor continua și în 2025 întâlnirile regionale ale conducerii Uniunii cu reprezentanții filialelor din teritoriu.
Ilie Cristescu, președintele Comisiei de cenzori, a precizat în cadrul aceleași întâlniri că situația financiară a UZPR este una stabilă, echilibrată. Totodată, Ilie Cristescu a felicitat conducerea pentru gestionarea corectă a fondurilor Uniunii.
Următoarea ședință a Consiliului Director al UZPR va avea loc pe data de 27 februarie 2025.
-
Giurgiuacum 3 zile
Locuință distrusă de foc din cauza unei greșeli pe care o fac mulți oameni!
-
Argeșacum 4 zile
Tânăr de 22 de ani a murit după ce a intrat cu mașina într-un parapet
-
ACTUALITATEacum 3 zile
Adolescent de 14 ani a plecat de la școală și nu a mai ajuns acasă
-
Giurgiuacum 5 zile
Accident rutier cu două victime pe DN6, în județul Giurgiu
-
ADMINISTRAŢIEacum 5 zile
Dâmbovița: Taxa de habitat, majorată la 62 de lei începând cu 1 februarie 2025
-
ACTUALITATEacum 4 zile
Gata cu primăvara din mijlocul iernii! Atenționare meteo de vânt și viscol
-
Dâmboviţaacum 4 zile
Gospodării cuprinse de flăcări în Dobra și Răzvad
-
ADMINISTRAŢIEacum 4 zile
Se asfaltează drumul dintre Pucioasa și Fieni, prin Berevoiești