Connect with us

ACTUALITATE

Noțiuni minime de marketing pe care un director general trebuie să le cunoască

Publicat

pe

Începând cu secolul al XX-lea studiile despre leadership au început să își intensifice numărul în literatura de specialitate. Descentralizarea puterii din cadrul companiilor a fost asociată cu dispersia autorității și implicit, stratificarea deciziilor. Există astfel atât afaceri care au o structură de conducere piramidală, cu decizii de sus în jos, dar și unele care nu respectă forma tradițională, care sunt eficiente fiindcă operează în permanență cu specialiști. Indiferent de situație, structura de conducere din care face parte și persoana directorului general trebuie să cunoască elemente definitorii pentru managementul unei firme. Printre aceste informații vitale se numără și noțiunile de marketing, atât de mediatizate în zilele noastre.

În cadrul acestui articol încercăm să realizăm o sinteză a ceea ce înseamnă noțiuni minimale în materie de marketing pe care un director trebuie să le cunoască pentru a eficientiza deciziile. Crizele din ultimii ani au afectat în mare măsură afacerile locale, cele fără vizibilitate în mediul online. Internetul a devenit prin urmare, cel mai bun spațiu pentru desfășurarea optimă a unei afaceri pentru a fi rentabilă, de aici și importanța unor tipuri de strategii de marketing adaptate la produs/servicii și domeniu de activitate.

Un plan bine întocmit pentru eficiență sporită

În vânzări nu totul depinde de cifre. În acest domeniu este esențial ca structura de conducere să dețină minime informații de contabilitate dar și câteva de marketing pentru a putea eficientiza procesele pe viitor. În calitate de director general cu ambiții de creștere a vizibilității pe piață este indicat să consultați un plan de marketing exemplu pentru a avea idei despre cum puteți să îl construiți pe cel ideal pentru firma dumneavoastră. În definitiv, un plan de marketing este sinonim cu procesul de planificare al producției, al modului de analiză al pieței și concurenței, a adaptării produselor/serviciilor la noile tendințe cerute de către clienți. Este foarte important ca orice firmă să dețină un plan de marketing bine pus la punct pentru a ști cum să se orienteze intern și extern. Evoluțiile viitoare ale firmei depind foarte mult de adaptarea continuă la noi contexte, de regândirea, atunci când este cazul, a strategiei de marketing. Într-o companie sau într-o organizație, eficientizarea muncii este un deziderat pentru orice structură managerială. Aceasta se poate realiza atunci când angajații au predictibilitate, siguranță, un traseu clar și task-uri specifice care să îi facă să se simtă valoroși. O companie care își valorizează resursa umană este capabilă să valorizeze și clienții.

Nu numai teorie, ci și rezultate

Mixul de marketing in servicii reprezintă partea empirico-teoretică a deciziilor și instrumentelor prin care o companie încearcă să se adapteze pe piață și să facă față concurenței. Cu ajutorul celor 4 elemente principale ale mixului (produs, preț, promovare și plasare), o companie poate transpune din teorie în practică modelul de vânzare eficient și eficace, pliat pe profilul său.

Tot ceea ce ține de politicile de marketing ale unei firme coincide cu mixarea unor instrumente specifice pentru maximizarea profitului. Înțelegerea acestora de către decidenți este un prim pas înspre comunicarea intra-organizațională și implicit, către rezultate mai bune pe viitor.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește mai departe
Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Vizită de încurajare în Secția de Oncologie a Spitalului Județean din Târgoviște

Publicat

pe

Doamnele din conducerea OFSD Dâmbovița s-au aflat astăzi printre pacienții internați în Secția de Oncologie a Spitalului Județean de Urgență din Târgoviște, scopul vizitei fiind unul de încurajare, în contextul în care în data de 4 februarie se marchează Ziua Mondială de Luptă Împotriva Cancerului.

Este esențial de reținut faptul că vorbim despre o afecțiune care poate fi ținută sub control și chiar vindecată, dacă este depistată la timp! Sunt așadar esențiale în investigațiile preventive.

În acest context, reamintim că în județul Dâmbovița se implementează, în această perioadă, un proiect de screening gratuit pentru cancerul de col uterin, care are în România o incidență de peste 32,3 la suta de mii de femei, mult peste media în statele Uniunii Europene, de 12,8 la suta de mii de femei – spune deputata Carmen Holban, președinta OFSD Dâmbovița.

„Este o situație mai mult decât îngrijorătoare, care necesită un efort comun pentru scăderea cât mai rapidă a numărului de cazuri de cancer de acest tip. Programele de screening sunt mai mult decât importante, fapt dovedit de scăderea drastică a cazurilor de mortalitate prin cancer de col uterin.

Este îmbucurător și faptul că, prin intermediul Unității Mobile a Institutului Național pentru Sănătatea Mamei și Copilului, peste 1.200 de dâmbovițence din 18 localități ale județului nostru au efectuat, în mod gratuit, testul Papanicolau și HPV.

Așadar, în perioada următoare, încurajez doamnele și domnișoarele din Dâmbovița să se îndrepte către Spitalul Județean de Urgență Târgoviște, Spitalul Orășenesc Găești și Spitalul Municipal Moreni – instituții medicale afiliate acestui program, implementat de Institutul Național pentru Sănătatea Mamei și Copilului. Parteneri ai acestui proiect sunt: Centrul de Dezvoltare Curriculară și Studii de Gen FILIA, Fundația Renașterea și Centrul Romilor pentru Politici de Sănătate”, este mesajul transmis de deputata Carmen Holban.

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

ACTUALITATE

Peste 5.000 de euro la hectar, ajutor de stat pentru cultivatorii de tutun!

Publicat

pe

FOTO ARHIVĂ (Sursa: publika.md)

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură a început procesul de autorizare la plată a ajutoarelor naţionale tranzitorii în sectoarele vegetal şi zootehnic, pentru anul de cerere 2022. Plățile se efectuează în lei, la cursul valutar de 4,9490 lei pentru un euro, stabilit de Banca Centrală Europeană la data de 30 septembrie 2022.

În județul Dâmbovița, au aplicat pentru ANT 1 – culturi în teren arabil – 17.826 de fermieri, ANT 4 – tutun – 1 fermier, ANTZ 7 – sector lapte bovine – 336 fermieri, ANTZ 8 – sector carne bovine – 1.194 fermieri, ANTZ 9 – ovine / caprine – 361 fermieri, ne informează Centrul APIA.

Valoarea plafonului la nivel național este de 223.998.200 euro, se asigură de la bugetul de stat, prin Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, și a fost repartizată astfel:

Urmărește Incomod Media și pe Google News

Citește în continuare

PUBLICITATE

 

Cele mai citite

Politică de cookies | Politică de confidențialitate

© 2014 - 2018 incomod-media.ro. Toate drepturile rezervate. ISSN 2285-7095 | Dezvoltare Web FN WEB SOFT

Web Analytics
View My Stats